معجزه ژل پروفایلو در جوانسازی صورت - مجموعه زیبایی اچ ۲

معجزه ژل پروفایلو در جوانسازی صورت

معجزه ژل پروفایلو در جوانسازی صورت

روش نوین و جدیدی که مانند معجزه ای باعث جوانسازی و شادابی پوست شما می شود، ژل پروفایلو است.

مجموعه زیبایی اچ ۲ نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مجموعه زیبایی اچ ۲ کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

پروفایلو یک درمان جوان کننده برای صاف کردن خطوط، از بین بردن چین و چروک های ظریف و عمیق و بهبود بافت پوست است.

ژل پروفایلو در واقع نوعی تقویت کننده و پرکننده قوی است که حاوی اسید هیالورونیک است و باعث  تحریک ساخت  کلاژن و الاستین در سلول های پوست شده و پوستی نرم و درخشان را فراهم می کند.

این روش درمانی نویدبخش تاکنون نتایج فوق العاده ای را ارائه داده است و این نتایج نسبت به بسیاری از روش های درمانی قدیمی،  دوام  و ماندگاری بیشتری دارد و در مناطق وسیع تری از جمله پوست نواحی گردن و پشت دست ها نیز قابل استعمال است.

در حال حاضر ژل  پروفایلو تنها محصولی است که می تواند تولید طبیعی هر چهار نوع کلاژن و الاستین طبیعی پوست را تحریک کند.

ژل پروفایلو همچنان یک انتخاب خارق العاده برای کسانی است که می خواهند با پیری، افتادگی و چین و چروک  پوست و از بین رفتن حجم صورت، مقابله کنند.

در مقایسه با پرکننده های پوستی، ژل پروفایلو Profhilo، تولید مثل سلول های بنیادی پوست را افزایش می دهد. این لایه ها هر دو لایه پوست و چربی را به حالت طبیعی خود باز می گردانند و بدن را برای تولید چهار نوع کلاژن تحریک می کنند.

این ویژگی Profhilo باعث می شود پوست بدون داشتن ظاهری مصنوعی، تقویت شده و از آن به عنوان یک درمان ایده آل برای بهبود خاصیت ارتجاعی و سفت کردن پوست نواحی گردن ، اطراف دهان و دست ها و صورت استفاده شود.

در ادامه مطلب توضیحات و نکات مهم و مفیدی در مورد ژل پروفایلو و نحوه تزریق و مراقبت ها و سوالات متداولی که در مورد آن وجود دارد، می پردازیم. با ما همراه باشید.

معجزه ژل پروفایلو

امروزه ژل‌ها یا فیلرهای جدید به بازار عرضه شده اند که علاوه بر افزایش حجم در لیفت صورت، آبرسانی و شفافیت پوست هم موثر باشد. یکی از این فیلرها به نام پروفایلو (PROFHILO)است.

تزریق ژل  پروفایلو نه تنها باعث کاهش روند آتروفی ناشی از پیری در این نقاط می‌شود و ناحیه گونه  و زیر گونه را برجسته تر می‌کند بلکه باعث بهبود ظاهری کل صورت، افزایش سفتی و انعطاف پذیری پوست، افزایش شفافیت پوست می‌شود. همچنین این تزریق باعث کاهش چروک های سطحی و حتی چروک های عمیق مثل خط خنده می‌شود.

 

ژل  پروفایلو برای پوست هایی مناسب است که ویژگی کشسانی و همچنین استحکام خود را از دست می دهند. هیالورونیک اسید فیلر بسیار محبوب و شناخته شده ای می باشد که اغلب جهت افزایش حجم و کانتورینگ صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفایلو خواصی دارد که آن را از دیگر فیلرهای هیالورونیک اسید متمایز می کند. ژل  پروفایلو ترکیبی از دو وزن مولکولی هیالورونیک اسید می باشد، سنگین و سبک.

