لاغری موضعی به روش مزوتراپی - مرکز زیبایی و لیزر لادن

لاغری موضعی به روش مزوتراپی

لاغری موضعی به روش مزوتراپی

از این روش برای کاهش چربی و رفع سلولیت استفاده میشود. برای لاغری در مزوتراپی نیازی به عمل جراحی نیست. از این روش برای از بین بردن چربی های مقاوم در برابر رژیم و ورزش استفاده می شود. مزوتراپی طی چندین جلسه با تزریق دارو چربی سوز به ناحیه مورد نظر بیمار، انجام می گیرد. پس از تزریق علاوه بر چربی سوزی، پوست اطراف آن ناحیه سفت شده و دیگر نیازی به لیفت یا لیپوساکشن نیست.

مرکز زیبایی و لیزر لادن نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مرکز زیبایی و لیزر لادن کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

مزوتراپی صورت، مزایا، رویه و عوارض جانبی

تلاش برای داشتن پوستی صاف و شفاف پایان ناپذیر است. روش های زیادی برای رسیدن به پوست شاداب و جوان وجود دارد. مزوتراپی یکی از این روش هایی است که به شما نوید رسیدن به پوستی شاد و جذاب را می ‎دهد.

مزوتراپی صورت چیست؟

مزوتراپی روشی است که در آن پزشک از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها ، هورمون ها و ویتامین ها به منظور جوان سازی پوست استفاده می‎ کند. این روش برای اولین بار در فرانسه توسط دکتر میشل پیستور برای کمک به تسکین درد ناشی از اقدامات درمانی اختراع شد و با این حال، بعد ها از آن در حوزه زیبایی برای از بین بردن چربی ( اغلب به عنوان جایگزینی برای لیپوساکشن) استفاده شد.

اصطلاح مزو به معنای میانه است و این روش درمانی مزوتراپی نامیده می‎ شود زیرا از سوزن های ریز برای تزریق به لایه میانی پوست استفاده می‎ شود. مزوتراپی، به منظور درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف که باعث آسیب رسیدن به پوست خواهد شد، انجام می ‎شود.

مزوتراپی اغلب برای درمان طیف گسترده ای از مشکلات پوستی استفاده می شود که عبارتند از :

– رنگدانه

– سفت شدن پوست

– کاهش سلولیت و چین و چروک های پوست

– برداشتن چربی از صورت، بازوها، ران ها، شکم و باسن

– آلوپسی

علائم رایج لاغری با مزوتراپی

در این روش پس از درمان ممکن است بیمار شاهد درد و سیاهی باشد که این علائم پس از گذشت چند جلسه برطرف خواهند شد.

مزایای مزوتراپی چیست؟

  1. دریافت میزان بالایی از ویتامین ها و سایر مواد مغذی برای پوست:

چنانچه در بخش سلامت نمناک اشاره شده است میزان بالای سرم ها، ویتامین ها و سایر ترکیبات مغذی باعث طراوت و جوان سازی پوست می ‎شود البته مزوتراپی باید به درستی انجام شود.

  1. جایگزینی مناسب برای جراحی های گران قیمت:

برای داشتن ظاهری بهترنیاز نیست که حتما به زیر تیغ جراحی بروید. مزوتراپی روشی مناسب برای جوان سازی پوست است که به وسیله سوزن های ریز تمام مواد مغذی مورد نیاز پوست را برایتان فراهم می‎ کند.

  1. برای برآورده شدن نیاز های مختلف پوست:

مزوتراپی هم یک راه حل مناسب برای کسانی است که درصدد بازیابی جوانی پوست خود هستند و هم کسانی که می‎ خواهند پوست خود را تقویت کنند و نتیجه آن بعد از اولین جلسه قابل مشاهده خواهد بود.

  1. پوست را درخشان می ‎کند:

بسته به مواد تشکیل دهنده آن، مزوتراپی می‎ تواند مشکلات پوستی از قبیل لک ها، مشکلات رنگدانه ای و ملاسما را برطرف کند که این امر باعث درخشان شدن پوست می ‎شود.

  1. پوست را هیدراته نگه می ‎دارد:

مزوتراپی همچنین می ‎تواند به تقویت رطوبت پوست کمک کرده و باعث شود که پوست شفاف و سالم به نظر برسد.

مزوتراپی یک روند پیچیده نیست اما با این حال، لازم است که شخص برای مشاوره به متخصص پوست مراجعه کرده و در مورد نگرانی های خود با او صحبت کند. او بهترین فرد برای درک نیاز های پوست و نوع مواد مورد نیاز آن است.

بسته به میزان درمان و نوع مواد مورد نیاز پوست، ممکن است تعداد جلسات درمانی برای هر فرد متفاوت باشد.

مرکز زیبایی و لیزر لادن

پیرو اتفاقات اخیر و جهت حفظ سلامتی شما تدابیر بهداشتی خاص اتخاذ و تمام تجهیزات و محیط مرکز روزانه چندین بار ضدعفونی و استریل میگردد.ضمنا ماسک و وسایل استریل دست...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • سمیرادهخدایی

    سلام،۲۵ساله هستم صورتم مستعدبه لکه های قهوه ای باقی مانده از جوش شده بهترین راه از بین بردن این لکه ها چیه؟لطفا پاسخ بدید‌!

  • لغو پاسخ