کاشت ریش در مردان چگونه انجام می‌شود؟ - کلینیک آبادیس

کاشت ریش در مردان چگونه انجام می‌شود؟

کاشت ریش در مردان چگونه انجام می‌شود؟

کاشت ریش در مردان

اکثر آقایان از صورت درخشان و بدون ریش خوششان نمی‌آید و شاید به‌عنوان نقطه ضعف بتوانیم از این مسئله یاد کنیم. وجود مو در جاهایی که باید باشد مانند صورت مردان، از عوامل تعیین‌کننده در میزان خوش چهره بودن یک فرد به شمار می‌آید. کاشت ریش و کاشت مو به پدیده مهمی در بین مردان تبدیل‌شده است چون رشد به‌اندازه موی سر و ریش دو آیتم مهم در جذابیت مردان هستند. از چند حالت خارج نیست، بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که با سروصورت بدون مو جذاب به نظر برسند و برخی با مو و ریش بلند.

کلینیک آبادیس نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک آبادیس کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

در جامعه ایرانی امروز هر دو حالت مورد پسند است، کما اینکه ریش بلند در حال حاضر به یکی از اسباب مد و فشن تبدیل شده. در بسیاری از تصاویر مجلات مد و زیبایی از مدل‌های مردان با ریش استفاده می‌کنند.

خب طبیعی است اگر از وضعیت رشد ریش خود رضایت نداشته باشید و با دیدن هر تصویر و یا فردی با ریش پر پشت احساس کنید، چیزی از شما کسر شده است. کلینیک تخصصی زیبایی آبادیس اول از همه پیشنهاد می‌کند که بر رضایت درونی خود کار کنید و در وهله دوم برای زیبایی ظاهری و کاشت ریش مشاوره بگیرید.

عواملی که بر ریزش ریش تأثیر دارند:

سابقه موروثی و ژنتیک

تصادف و سوانح ناگوار، بریدگی، سوختگی و جای اسکار

افسردگی و استفاده از داروهای خاص

کمبود هورمون مردانه (آندروژن) قبل از سن بلوغ

التهابات

عفونت

خارش

قارچ‌های پوستی

مراحل کاشت ریش

کاشت ریش و کاشت مو تا اندازه‌ای به یکدیگر شباهت دارند با این تفاوت که مدت‌زمان نتیجه دهی و میزان رشد مو در کاشت ریش از کاشت مو بیشتر و بهتر می‌باشد.

در روش‌های سنتی کاشت ریش مدت‌زمان بیشتری برای نتیجه‌گیری خواهید داشت، درد، خونریزی و تورم از عوارض موقتی بعد از کاشت هستند. پشت سر برش خطی جهت برداشت مو خواهید داشت و درنهایت جای بخیه بر جا خواهد ماند. در روش سنتی کاشت ریش شانس کمتری در انجام مجدد کاشت دارید.

کاشت مو به روش FUE و SUT

از مزایای این روش جدید در مقایسه با سنتی، داشتن ریشی زیبا، طبیعی و پر پشت خواهد بود. همچنین هزینه این روش‌ها به‌صرفه‌تر می‌باشد. عوارض این متد خطرناک نیست و فرد بعد از کاشت می‌تواند ریش خود را از ته بتراشد و یا به مدل مختلف پیرایش کند. خواب مو در این روش‌ها کاملاً طبیعی است و نیازی به کوتاه کردن ندارد.

به‌طور طبیعی کاشت ریش زودتر از کاشت مو جواب می‌دهد و بعد از گذشت دو ماه پیشرفت چشمگیری را در رشد ریش خود خواهید دید. برای بلند کردن ریش هم از فاصله‌ی 2 تا 6 ماه زمان نیاز دارید.

از نکات مهم در کاشت ریش

تشخیص جهت مناسب در گذاشتن گرافت‌های برداشت شده از پشت سر می‌باشد. پزشک حاذق ما در آبادیس پس از برداشت مو باید جهت رشد مو با رشد ریش را تشخیص و تطبیق بدهد تا فولیکول‌ها در جای درست خود قرار بگیرند و زیبا به رویش برسند.

