مرکز زیبایی هیوا - معرفی پزشکان الودکتر
مرکز زیبایی هیوا کلینیک تخصصی پوست و مو هیوا یکی از مجهز ترین کلینیک های زیبایی در سطح تهران است که با بکار گیری کادری مجرب، متخصص، با تجربه و همچنین استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاها با تکنولوژی روز دنیا همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات زیبائی برای شما همراهان گرامی است.

مهمترین خدمات ارائه شده در مرکز زیبایی هیوا به شرح زیر است:

لیزر موهای زائد مناسب با انواع تیپ های  پوستی با جدیدترین دستگاه لیزر 2020 جوانسازی پوست و پیشگیری از پیری زودرس:
  • تزریق بوتاکس و ژل، مزوتراپى، مزووايتنينگ (كانتورينگ صورت با روش ماندگارمزو)، لایه برداری پوست به روش میکرودرم ابریشن، ترمیم جای اسکار آکنه به روش میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ
  • پاكسازى پوست به روش حلزون تراپى و زالو درمانى
  • مشاوره زیبایی
  • درمان چاقی و درد های موضعی به روش‌های طب سوزنی و طب سنتی توسط کادر پزشکی متخصص.

متخصصان پوست در مرکز زیبایی هیوا

همانطور که در اکثر رشته های پزشکی صادق است، چندین مورد خاص در حوزه کاری متخصص پوست وجود دارد:

پوست و زیبایی در مرکز زیبایی هیوا

این جنبه از پوست که به ظاهر بیمار توجه دارد. متخصصان پوست و زیبایی در استفاده از پرکننده ها، بوتاکس و جراحی لیزر آموزش می بینند. عمل آن ها بطور کلی محدود به اقدامات کم تهاجمی مانند لیفت صورت، جراحی برای کاهش زخم ها، لیپوساکشن و بلفاروپلاستی (ترمیم جراحی یا بازسازی پلک) است.

درماتوپاتولوژی

متخصص پوست و مو، آسیب شناس یا متخصص پوست است که در علم علل بیماری های پوست مهارت دارد.

ایمونودرماتولوژی در مرکز زیبایی هیوا

تمرکز ایمونودرماتولوژی بر تشخیص و درمان اختلالات پوستی است که با پاسخ های ناقص سیستم ایمنی بدن متمایز می شوند. به عبارت دیگر، هدف یک متخصص ایمنی بدن این است که بفهمد سیستم ایمنی بدن بر پوست چگونه تاثیر می گذارد. از آنجا که پوست بیرونی ترین قسمت بدن است، مدام مورد حمله مواد شیمیایی، میکروارگانیسم ها و سایر مواد خارجی قرار می گیرد. آزمایشگاه ایمونودرماتولوژی به درک چگونگی محافظت سیستم ایمنی بدن در پوست اختصاص یافته است.

درماتولوژی کودکان در مرکز زیبایی هیوا

متخصصان پوست ما با تکمیل دوره های رزیدنتی دوگانه در کودکان و دندانپزشکی و یا با تکمیل دوره تخصصی تحصیلی پس از رزیدنتی، این تخصص را کسب می کنند. این متخصصان در تشخیص و معالجه بیماری های پوستی موثر بر نوزادان، کودکان و نوجوانان تخصص دارند. در درماتولوژی کودکان، به موارد خاص فیزیولوژیکی و رشدی جمعیت کودکان توجه ویژه ای شده است. از جمله این موارد می توان به آکنه، علائم مادرزادی، زگیل و بیماری های ژنتیکی پوست اشاره کرد.

تلدرماتولوژی

تلدرماتولوژی به استفاده از فناوری ارتباطات صوتی، تصویری و ارتباط داده برای تبادل اطلاعات پزشکی اشاره می کند. این امر به متخصصانی که در حوزه پوست تخصص ندارند اجازه می دهد ارزیابی هایی را متخصصان پوست دریافت کنند. همچنین معاینه بیماری های پوستی در مسافت های دور را فراهم می کند.
  • میدان ملت، خیابان امیرکیانوش، پلاک ۹، طبقه ۲
  • برای دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.
سایر تخصص‌ها