هایفو دابلو، نوین ترین روش هایفوتراپی و کاربرد آن - مرکز تزریق ژل و بوتاکس

هایفو دابلو، نوین ترین روش هایفوتراپی و کاربرد آن

هایفو دابلو، نوین ترین روش هایفوتراپی و کاربرد آن

هایفو با دستگاه دابلو

هایفو تراپی از روش های پرطرفدار برای زیبایی، جوانسازی و تحریک کلاژن سازی پوست است که امروزه با تکنولوژی نوین تری به نام هایفو با دستگاه دابلو  انجام می گیرد. در ادامه این مطلب به بررسی عملکرد، کاربرد و مزایای روش هایفو با دستگاه دابلو می پردازیم.

کلینیک زیبایی آلند نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مرکز تزریق ژل و بوتاکس کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

 

امروزه روش های زیادی برای لیفت کردن پوست صورت و جوانسازی آن  وجود دارد که هر کدام از نظر ماندگاری دارای زمان متفاوتی هستند و فواید و عوارض گوناگونی برای فرد دارند. یکی از روش های لیفتینگ و جوانسازی پوست صورت که بدون جراحی انجام می گیرد، هایفوتراپی است. یکی از جدیدترین روش های هایفوتراپی، هایفو با دستگاه دابلو است.

 

لیفت صورت به روشهای جدید بدون جراحی و با استفاده از امواج صورت می گیرد که دیگر بیمار نگران وجود جای بخیه روی پوست خود نخواهد بود.

نوین ترین روش هایفوتراپی، هایفو با دستگاه دابلو

هایفو دابلو دستگاهی برای لیفت غیر تهاجمی صورت و کشیدن پوست صورت و لیفت ابرو است که در آن از انرژی اولتراسوند برای لیفت پوست شل و افتاده استفاده می‌شود. درمان بدون درد و پس از آن نیاز به مراقبت و استراحت کردن نیست. دستگاه انرژی متمرکز و با شدت بالای اولتراسوند را گسیل می‌کند و بدون برش یا آسیب زدن به سطح پوست به ساختارهای عمقی انتقال می‌دهد. به این ترتیب فرایند کلاژن‌سازی طبیعی در بدن القاء می‌شود. در نتیجه پوست به مرور سفت و کشیده می‌شود و جوانی و شادابی دوران جوانی را بازمی‌یابد.

 

هایفو دابلو برای درمان شل شدن و افتادگی پوست به کار برده می‌شود. این دستگاه فوق‌العاده برای لیفت ابرو کاملاً ایمن است، با بالا بردن ابروهای افتاده حالت عبوس و خسته را از چهره می‌زداید و شادابی و زیبایی را به چهره برمی‌گرداند. یک پنجم بیماران بلافاصله پس از درمان متوجه بهبود به دست آمده می‌شوند. نتایج ظرف سه هفته بهتر می‌شود. اما این پایان راه نیست، نتایج پس از سه ماه کلاژن‌سازی باز هم بهبود می‌یابد و پس از شش ماه کاملاً چشمگیر خواهد شد.

 

هایفو تراپی روشی نوین برای لیفت صورت و از بین بردن چروک پوست است که زمان ماندگاری آن بیشتر از سایر روش ها می باشد و از امواج و گرمای حاصل از آن برای کلاژن سازی در زیر پوست جهت لیفت پوست استفاده می شود.

 

دستگاه هایفوتراپی دابلو

دستگاهی که هایفو تراپی با آن انجام می گیرد دابلو نامیده می شود، این دستگاه امواج مافوق صوت را در نقطه ای از پوست  که دارای چروک است تمرکز می دهد و انرژی حاصل از این کار باعث لیفت و کشیدن پوست و جوانسازی آن می شود.

دستگاه دابلو چه مزیت هایی دارد؟

هایفو تراپی با دستگاه دابلو این ویژگی را نسبت به سایر روشهای جوانسازی پوست دارد که با استفاده از این روش سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده خواهد ماند و انرژی دستگاه باعث آسیب به پوست نخواهد شد و فقط در عمق پوست نفوذ خواهد کرد.

 

ماندگار بودن هایفوتراپی در پوست به میزان شلی بودن و افتادگی پوست و نوع رژیم هر فرد و سن او بستگی خواهد داشت و به کار گیری این روش باید بعد از مدتی دوباره تکرار شود زیرا هیچ روش جوانسازی پوست ماندگاری دائمی ندارد.

