محبوب ترین و موثرترین لیزر در از بین بردن موهای زائد - مرکز لیزر نگین تندیس

محبوب ترین و موثرترین لیزر در از بین بردن موهای زائد

محبوب ترین و موثرترین لیزر در از بین بردن موهای زائد

محبوب ترین و موثرترین لیزر در از بین بردن موهای زائد لیزر الکساندرایت می باشد.
الکساندرایت یک طول موج می باشد که اشتباها به نام دستگاه شناخته شده است.
طول موجی که لیزر الکساندرایت از خود ساطح می کند 755nm(نانومتر) می باشد که طبق نمودار ضریب جذب ملانین (رنگدانه مو) بالاترین ضریب جذب را در بین همه لیزرهای موهای زائد دارد.
لیزر الکساندرایت با فاصله مشخص از سطح پوست لیزر می کند و تیپ دستگاه با سطح پوست تماس ندارد.
دستگاه دارای خنک کننده بسیار قوی می باشد که باعث می شود حین لیزر بیمار درد بسیار کمی را تجربه کند.
انتقال لیزر تولیدشده در دستگاه الکساندرایت توسط نوع خاصی از فیبرنوری صورت میگرد که بسیار حساس می باشد و در عین حال قیمت بسیار بالایی دارد.
دستگاه لیزر الکساندرایت الیت پلاس ساخت کمپانی سایناشور آمریکا از بهترین و گرانترین دستگاه های لیزر می باشد که بیشتر از 40% مراکز معروف در آمریکا مجهز به این دستگاه معروف می باشند.
این دستگاه دارای دو طول موج الکساندرایت 755nm(نانومتر) و ان دی یَگ 1064nm(نانومتر)می باشد که بدون هیچگونه نگرانی همه نوع تایپ های پوستی حتی برنزه و سولا رفته را می توان بدون هیچگونه اثرات جانبی لیزر کرد.
این دستگاه مجهز به کولینگ (سیستم خنک کننده)بسیار قوی(بادسر)ساخت کمپانی zimmerآلمان می باشد.
که هنگام لیزر درد را به حداقل برساند و باعث می شود بیمار تجربه بسیار خوبی از لیزر داشته باشد.(سرمایش -32درجه )از مهم ترین مزیت های این دستگاه عدم سطح تماس با سطح پوست می باشد که همین امر انتقال بیماری های پوستی را به صفر می رساند.
دستگاه الیت پلاس دارای هندپیس های متعدد می باشد که بزرگترین هندپیس آن 24mmمی باشد که باعث می شود مدت زمان لیزر بسیار کاهش یابد به علت بزرگی قطر اشعه آن.
توجه:لیزر الکساندرایت واقعی را می توان از طریق استعلام مجوزهای وزارت بهداشت تشخیص داد.

مرکز لیزر نگین تندیس نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مرکز لیزر نگین تندیس کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

توصیه های قبل از لیزر:
1_بیست و چهارساعت قبل از لیزر(ترجیحا:شب قبل از مراجعه)سطح پوست کاملا اصلاح شده باشد(با ژیلت و برای کسانی که حساسیت دارند با ریش تراش(موزر)بتراشند یا کرم موبر استفاده شود به طوری که اصلا هیچ ساقه مویی روی سطح پوست نماند زیرا ساقه مو موجب کاهش اثربخشی لیزر و همچنین خطر احتمالی سوختگی می شود.
به هیچ عنوان برای موهای کرکی لیزر انجام نشود.
(موها حتما باید ضخیم و تیره باشد،افرادی که موی نازک دارند پر مویی و موهای زیر برایشان ایجاد می شود)

2_از 1ماه قبل از لیزر (برای بدن و صورت 2هفته )از هیچ روشی برای کندن موها از جمله اپیلاسیون ،بند،وکس،موچین و…استفاده نشده باشد.

3_از 2هفته قبل از درمان از برنزه کردن با آفتاب یا سولاریوم خودداری کنید.پوست ناحیه تحت درمان نباید به واسطه آفتاب و سولار التهاب و سوختگی داشته باشد در صورتی که واضح برنز باشید بهتراست از لیزر ND_YAGانجام شود.

4_در صورت استفاده از داروهای خاص پوستی و کرم های لایه بردار حتما پزشک را در جریان بگذارید.
5_درصورت داشتن سوابق بیماری از قبیل عصبی و روحی (صرع)اختلالات هورمونی،بیماری ویتیلیگو،MS،کیست تخمدان،حساسیت پوستی و دارویی ،بیماری های تیرویید،پریود نامنظم،سابقه تبخال،اطلاع دهید.
6_در صورت داشتن بیماری های فعال پوستی مثل اگزما،کهیر،زگیل،هرپس(تبخال)و جوش فعال اطلاع دهید.

7_درصورت تمایل می توانید از پماد زایلاپی،لیدوکایین برای بی حس کردن نواحی 45دقیقه قبل از انجام لیزر استفاده کنید.ولی قبل از انجام کار،حتما پماد بی حسی با آب و شامپو کاملا شسته و خشک شود.

مرکز لیزر نگین تندیس

لیزر نگین تندیس خدمات: - الکساندرایت آمریکایی - مزوتراپی - هايفوگلد - فيلرجوانسازی - پاکسازی - بوتاکس

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • Nazanin

    باسلام وخسته نباشید خدمت پزشک محترم وباعرض معذرت ازینکه مزاحم شدم یک سوال داشتم ممنون میشم پاسخ دهید چون خیلی نگرانم ،اگرکسی مبتلا به زگیل دست باشد وبه شیرآب دستشویی یاسطوح دیگردست بزندوماهم به شیرآب وآن سطوح دست بزنیم وبعددستمان با لباس زیرمان تماس پیداکند،ویروس ازین طریق به دستمان وسپس به لباس زیرمنتقل شده وباعث ایجادزگیل درنواحی تناسلی یاکشاله ران ومقعد میشود؟ممنون میشوم پاسخ سوال راداده وراهنمایی کنید ،باتشکربسیارفراوان

  • لغو پاسخ