هایفوتراپی چیست؟ - مطب زیبایی و درمانی تهران اسکالپ

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی چیست؟

پیری فرآیندی گریز ناپذیر است، با گذشت سن و بروز یکسری عوامل محیطی پوست طراوت، شادابی و شفافیت خود را از دست می دهد. داشتن پوستی جوان و شاداب اعتماد به نفس فرد را افزایش داده و حضور وی در فعالیت های اجتماعی را موثر تر می کند. امروزه با وجود روش هایی برای جوانسازی دیگر جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. لیفت صورت جز روش های جوانسازی پوست صورت است. عمل لیفت صورت نیز با روش های مختلفی قابل انجام است. هایفو جز پیشرفته ترین تکنولوژی های قرن برای لیفتینگ صورت است.
هایفوتراپی

مطب زیبایی و درمانی تهران اسکالپ نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مطب زیبایی و درمانی تهران اسکالپ کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

در تکنیک هایفو (HIFU) عمل لیفت صورت بدون نیاز به جراحی انجام می شود. لیفتینگ صورت با هایفو (HIFU) در طی یک جلسه درمانی قابل انجام است. هایفو علاوه بر لیفتینگ صورت کاربردهای دیگری نیز دارد، از جمله کاربرد آن لاغر کردن سایر اندام های بدن است.

جوانسازی

کلاژن و الاستین از پروتئین های ساختاری هستند که به طور طبیعی در لایه های پوست وجود دارند. این دو  پروتئین برای حفظ نرمی و خاصیت ارتجاعی پوست ضروری است. بدن به طور طبیعی این پروتئین را تولید می کند و افراد جوان معمولا میزان بالایی از این پروتئین را در پوست خود دارند، اما تولید آن درون بدن با افزایش سن کم شده به طوری که بعد از ۳۵ سالگی تولید کلاژن به طور محسوسی کاهش یافته و بعلاوه کیفیت این پروتئین نیز تغییر پیدا می کند.  کلاژن سازی پوست صورت با تغذیه مناسب، مصرف میوه جات و سبزیجات تازه و ورزش های هوازی تحریک می شود و از پیری زود هنگام پوست جلوگیری می شود، از طریق تحریک سلول های بنیادی تولید و بازسازی این پروتئین ها افزایش می یابد.
هایفو تراپی از جمله روش های بدون جراحی است که باعت افزایش کلاژن سازی می شود و قوام و سفتی پوست شما را تضمین می کند، البته ليفت با نخ هاي PDO تاثير كلاژن سازي با هايفو را دو چندان مي كند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای هایفو (HIFU) هستند؟
افرادی  تمایل دارند همیشه جوان بمانند می توانند از این روش از هر سني که شروع شل شدن پوست است بهرمند شوند. اصولا شلی و افتادگی خفیف تا متوسط نتیجه بهتری نسبت به افتادگی های بیشتر می دهد. در افرادی که افتادگی زیاد دارند و تمایل به انجام عمل جراحی لیفت ندارند می توان از روش های ترکیبی مثل تزریق چربی به همراه آرف فرکشنال و HIFU استفاده کرد تا نتایج به مراتب بهتری بدست آید. همچنین افرادی که می خواهند وزن کم کنند و نگران شل شدن صورت و گردن هستند می توانند از این روش استفاده کنند.

مطب زیبایی و درمانی تهران اسکالپ

خانم مهتاب درايند، كارشناس ارشد و متخصص قطع نگاتيو در لابراتوار فيلم، موفق به اخذ گواهى نامه "اسكالپ ميكروپيگمنتيشن" از كلينيك "الويز يانگ " كانادا ميباشد، تنها نماينده و مدرس...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