لیزر موهای زائد با دستگاه مدیا استار - کلینیک آبادیس

لیزر موهای زائد با دستگاه مدیا استار

لیزر موهای زائد با دستگاه مدیا استار

 

کلینیک آبادیس نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک آبادیس کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

لیزر موهای زائد با امپراتور

یکی دیگر از درگیری‌های انسان با خودش، موهای زائد است. از قدیم‌الایام تا به امروز راه‌های مختلفی مثل استفاده از کرم های مو بر، اپیلاسیون و استفاده از دستگاه‌های اپیلیدی برای از بین بردن موهای زائد بوده است، اما مشاهده می‌کنیم که رشد این موها روزبه‌روز بیشتر هم می‌شود و انگار که هیچ راه خلاصی جز لیزر موهای زائد وجود ندارد. اگر انسان حاضر در اجتماع هستید و از تمیز بودن در وهله اول برای خودتان و بعد دیگران لذت می‌برید، کلینیک زیبایی آبادیس، پیشنهاد لیزر موهای زائد (لیزر موی زائد) را برای شما دارد. در کلینیک آبادیس با پدیده ای جدید از دستگاه های لیزر با عنوان مدیا استار، به سمت کیفیت بهتر در حرکت هستیم

 

لیزر درمانی راهی مطمئن برای از بین بردن موهای زائد

اولین پیشنهاد لیزر موهای زائد توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه ماساچوست آمریکا در اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی مطرح شد. در لیزر درمانی، توسط طیف‌های متفاوت نوری، فولیکول‌های مو از بین می‌روند. دوره‌ی شارژ لیزر بین ۳ تا ۷ جلسه نسبت به ناحیه‌ی مورد لیزر انجام می‌شود.

 

در کدام قسمت‌ها موهای زائد رشد می‌کند

ساق پا، زیر بغل، موی شکم، کمر، گردن، ران، آلت تناسلی، پشت گوش صورت، پیشانی و چانه نواحی مختلف اندام فیزیکی انسان برای از بین بردن موی زائد هستند.

 

قبل از انجام لیزر موهای زائد با دستگاه Mediostar

بین یک ماه تا ۶ هفته قبل از لیزر به‌هیچ‌وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

اگر پوست خود را برنز کرده‌اید، اجازه بدهید دوره‌ی آفتاب‌گرفتگی تمام شود و بعد لیزر موی زائد را انجام دهید، پوست شما

حساس شده و ممکن است لیزر منجر به سوختگی و تاول شود.

بهترین زمان تراشیدن موی زائد، دو یا سه روز قبل از لیزر می‌باشد.

در بین جلسات لیزر برای تراشیدن مو از تیغ استفاده کنید، موچین و اپیلاسیون را کنار بگذارید.

در لحظه‌ی لیزر موی زائد از محافظ چشم استفاده کنید.

آسیب رساندن لیزر به غدد لنفاوی و اندام‌های داخلی برای رفع موهای زیر بغل و آلت تناسلی، شایعه‌ای بیش نیست، لیزر بر روی اولین لایه‌ی زیرین پوست تأثیر می‌گذارد.

تا چند سال اخیر لیزر فقط برای افراد با پوست روشن انجام می‌شد.

 

(به دلیل جذب نور لیزر به رنگ‌دانه‌های سیاه‌پوست و محل رشد مو)

 

اما در حال حاضر لیزر موهای زائد برای هر رنگ پوستی قابل‌اجرا است.

چه کارهایی را بعد از لیزر موهای زائد انجام بدهیم؟

به‌هیچ‌وجه به قسمت‌های لیزر شده دست‌نزنید.

تا یک ماه و نیم در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

از کرم‌های ضد آفتاب با ۱۵ SPF برای دور ماندن از عوارض پوستی استفاده کنید.

بعد از لیزر تا ۶۰ دقیقه ورزش و فعالیت‌های سنگین بدنی انجام ندهید.

از لوسیون یا کرم‌های شیمیایی لایه‌بردار که حاوی بنزوئیل هستند استفاده نکنید.

بلافاصله بعد از انجام لیزر از میوه‌ی آلوئه ورا بر روی ناحیه لیزر شده بمالید.

تا سه ماه پس از لیزر حمام آفتاب نگیرید.

بعد از وارد شدن به پروسه لیزر موی زائد، هیچ‌گاه از اپیلاسیون و کرم‌های مو بر استفاده نکنید تا لیزر تأثیر خود را داشته باشد.

 

لیزر موی زائد هیچ‌گونه دردی ندارد، مثل گزیدن یک پشه تشبیه شده، اگر تحمل ندارید، پزشک متخصص پوست در کلینیک زیبایی آبادیس را در جریان بگذارید.

مزیت‌های لیزر برای رفع موهای زائد

کم شدن موها

کند شدن روند رشد موها

لطیف و نازک شدن مو زائد

لطیف شدن پوست

 

لیزر برای رفع موهای زائد تقریباً یک درمان قطعی برای رهایی از موهای آزاردهنده‌ی زائد می‌باشد، اما فراموش نکنید که هیچ شیوه‌ای قادر نیست که از ریشه جلوی روند رشد مو را بگیرد و این امری طبیعی است.

