فیلر روشی ایمن برای جوانسازی پوست! - مریم مکتوبی

فیلر روشی ایمن برای جوانسازی پوست!

فیلر روشی ایمن برای جوانسازی پوست!

فیلرها مواد ژل مانندی هستند که به زیر پوست تزریق می شوند و برای بهبود مشکلات پوستی و امور زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند.
این روش برای درمان حلقه های عمیق زیر چشم، بالا کشیدن گونه ها، حجم دهی به لب ها، هموارسازی خطوط روی لب، رفع خط لبخند و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر مریم فیض مکتوبی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مریم مکتوبی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

فیلرها از ترکیب مواد مختلفی به دست می آیند که بعضی از آنها طبیعی و بعضی دیگر مصنوعی هستند. یکی از شایعترین موادی که در تولید فیلرها بکار می رود اسید هیالورونیک است.

اسید هیالورونیک ماده ای است که بطور طبیعی در پوست وجود دارد و نقش مهمی را در آبرسانی و حجم دهی به پوست ایفا می کند. ماندگاری این فیلرها، با توجه به کیفیت مواد شیمیایی به کار رفته در آنها، حداقل 6 ماه ویا بیشتر است و سپس به تدریج توسط بدن جذب می شود.

سایر فیلرهای دیگر عبارتند از:
1- فیلرهای حاوی کلسیم هیدروکسی آپاتیت!
2- فیلرهای اسید پلی ال لاکتیک!
3- فیلرهای پلی متیل مت آکریلات!
4- فیلرهای حاوی چربی اتولوگ (چربی که از سایر قسمت های بدن شما برداشته می شود)!

کلسیم هیدروکسی آپاتیت یک ماده معدنی است که بطور طبیعی در ترکیب استخوان های انسان یافت می شود و سالهاست که در صنعت داندانپزشکی و جراحی های ترمیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی – ال- لاکتیک اسید یک نوع فیلر سنتتیک است که به کلاژن سازی پوست کمک می کند. این فیلر با انواع دیگر فیلر کمی تفاوت دارد، زیرا نتایج آن به تدریج بر روی صورت مشخص می شوند و حجم دهی آن به صورت در طی چندماه رخ می دهد.

به طور کلی، فیلرها موادی ایمن و موثر هستند!

البته ذکر این موضوع بسیار مهم است که این فیلرها باید توسط پزشک متخصص تزریق شوند!

در پایان این مقاله باید بگویم، برای کاهش چروکهای صورت می توانید از این روش درمانی استفاده کنید و از پوستی جوان و شاداب لذت ببرید.

دکتر مریم فیض مکتوبی

دکتر مريم فيض مکتوبي متولد 9 مهرماه 1350 در شهر کرمانشاه، تحصيلات راهنمايي و متوسطه را در شهر کرمانشاه به پايان رسانيد. در سال 1369 با قبولي در رشته پزشکي...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • 1341533

    سلام 57 سال سن ذارم پوست صورتم شل و افتاده شذه راه حل و هزینه

  • لغو پاسخ