دکتر نگار بلور فروشان - معرفی پزشکان الودکتر

دکتر نگار بلور فروشان

دکتر نگار بلور فروشان متخصص رژیم درمانی و علوم تغذیه از آمریکا هستند که در تهران فعالیت دارند .

سوابق علمی دکتر نگار بلور فروشان:

ایشان عضو سازمان نظام پزشکی کشور می باشند . ایشان مؤسس کلینیک تناسب اندام  shapers  در سال ۱۳۸۰ می باسند . ایشان به مدت ۱۰ سال سابقه مدیریت در بخش تغذیه بیمارستان ایرانمهر را داشته اند . ایشان مؤلف و ناشر چندین جلد کتاب در باره تغذیه و رژیم درمانی می باشند . دکتر نگار بلور فروشان گوینده اخبار علمی ـ تغذیه ای در رادیو سلامت می باشند .

خدمات دکتر نگار بلور فروشان:

کاهش وزن اصولی بدون بازگشت تغذیه ورزشکاران اضافه وزن تغذیه بارداری کلاس های گروهی کاهش وزن کاهش، افزایش و تثبیت وزن قرص لاغری لاغری بعد از زایمان پایش رشد کودکان لاغری در بیماریهای خاص مانند : دیابت ،  کبد چرب ،  نازایی و انواع سرطان ارائه رژیم در مشکلات گوارشی قلبی و کلیوی مشاوره تغذیه و رژیم انجام تست سلامت و متابولیسم ارائه فعالیت های ورزشی بر حسب فرم بدن ارائه رژیم درمانی در بارداری و شیر دهی رژیم درمانی انواع بیماری های خود ایمنی

چگونگی ارائه خدمات توسط دکتر نگار بلور فروشان :

لاغری بعد از زایمان : خانم هایی که به تازگی زایمان کرده اند می توانند در طی ۶ تا ۱۲ ماه، طبق یک رژیم لاغری اصولی که توسط متخصص تغذیه تهیه شده، به وزن قبل از بارداری خود برسند . مادرانی که نوزادشان از شیر آن ها تغذیه می کند، وزنشان سریع تر از مادران دیگر کاهش می یابد . بعد از زایمان بدن فرد زمانی را برای بهبود یافتن نیاز دارد، کاهش وزن بلافاصله بعد از زایمان، مدت بهبود یافتن فرد را طولانی تر می کند . از طرفی داشتن همان قدر اضافه وزن فرد را سن دار تر نشان داده و امکان دارد که به انواعی از بیماری های دیابت و چربی خون و درد عضلات دچار شود . برای این لاغری بایستی به متخصص تغذیه مراجعه شود تا با رعایت اصول نه به مادر ونه کودک آسیب برسد و وزن هم کاهش یابد . دکتر نگار بلور فروشان با دارا بودن دانش پیشرفته از کشور آمریکا در زمینه تغذیه و رژیم درمانی ، همواره جزو بهترین پزشکان در کار خود بوده اند . ایشان با رعایت و بررسی تمامی عوامل مؤثر در کاهش وزن و تجویز صحیح برنامه غذایی و رژیم درمانی و حرکات ورزشی توانسته اند به طور کامل رضایت مراجعان خود را کسب نمایند .  
  • تهران، شریعتی، قلهک، جنب بیمارستان ایرانمهر، ساختمان پزشکان جهانمهر، واحد ۵
  • برای دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.