 

و این خصوصیت بی نظیر پروفایلو است که می تواند به طور همزمان موجب لیفت پوست شود و هم آبرسان قوی برای پوست باشد.

پروفایلو دارای ویژگی تحریک کلاژن سازی بسیار قوی می باشد. بیشتر هیالورونیک اسیدها این ویژگی را ندارند. ۸ هفته پس از تزریق ژل پروفایلو فیبروبلاست ها جهت ساخت کلاژن طبیعی پوست تحریک می شوند .

کاربرد ژل پروفایلو به چه صورت است؟

ژل پروفایلو معمولاً برای نواحی صورت به کار می رود، با این وجود نیز می تواند برای جوانسازی ناحیه شانه، گردن، بازو، جلوی سینه، دست و زانو به طور مؤثری مورد استفاده قرار گیرد.

تزریق ژل پرفایلو برای ناحیه گردن مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. تاثیر فوق العاده این نوع ژل در کمک به کاهش چین و چروک و افتادگی پوست این قسمت و نیز ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد.

یا حتی به دنبال لیفت صورت تان هستید ولی به طوری که حالت مصنوعی ژل های رایج بازار را نداشته باشد. پروفایلو صورت، یک ژل هیالورونیک اسید می باشد که به طبیعی ترین حالت ممکن، سبب حالت دهی و فرم دهی به نواحی مختلف و لیفت آن می شود صورت می شود.

عملکرد ژل پروفایلو در جوانسازی صورت

پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست می باشد.

وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است.

این ماده در 2 جلسه و ظرف مدت یک دوره 4 هفته ای به زیر سطح پوست تزریق می شود. ژل پروفایلو به سرعت در زیر پوست توزیع می شود تا آب رسانی را افزایش داده و به دنبال آن، چروک و خطوط ریز صاف شوند.

چنین عملکردی در نهایت به بهبود بافت پوست منجر می شود.

چرا ژل پروفایلو بهترین انتخاب است؟

افراد پس از رسیدن به 30 سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. این جمله به این معناست که افراد به تدریج علائم پیری را به صورت خطوط ریز، چروک و کاهش درخشندگی پوست مشاهده می کنند.

در این سن، افراد معمولا به فکر مراقبت از پوست خود می افتند. به همین دلیل پروفایلو برای افراد 30 سال و بالاتر توصیه می شود که قصد جلوگیری از پیر شدن پوست خود را دارند.

تورم بعد از تزریق ژل  پروفایلو ، طبیعی است؟

در صورتی که فرد تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی نداشته باشد، پروفایلو گزینه ای عالی برای اوست؛ زیرا حجم و آبرسانی تمام پوست را افزایش داده و به این طریق یک ظاهر کلی جوان تر را به فرد می بخشد. در صورت تمایل به افزایش حجم نواحی خاصی از پوست، فیلر های پوستی گزینه هایی مناسب برای استفاده هستند.

هیچ محدودیت سنی بالاتر از 30 سال وجود ندارد. در واقع، ما در بیماران مسن تر اغلب نتایج چشمگیرتری مشاهده می کنیم. با این حال، در صورتی که سن فرد بالاتر از 60 سال باشد، به کنترل دقیق این روش درمانی نیازی نیست.

برای مثال در صورتی که چین هایی عمیق در پوست فرد وجود داشته و یا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده است، درمان های ترکیبی که شامل پروفایلو می شوند، گزینه مناسب تری هستند. بنابراین مشاوره قبل از درمان بسیار مهم است.

در صورتی که به دنبال نتایجی بسیار ظریف هستید، این درمان می تواند انتظارات شما را بر آورده کند. هر چند که در صورت تمایل به لیفت صورت، گردن یا هر ناحیه دیگر، درمانی ترکیبی از فیلر ها و یا جراحی می تواند به فرد توصیه شود.

در چه مواردی از ژل  پروفایلو استفاده می شود؟

ژل پروفایلو فایل در اغلب مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال نیز می تواند به طور موثر برای جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست استفاده شود.