هایفو با دستگاه دابلو

استفاده از دستگاه دابلو و هایفوتراپی پوست سبب تحریک و بازسازی کلاژن ها می شود و دوام پوست را بالا می برد همچنین استفاده از این روش در تمام نقاط صورت و گردن ممکن می باشد و حتی برای از بین بردن چروک دور چشم نیز می توان از این دستگاه استفاده نمود و چشم را دچار حساسیت نخواهد کرد.

 

دستگاه دابلو که پیشرفته ترین دستگاه در جوانسازی پوست می باشد هایفوتراپی و لیفت صورت را با کمترین عارضه ممکن برای بیمار انجام می دهد و اکثر کسانی که از این روش برای جوانسازی پوست استفاده می کند رضایت بیشتری نسبت به روش های دیگر دارند.

 

زیبایی و جوانسازی  صورت با استفاده از روش هایفو با دستگاه دابلو

زیبایی چهره همیشه جزو نگرانی های نوع بشر بوده و هست. بیشتر اشخاص برای زیباتر کردن و یا زیباتر نشان دادن خود از هر روشی استفاده می کنند که سهم خانم ها در این مورد بسیار چشمگیرتر از آقایان است. جوان نگه داشتن پوست صورت و بدن و یا رفع چین و چروک و جوانسازی مجدد آن همواره مورد نظر زنان و دختران در همه دنیا بوده است. کلاژن سازی پوست با روش های مختلف این آرزوی دیرینه بشر را برای جوانسازی و زیبا نگه داشتن پوست را تحقق بخشیده است.

هایفو با دستگاه دابلو برای رفع چین و چروک پوست

تکنولوژی های دیگر مانند لیزر و RF (رادیو فرکانسی) چند سالی است که برای لیفتینگ پوست صورت استفاده میگردد که در جدیدترین این تکنیک ها و مدل ها به میتوان به لیزرهای فراکشنال و پس از آن RFهای مونوپولار فرکشنال سوزنی اشاره کرد که در نوع خود پیشرفت بزرگی محسوب می شوند.

اساس کار همه این دستگاه ها تخریب ساختار قدیمی کلاژن ها و تحریک کلاژن سازی جدید از راه ایجاد گرمای موضعی در بافت مورد نظر می باشد. ولی مشکل اینجاست کلاژن ها در دمایی خاص (در حدود 70 تا 60) درجه تخریب و بازسازی می شوند و انرژی دستگاه برای رسیدن به داربست کلاژن و الاستین زیر پوست باید از سطح پوست یعنی اپیدرم گذر کند که رساندن حرارت در این دما به آنها موجب تخریب سطحی پوست هم می گردد، پس بنابراین سطح پوست دچار قرمزی، زخم و تورم می شود، این یکی از عوارضی است که باعث می شود تعداد زیادی از متقاضیان از انجام این روشها صرفه نظر کنند، زیرا ظاهر شدن این علائم فارغ از عوارض احتمالی آن نشان می دهد که روی صورتشان کاری انجام شده است.

دستگاه دابلو تکنولوژی بسیار جدیدی به نام هایفو (HIFU (High Intensity Focused Ultrasound را در خود ارائه و جمع آوری کرده است که این دو معضل را با استفاده از اصول اولیه فیزیک و با تکنولوژی بسیار پیشرفته ای مرتفع کرده است. با استفاده از روش هایفو با دستگاه دابلو نتیجه ی مطلوب با کمترین عارضه و درد و در کمترین زمان ممکن حاصل می شود.

 دستگاه دابلو و استفاده از امواج مافوق صوت

در دستگاه دابلو از امواج اولتراسوند (مافوق صوت) استفاده می شود که با کمک تکنولوژی پیشرفته ای مانند عدسی صوت را در نقطه ای کانونی جمع می کند که نتیجه آن ایجاد گرمای موضعی در عمق نقاط مورد نظر از پوست و بافت زیرین آن است و از این طریق موجب تخریب کلاژن های قدیمی و بازسازی کلاژن جدید می شود.

