‎پيكر تراشي با استفاده از دستگاه اولترازد - دکتر ناصر محمدخانی

‎پيكر تراشي با استفاده از دستگاه اولترازد

‎پيكر تراشي با استفاده از دستگاه اولترازد

‎امروزه روش های مختلفی برای زیبایی و لاغر شدن ارائه می شود که افراد مختلفی را به خود جذب می کند. اما بسیاری از افراد نیز به دنبال راه های بی خطر برای رسیدن به اندام ایده آل هستند.

دکتر ناصر محمدخانی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با دکتر ناصر محمدخانی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

‎روش های جدیدی برای پیکر تراشی ارائه شده است که باعث تخلیه چربی از ناحیه ی شکم و پهلو و همچنین ران و پاها می شود.

‎هم اکنون نوع پیشرفته  این دستگاهها  اولترازد است که می تواند در یک روز چربی های موضعی شما را برطرف کند. این روش نیازی به بستری در بیمارستان نداشته و بیمار بلافاصله می تواند فعالیت خود را آغاز کند.
‎این دستگاه نیازی به بیهوشی ندارد و تنها با بی حسی موضعی انجام می شود. دستگاه اولترازد از ایمنی بالایی برخوردار است و می توان آن را در یک مطب مجهز نیز استفاده کرد.

‎همچنین امکان بهره گیری از این دستگاه برای تمامی اعضای بدن وجود دارد و می توان چربی های شکم و پهلو و حتی غبغب را نیز بیرون کشید و صاف کرد. استفاه از امواج طولی باعث می شود تا کار با این دستگاه عوارض سوختگی و درد شدید برای بیمار به همراه نداشته باشد. در این روش چربی ها با لیزر شکسته شده و توسط دستگاه اولترازد سلول های چربی از بین می روند، به طوری که بازگشت چربی به حداقل ممکن می رسد.

‎اولترازد این امکان را به بیمار می دهد که چربی های سطحی و چربی های عمقی را از بین ببرد و باعث می شود فرد در پایان عمل یک شکم صاف و بدون چربی داشته باشد. با استفاده از این روش می توانید در یک جلسه چند نقطه از بدن را لاغر کنید، این روش کاملا بی ضرر بوده و عوارضی برای بیمار در بر نخواهد داشت، بیهوشی در این عمل نیاز نیست و بیمار با رضایتمندی کامل این عمل را انجام می دهد.

‎زمانی که یک رژیم غذایی را می گیرید تنها حجم سلول های چربی کاهش پیدا می کند و ممکن است با پرخوری دوباره چاقی به سراغتان بیاید، اما با استفاده از این دستگاه سلول های چربی از بین می روند و از تعداد آنها کاسته می شود، بنابراین در صورت بازگشت چاقی دیگر مثل گذشته اضافه وزن نخواهید داشت، زیرا تمامی سلول های اضافی چربی از بین رفته اند. امروزه اولترازد یکی از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا است که می تواند در یک جلسه کوتاه شما را به اندام ایده آلتان برساند.

جدیدترین دستگاه های لاغری جهان:  

‎در حال حاضر جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لاغری، تناسب اندام و پیکرتراشی جهان دستگاه اولترازد به شمار می رود که می تواند در یک روز باعث فیتنس و تناسب اندام شود و همچنین می تواند:

– در عرض یکساعت ایجاد شکم صاف، زیبا و شش تکه در شخص کند.

– از مزایای دیگر اولترازد، ترخیص شخص بلافاصله بعد از کار با اولترازد است.

 

دکتر ناصر محمدخانی

دکتر ناصر محمدخانی؛ بیوگرافی و پیشنه تحصیلی دکتر محمدخانی در زمینه جراحی های زیبایی و پلاستیک سابقه ای طولانی و به مدت 10 ساله دارد و مورد تایید جوامع پزشکی...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • زهرانیسی

    سلام.من پاهام پرانتزیه .ظاهرشون خیلی اذیتم میکنه.یه پزشک بهم گفتن که شما ژل تزریق میکنین. درسته؟اگه ژل تزریق کنم درست میشن؟

  • آيدا فراهاني

    سلام دكتر. خانم 47 ساله هستم. پيشاني ام هيچگونه خط و چروك افقي ندارد. اما پر از خطوط عمودي كه ناشي از شكست عضله پيشاني دليل سن ايجاد شده. بوتاكس نمي خوام بزنم چون واكنش چهره ام بسيار زياده و همسرم مي گه مصنوعي مي شي. مي خوام بدونم مي شه چربي يا ژل نزريق كرد. در صورت جراحي امكان داره طوري جراحي بشوم كه پيشاني ليفت شود اما ابرو ها بالا نرود؟

  • مرضیه امانی

    سلام من ۳۲ سالمه به دلیل زایمان پوستشکمم شل و اویزون شده و چروک افتاده میخواستم بدونم هزینه جراحی حدودا چقد هست

  • 13901354

    سلام ببخشید روماتیسم مفصلی دارم قرص کورتون مصرف میکنم 25ساله مریضم وزن من بخاطرمصرف قرص پردنیزلون شده115کیلو غبغب وپهلوشکم وران وبازوم بسیارچاق وچربی گرفتن بادستگاه اولترازد ایاچربی بردارید بامصرف کورتون دوباره برمیگردن چون عوارض مصرف قرصم چاقیه وخوبم نمیشم 25ساله مصرف میکنم وقیمت براچربیهای این اعضاکه گفتم بادستگاتون چقدرهزینش میشه؟؟

  • لغو پاسخ