لیزر موی زائد  با دستگاه مدیا استارچقدر هزینه دارد؟

هزینه لیزر موی زائد به‌قدری نیست که کل دارایی شما را بگیرد و در عوض شما پرُموتر بشوید! جدا از اینکه بسیاری از کلینیک‌ها طی دوره‌های قسط‌بندی شده در فواصل جلسات هزینه را از مراجعین دریافت می‌کنند.

انواع لیزر موی زائد و بهترین دستگاه‌ها برای رفع موهای زائد

میزان درجه‌بندی روشنایی لیزر برحسب نوع و رنگ پوست تعیین می‌شود.

لیزر موهای زائد با لیزر روبی

در کاهش و از بین بردن موهای زائد نسبت به دیگر دستگاه‌ها درد کمتری احساس می‌شود. (اگر در پروسه لیزر درد احساس کنید)

 

این دستگاه سیستم خنک‌کننده دارد که احتمال سوختگی را کاهش می‌دهد.

 

موها پس از استفاده از این لیزر کم‌تر و نرم‌تر جوانه می‌زنند.

 

البته این روش قدیمی‌تر از دیگر لیزرها می‌باشد و شاید جایگزین روش‌های امروزی نباشد، بااین‌حال مناسب برای افراد با پوست روشن و موهای مشکی است و برای پوست‌های تیره پیشنهاد نمی‌شود، احتمال میزان سوختگی با این لیزر بیشتر است.

(به‌واسطه‌ی همین سیستم خنک‌کننده دارد) و برای سطوح کوچک استفاده می‌شود.

در صورت استفاده مکرر در رفع موهای زائد از این لیزر ممکن است دچار درد بشوید و رنگ‌دانه‌های پوست تغییر کند. در حالت کلی لیزر الکساندریت مناسب برای پوست‌های روشن می‌باشد و در بلندمدت برای افراد تیره پوست مشکل ایجاد می‌کند، در این زمینه حتماً با مشاورین ما در کلینیک زیبایی آبادیس تماس بگیرید.

لیزر موی زائد با لیزر دیودی

این لیزر بیشتر برای افراد با رنگ پوست تیره و موهای ضخیم استفاده می‌شود، طول‌موج این دستگاه بالا است و نفوذ بیشتری را دارد، برای بخش‌های بزرگ بدن مثل پشت کمر و روی شکم مناسب می‌باشد و میزان آسیب‌دیدگی به بخش اپیدرمیس (خارجی‌ترین لایه روی پوست) کم‌تر خواهد بود.

 

این لیزر به‌تازگی وارد پزشکی زیبایی پوست شده، بنابراین اطلاعاتی درباره عوارض بلندمدت آن در دست نیست، اما در کوتاه‌مدت و استفاده مکرر از این لیزر ممکن است شاهد کهیر (لکه‌های قهوه‌ای و قرمزرنگ) بر روی پوست خود بشوید.

 

لیزر موی زائد با لیزر ان دی یاگ

این دستگاه لیزر بسیار پیشرفته در حوزه‌ی لیزر درمانی تقریباً برای همه رنگ پوست مناسب می‌باشد، تفاوت این لیزر با دیگر آپشن‌ها در داشتن فرکانس بالا و قدرت نفوذ بیشتر است. ان دی یاگ بیشتر توسط مردم آسیای شرقی که دارای پوست زرد رنگ هستند مورداستفاده قرار می‌گیرد. سرعت رشد موی زائد بعد از کار با این لیزر نسبت به بقیه‌ی دستگاه‌ها کمتر است.

 

این لیزر کمی دردناک است و برای موهای روشن و نازک تأثیر پایین‌تری دارد و به دلیل جدید بودن دستگاه هنوز عوارض بلندمدتی از آن گزارش نشده است.

 

سن مناسب برای لیزر موی زائد

کلینیک زیبایی آبادیس پیشنهاد می‌کند در سنی هر چه کمتر بین ۲۰ تا ۵۰ سالگی و قبل از شل شدن پوست ناشی از کهولت نسبت به لیزر موهای زائد خود اقدام کنید.

 

خوشبختانه لیزر درمانی سال مدیدی است که در کشور ما به‌طور گسترده فعالیت می‌کند و محبوبیت دارد، دیگر دوره‌ی اپیلیدی و مو چین و تراشیدن بهتر است به پایان برسد، درمانی را بدون درد و بریدگی و به دور از رشد سریع موهای زائد تجربه کنید. تا چه زمانی قصد دارید نصف عمر خود را صرف تراشیدن موهای زائد خود بکنید. فقط یادتان باشد که اولین قدم در پروسه لیزر موی زائد، آشنایی با کلینیک‌های تخصصی معتبر می‌باشد. کار با لیزر را به دست هر فردی که شاید ادعای حرفه‌ای بودن را داشته باشد نسپارید. بهتر است از تجربیات افرادی که در کلینیک‌های تخصصی کار لیزر موی زائد را انجام داده‌اند، استفاده کنید. مشاورین ما در کلینیک زیبایی آبادیس آماده به ارائه منصفانه‌ترین مشاوره هستند.

کلینیک آبادیس

کلینیک تخصصی کاشت مو آبادیس کلینیک کاشت مو آبادیس به عنوان یکی از مجهزترین و برترین کلینیک‌های فعال در حوزه زیبایی، پوست، مو و لیزر شناخته می‌شود. در این کلینیک...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