همانگونه که ذکر شد مزیت اصلی هایفو با دستگاه دابلو رساندن کمترین آسیب به سطح پوست و در نتیجه پیشگیری از عوارضی همچون سوختگی و لک روی پوست صورت است ضمن اینکه لیفتینگ و کشیدگی پوست صورت نیز با دستگاه دابلو به صورت چشمگیر نسبت به سایر روش های قبلی بالاتر است، به شکلی که بیمار در همان روزها و هفته های اول پس از انجام درمان، این تغییر را در پوست خود را احساس می کند. از طرفی تک جلسه ای بودن انجام هایفو تراپی با دستگاه دابلو و ماندگاری حداقل 9-12 ماهه، سریع الاثر بودن و بازگشت به زندگی عادی سریع پس از انجام این روش از ویژگی های منحصر بفرد آن است.

هایفو با دستگاه دابلو چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

  • لیفتینگ صورت
  • افزایش قوام پوست
  • جوان سازی پوست
  • از بین بردن چین و چروک ریز، نظیر چروک های ظریف اطراف چشم ها
  • بالا کشیدن ابروها
  • رفع افتادگی پلکها با بالا کشیدن عضله پیشانی (فرونتالیس)
  • رفع افتادگی گردن
  • رفع افتادگی ناحیه تحتانی صورت (ساب منتال)
  • خوش فرم کردن V-Line (زاویه فک تحتانی)

اثرات انجام درمان هایفو با دستگاه دابلو چگونه است؟

معمولا بیمار در همان لحظه انجام هایفو با دستگاه دابلو  کشیده تر شدن پوست را احساس می کند ولی نتایج بعد از 2 ماه بعد مشخص می شود و روند بهبودی طی 6 ماه آینده نیز ادامه دارد و فرد شاهد اثرات بیشتری در زمینه سفت شدن و لیفت شدن صورت و گردن خواهد بود.

چه کسانی کاندید مناسبی برای هایفوتراپی با دستگاه دابلو هستند؟

افرادی تمایل دارند همیشه جوان بمانند می توانند از این روش از سن 30 سالگی که شروع شل شدن پوست است بهرمند شوند. اصولا شلی و افتادگی خفیف تا متوسط نتیجه بهتری نسبت به افتادگی های بیشتر می دهد.

 

در افرادی که افتادگی زیاد دارند تمایل به انجام عمل جراحی لیفت ندارند می توان از روشهای ترکیبی مثل تزریق چربی به همراه آر اف فرکشنال و هایفو با دستگاه دابلو استفاده کرد تا نتایج به مراتب بهتری بدست آید. همچنین افرادی که می خواهند وزن کم کنند و نگران شل شدن صورت وگردن هستند می توانند از این روش استفاده کنند.

مدت زمان هر جلسه هایفوتراپی چقدر است؟

بسته به ناحیه ای هایفوتراپی انجام می شود بین 30 تا 60 دقیقه می باشد. این روش کاملا راحت و بدون درد است و حتى حين انجام هایفوتراپی بیمار در حالت نشسته قرار می گیرد.

آیا هایفو با دستگاه دابلو برای پوست تیره هم قابل انجام است؟

بله خوشبختانه هر تیپ پوستی می تواند از روش هایفو با دستگاه دابلو استفاده کند. (برخلاف لیزر) هایفوتراپی شدن دابلو را احساس می کند ولی نتایج بعد دابلو 2 ماه بهتر مشخص می شود و روند بهبودی طی 6ماه آینده نیز ادامه دارد و فرد شاهد اثرات بیشتری هایفو زمینه سفت شدن و لیفت شدن صورت وگردن خواهد بود.

 

فواید و مزایای هایفو با دستگاه دابلو

لیزر هایفو دابلو در سطح پوست کمترین عارضه ممکن را ایجاد می کند و درد حاصل از این عمل بسیار ناچیز و در حد حس گرما است که برای بیمار بدون بی حسی قابل تحمل است، دستگاه دابلو با کمک تکنولوژی عدسی امواج را در نقطه ای متمرکز می سازد که باید درمان در آنجا انجام گیرد که در نتیجه بافت های زیرین پوست تحریک شده و کلاژن جدید ایجاد خواهد شد و لیفت قابل توجهی در پوست صورت می گیرد.

 

 

کلینیک زیبایی آلند

کلینیک زیبایی آلند کلیه خدمات زیبایی و درمانی توسط متخصص و جراح انجام می شود. هایفو جدیدترین روش برای جوانسازی فقط در یک جلسه با دستگاه دابلو خدمات زیبایی:  تزریق...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