ناحیه گردن به طور چشمگیری مورد استقبال برای استفاده از پروفایلو قرار گرفته است. قابلیت این ماده در کمک به کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست این ناحیه و همچنین ایجاد ظاهری با قوام بیشتر می باشد.

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلر های پوستی

پروفایلو به دلیل نحوه ساخت آن قادر به افزایش حجم، همانند فیلر های پوستی نیست و نمی توان آن را برای افزایش حجم نواحی خاصی از صورت (مانند لب ها، گونه و چانه) به کار گرفت.

پروفایلو در درجه اول یک روش درمانی آبرسان بوده و هیالورونیک اسیدی که در خود دارد به صورت متوازن در تمام صورت توزیع می شود. این توزیع متوازن، حجم پوست را افزایش داده و ظاهری با قوام بیشتر به آن می دهد.

سن مناسب برای تزریق ژل پروفایلو

افراد پس از رسیدن به سن 30 سالگی، شروع به از دست دادن مقادیر قابل توجهی از کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می کنند. در این سن، افراد شروع به در نظر گرفتن استفاده از درمان های پیشگیرانه می کنند.

این سن، زمانی است که با ظاهر شدن اولین خطوط، افراد اولین تزریقات ضد چروک خود را در نظر می گیرند. در صورتی که احساس می کنید، کیفیت بافت پوست شما به طرز قابل توجهی افت کرده، پیرتر از سن خود به نظر رسیده و برای استفاده از فیلر های پوستی آمادگی ندارید، پروفایلو بهترین درمان برای شما می باشد.

ژل پروفایلو مناسب برای چه افرادی است؟

مناسب ترین سن جهت تزریق ژل پروفایلو ۳۰ تا ۴۵ سالگی می باشد. هرچند تا ۶۵ سالگی استفاده از آن برای افراد بلامانع است. بهترین اشخاص جهت تزریق ژل پروفایلو کسانی اند که خواهان آبرسانی و استحکام پوستشان بدون افزایش حجم هستند.

 

پروفایلو فیلر حجم دهنده نیست. تکنولوژی منحصر به فرد آن موجب شده با این که به خوبی آبرسانی و لیفت انجام می دهد ولیکن حجم دهی نداشته باشد. افرادی که صورتشان به حجم نیاز دارد می بایست از ترکیب پروفایلو با فیلرهای حجم دهنده از قبیل هیالورونیک اسید های حجم دهنده و… به طور همزمان استفاده نمایند .

توصیه های لازم پیش از تزریق ژل پروفایلو

۲۴ ساعت پیش از تزریق پروفایلو از مصرف هرگونه مواد و نوشیدنی های الکلی اجتناب کنید. بهتر است که چند روز پیش از تزریق، آسپرین یا سایر داروهای غیراستروئیدی ضد التهاب مصرف نشود به استثنای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن که چاره ای به جز مصرف این داروها ندارند. عدم مصرف این داروها ریسک کبودی در محل تزریق را به حداقل می رساند.

مراقبت های پس از تزریق  ژل  پروفایلو

پس از تزریق پروفایلو نیازی به استراحت ندارید. البته توصیه می شود که پس از تزریق از مواد آرایشی استفاده نشود به استثنای مواد آرایشی معدنی جوان کننده که پس از تزریق در کلینیک مصرف می شوند.

همچنین توصیه می شود بلافاصله پس از تزریق پروفایلو به باشگاه ورزشی، سونا، سونا بخار یا شنا نروید. از دست زدن به محل تزریق نیز جدا خودداری فرمایید.

سوالات متداول در مورد  ژل پروفایلو

 آیا برآمدگی در محل تزریق پروفایلو ایجاد می شود؟ این برآمدگی ها تا چه مدت باقی می مانند؟

پس از انجام درمان پروفایلو این امکان وجود دارد که برآمدگی های موضعی در محل تزریق به وجود آیند. این برآمدگی ها معمولا 4 تا 6 ساعت پس از درمان فروکش می کنند،  اما می توانند تا 24 ساعت نیز دوام داشته باشند.

