کاشت ابرو در بانوان چگونه انجام می‌شود؟ - کلینیک آبادیس

کاشت ابرو در بانوان چگونه انجام می‌شود؟

کاشت ابرو در بانوان چگونه انجام می‌شود؟

کاشت ابرو

داشتن ابروهای زیبا و کمان در هر صورتی زیبایی می‌آفریند. شاید بارها پیش‌آمده باشد که از طراحی ابرو با مداد و یا راه‌های دیگر مثل تاتو کردن و ترمیم آن خسته و به دنبال درمانی ریشه‌ای برای ابروهای کم‌پشت خود باشید. خوشبختانه با گسترش تحقیقات در پزشکی پوست و مو امکان داشتن ابروهای پرپشت و زیبا برای همه فراهم است. کاشت طبیعی ابرو با استفاده از ریشه‌های پیاز مو از هر حرکت جایگزین دیگری مؤثرتر خواهد بود.

کلینیک آبادیس نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک آبادیس کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

مراحل کاشت ابرو

• بعد از رسیدن به این نتیجه که تغییری اساسی در چهره‌ی خود ایجاد کنید و بررسی‌های لازم جهت بهترین انتخاب درزمینه دکتر و کلینیک معتبر و حرفه‌ای، کار خود را شروع کنید.

• حتماً قبل از اقدام برای کاشت ابرو از متخصص پوست و مو مشاوره بگیرید تا در جریان این مسیر کاملاً قرار بگیرید.

• بعد از نهایی کردن تصمیم خود و انجام آزمایشات (در صورت لزوم) با آرامش و اطمینان خاطر اقدام به رزرو وقت قبلی با کلینیک تخصصی کاشت مو آبادیس داشته باشید.

روش‌های کاشت ابرو

تقریباً از روش‌های مشابه برای کاشت مو برای ابرو استفاده می‌شود، به این صورت که در روشی مثلFUT بدون خونریزی و جراحی کار انجام می‌شود. در روش کلاسیک کاشت ابرو از موهای پشت گوش برداشت و فولیکول‌ها به ابرو انتقال داده می‌شود. پیش از کاشت موها در سوراخ تعیین‌شده توسط متخصص، اینکه به کدام جهت که مناسب با رشد طبیعی فرد باشد، بررسی می‌شود. موهای برداشت‌شده توسط میکروسکوپ موردبررسی قرار می‌گیرند و طرح ابرو بر روی صورت فرد ترسیم می‌شود( طبق توافق بین فرد و پزشک متخصص) و درنهایت دانه‌دانه گرافت ها توسط متخصصین حرفه‌ای کلینیک زیبایی آبادیس کاشته می‌شوند

معمولاً از روش‌هایFUT و FUE برای کاشت ابرو استفاده می‌شود. کاشت ابرو در میان بانوان اهمیت بالاتری دارد، اما باید برای دیدن نتیجه‌ی مطلوب، زمان بیشتری را بگذارید.

زیبایی بعد از کاشت ابرو

تقریباً از روز اول تا هفته دوم سوم بعد از کاشت ابرو حس می‌کنید زیباترین ابروان دنیا را دارید، اما واقعیت مطلب این است که ریزش ابرو خواهید داشت و کمی صبوری لازم دارید. بین سه تا شش ماه زمان می‌برد تا روند رشد ابرو به روال عادی خود بازگردد، با توجه به اینکه مو برداشت‌شده از پشت گوش می‌باشد و رشد این ناحیه آرام‌تر است، بنابراین مدت‌زمان بیشتری را هم برای داشتن ابرویی پرپشت لازم خواهید داشت.

عوارض جانبی کاشت ابرو

معمولاً جای بخیه در روش جراحی کاشت ابرو بر جا می‌ماند که می‌توانید با کرم‌های رفع اسکار و لیزر کمرنگ می‌شود. جای بخیه ظرف چند روز و قرمزی ناشی از ایجاد سوراخ‌های کاشت مو تا 5 روز بعد از جراحی کاملاً از بین می‌رود. ممکن است تا سه روز پس از جراحی کمی تورم در قسمت پیشانی و یا خارش داشته باشید که در صورت غیرعادی بودن و تشدید آن حتماً با پزشک و مشاور خود در کلینیک تخصصی زیبایی و کاشت مو آبادیس تماس بگیرید. رشد مو به جهت خلاف ابروهای شما و یا کم‌پشتی و ریزش از احتمالات مدتی بعد از جراحی کاشت ابرو هستند که در صورت بروز جراحی مجدد انجام و بهترین راهکار ارائه می‌گردد. پس جای نگرانی نیست!