• تصمیم‌گیری قاطعانه و پیگیری مصرانه برای انجام کاشت ریش

• جستجو و تحقیق درباره بهترین و مطمئن‌ترین کلینیک کاشت مو

• مشاوره و بررسی با پزشک متخصص در کلینیک کاشت مو آبادیس

• انتخاب بهترین روش و انجام آزمایشات جهت آمادگی برای کاشت ریش

چه کارهایی را قبل از کاشت ریش انجام دهیم؟

• قبل از هر کاری مطمئن باشید که کلینیک معتبر و باسابقه‌ای را انتخاب کرده‌اید.

• پزشک متخصص کلینیک آبادیس را در صورت داشتن هرگونه اختلال سلامتی در جریان بگذارید.

• از آسپیرین‌ها و داروهای ضد عفونت تا یک هفته قبل از جراحی کاشت ریش استفاده نکنید.

• سعی کنید تا چند ساعت قبل از عمل درنهایت آرامش فیزیکی و ذهنی باشید.

چه کارهایی را بعد از کاشت ریش انجام دهیم؟

• تا هفت روز بعد از جراحی کاشت مو از مصرف سیگار و مشروبات الکلی دوری‌کنید.

• به مدت سه ماه از استراحت در سونا خودداری کنید.

• به‌هیچ‌وجه از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده نکنید. (قبل از هر کاری حتماً با پزشک متخصص کلینیک آبادیس مشورت کنید)

• از شنا کردن خودداری کنید.

• بعد از کاشت ریش حمام آفتاب نگیرید.

• ورزش‌های سنگین انجام ندهید.

• سعی کنید تا جایی که امکان دارد پوست سر خود را لمس نکنید و تا هشت روز استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.

• در صورت بروز هر نوع مشکل نگران‌کننده با مشاورین ما در کلینیک تخصصی زیبایی و کاشت مو آبادیس تماس بگیرید.

• سعی کنید تا یک هفته بعد و رسیدن عوارض کاشت ریش به حداقل از فضای کاری خود به دور باشید و به استراحت بپردازید.

دو الی سه هفته بعد از کاشت ریش، تمام موهای پیوندی می‌ریزند، نگران نباشید، این وضعیت طبیعی است و دوباره مو جوانه می‌زد و به روال عادی رشد مو می‌رسد.

کاشت ریش برای افرادی مناسب است که به دلایل عمده مثل سوختگی و یا ژنتیک دچار کم ریشی هستند، این کاشت معمولاً برای یک ته ریش دائمی مناسب و خوشایند بر روی صورت مردان می‌باشد.

سن کاشت ریش

معمولا بعد از سن 24 و 25 سالگی که ترشح هورمون‌های مردانه به تکامل رسیده، فرد آمادگی لازم جهت کاشت ریش و ادامه فصلی جدید از زندگی را خواهد داشت.

کاشت ریش چقدر هزینه دارد؟

هزینه کاشت ریش با توجه به روش انتخابی، اینکه سنتی باشد یا از روش‌های مدرن و بدون درد به‌صورت سرپایی انجام شود، تشخیص ضخامت مو و اینکه چقدر پزشک متخصص شما در آبادیس حرفه‌ای باشد، محاسبه می‌گردد.

درمان دارویی برای داشتن ریشی پرپشت

جدا از کاشت ریش برخی افراد از روش‌های دارویی مثل مصرف ماینوکسیدیل هم هست که مانند هر چیز دیگری دارای خواص مثبت و عوارض جانبی می‌باشند. ناگفته نماند که این نوع درمان شاید در روند توقف ریزش مو تأثیر داشته باشند اما درمان قطعی برای افرادی که بخشی از ریش خود را ازدست‌داده‌اند و یا دچار کم‌پشتی شده باشند، نخواهد بود.

اگر از ما می‌پرسید، درمان قطعی کاشت ریش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شاید از دنبال کردن درمان‌های خانگی خسته شده باشید، بهترین راه‌حل برای افرادی که به‌اصطلاح با کم‌پشتی ریش مواجه هستند و تبدیل به مسئله‌ای آزاردهنده شده باشد، کاشت ریش در کلینیک‌های تخصصی می‌باشد. هزینه‌ی کاشت ریش و عوارض جانبی آن به همراه نتیجه شگفت‌انگیز و دائمی از دلایل شناخته شدن این روش به‌عنوان بهترین راه‌حل است.

کلینیک آبادیس

کلینیک تخصصی کاشت مو آبادیس کلینیک کاشت مو آبادیس به عنوان یکی از مجهزترین و برترین کلینیک‌های فعال در حوزه زیبایی، پوست، مو و لیزر شناخته می‌شود. در این کلینیک...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