همه افراد به این تورم ها دچار نمی شوند. در صورت انجام درمان و داشتن نگرانی با پزشک، تماس بگیرید.

آیا پس از تزریق ژل پروفایلو، به استراحت نیاز خواهم داشت؟

جواب: مدت استراحت پس از این تزریق ژل پروفایلو، کمترین مقدار است. هنگامی که از تکنیک 5 نقطه در هر طرف صورت برای تزریق استفاده می شود، هر نقطه بلافاصله قابل دیدن است. با این حال، این نقاط به سرعت شروع به فروکش کردن کرده و تا روز بعد به طور کامل از بین می روند.

پس از این درمان، توصیه می شود تا از انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی به مدت 24 ساعت اجتناب شود. لطفا علاوه بر آن، به مدت 48 ساعت، از انجام فرایندهای زیبایی بیشتر خودداری نمایید.

همچنین، رفتن به سونا یا حمام بخار در چند روز اول پس از درمان توصیه نمی گردد. در صورت بروز هرگونه کبودی یا تورم مداوم بهترین کار اجتناب از قرارگیری در معرض نور خورشید است.

تعداد جلسات لازم و مشاهده نتایج تزریق ژل پروفایلو

معمولاً تزریق ژل پروفایلو با دو جلسه به فاصله سه تا چهار هفته انجام می شود. جلسه سوم بر اساس مشکل پوست و نظر پزشک ضروری خواهد بود که اغلب سه ماه پس از جلسه دوم صورت می پذیرد. لازم به ذکر است در صورت نیاز، تزریق ژل پروفایلو سالیانه تکرار می شود.

اغلب پس از ۸ هفته یعنی پس از جلسه دوم می توان آثار معجزه آسای ژل پروفایلو را مشاهده کرد .نتایج به صورت کاهش خطوط سطحی پوست، براق شدن پوست، کاهش چروک های زیرچشم، کشیده شدن و لیفت پوست نمایان می شود.

فرد می تواند افزایش قوام، انعطاف پذیری و یک بهبود کلی در کیفیت پوست خود را تا حداکثر 6 ماه احساس کند.

آیا اطرافیان متوجه تزریق ژل پروفایلو خواهد شد؟

معمولا، افراد قادر نیستند تا انجام این درمان را تشخیص دهند؛ اما این موضوع به مشکل پوستی درمان شده و همچنین نتایج دلخواه شما، بستگی دارد.

پروفایلو می تواند با افزایش تراکم بافتی، افتادگی پوست را به طرز قابل توجهی بهبود بخشد. برخی بیماران مقداری پوست خود را لیفت می کنند که این مورد می تواند جلب توجه کند.

اغلب بیماران بیان می کنند که دیگران از تازگی ظاهر آن ها تعریف کرده اما به ندرت درباره انجام هرگونه درمان از آنها سوال پرسیده اند.

مجموعه زیبایی اچ ۲

 پزشکان مجموعه زیبایی اچ 2 : دکتر شبنم آرامی دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشكی تهران (سال 1389)، فارغ التحصيل پزشكی از دانشگاه علوم پزشكی تهران (سال 1384)، سابقه...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • aaaaa

    با سلام ایا مولتی ویتامین گت اوی گری برای ازبین بردن موی سفید جواب داده وچطوری باید تهیه کنم ایا عوارضم داره ممنون

  • شهناز کرمی

    سلام طفا بفرمایید ژل پروفایلو در هربسته چند سی سی مواد دارد و قیمت ان چقدر است چند در صد موفقییت امیز است ونتیجه میدهد

  • Hossein

    سلام.من روی پیشونیم زخم شد .بعد چند وقت گوشت اضافه آورده. میخواستم بدونم آیا با لیزر میشه از بین بره؟

  • لغو پاسخ