آیا سن در کاشت ابرو تأثیری دارد؟

به‌طور طبیعی مقاومت بدن در برابر جراحی و میزان جواب دهی در کاشت مو و ابرو در سن میان‌سالی و اواسط جوانی مطلوب‌تر خواهد بود

چه کارهایی را قبل از کاشت ابرو باید انجام بدهید؟

قبل از انجام جراحی کاشت ابرو معمولاً از مصرف داروهای آسپیرین و آنتی بیوتیک ها نباید استفاده کنید.

مقاومت بدن خود را با خوردن میوه‌ها و سبزیجات بالا ببرید و تا جایی که امکان دارد از لحاظ جسمانی و ذهنی خود را در آرام‌ترین حالت ممکن قرار بدهید.

چه کارهایی را باید بعد از کاشت ابرو انجام بدهیم

بعد از کاشت ابرو و در صورت جراحی تا سه الی 5 روز درد ناشی از بخیه، کمی خونریزی، کبودی ناچیز و تورم خفیف را خواهید داشت. تا مدت زمانی که پزشک متخصص کلینیک آبادیس تعیین کرده است باید نسبت به نسخه‌ی تجویزشده متعهد باشید تا بهترین نتیجه را با داشتن ابروهای زیبا داشته باشید.

هزینه‌های کاشت ابرو

هزینه‌ی کاشت ابرو بر اساس میزان تجهیزات ،استفاده از دستگاه‌های تخصصی، نوع کاشت ابرو، حرفه‌ای بودن پزشک تخمین زده می‌شود. اگر از تجربیات مراجعین کلینیک آبادیس بپرسید، مطمئن می‌شوید که زیباتر شدن صورت ظاهری با ابروهای پر و کمانی ارزش هزینه را دارد.

چقدر آدم کاشت ابرو هستید؟

معمولاً مراجعین کاشت ابرو، به دنبال درمان قطعی ریزش و کم‌پشتی ابروهای خود هستند، این افراد به‌نوعی از تاتو و پر کردن ابرو با لوازم‌آرایشی خسته شده‌اند و ترجیح می‌دهند که جذابیت طبیعی را در صورت خود مشاهده کنند. مزیت کاشت ابرو به استفاده از موهای طبیعی بدن فرد است. معمولاً از نقاطی که موهای نازک‌تری دارند استفاده می‌شود تا ابروها رخ لطیف و زیبایی را به‌صورت بدهند.

ناگفته نماند که جهت اقدام برای کاشت ابرو باید فردی صبور و پیگیر باشید. پیشنهاد کلینیک آبادیس به شما تحقیق و پرسش از افرادی است که تجربه‌ی کاشت ابرو را داشته‌اند، به‌این‌ترتیب از قرار گرفتن در مسیر کاشت ابرو هیچ‌وقت پشیمان نخواهید شد.

برای طی هر مسیر از درمان، نیاز به فکر، هزینه و صبوری دارید، مثل خلق یک تابلو نقاشی بی‌بدیل که شاید ماه‌ها زمان ببرد، ابروان طبیعی شما هم در صورت بی‌نقص شما، اثری بی‌نظیر خواهد شد.

کجا را برای کاشت ابرو انتخاب کنیم؟

یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها در مراحل کاشت ابرو، سپردن کار به دست کاردان می‌باشد. نکته مهم در اینجاست که برای کاشت ابروهای خود وقت بگذارید. از کلینیک‌های معتبر کمک بگیرید، پیرو حرف دیگران، چشم و گوش بسته و ناگهانی تصمیم برای این کار نگیرید. یک مشاور ایدئال شمارا با مزایا و معایب یک کار مطلع می‌کند. خیلی واقع‌گرایانه و مصرانه دوره درمان را انجام دهید. بعد از کاشت ابرو و بروز یک سری نشانه‌ها مثل ریزش ابروها در هفته سوم دلسرد نشوید و به مسیر ادامه دهید. حتماً از یک‌زمان بندی مناسب برای کاشت ابرو خود طراحی کنید. پروسه کاشت ابرو از مرحله اول تا بازیابی دوباره رشد ابروها بین سه تا شش ماه زمان می‌برد.

کلینیک آبادیس

کلینیک تخصصی کاشت مو آبادیس کلینیک کاشت مو آبادیس به عنوان یکی از مجهزترین و برترین کلینیک‌های فعال در حوزه زیبایی، پوست، مو و لیزر شناخته می‌شود. در این کلینیک...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