برای اصلاح طرح لبخند نیاز به چند واحد کامپوزیت است؟ - کلینیک دندانپزشکی نارمک

برای اصلاح طرح لبخند نیاز به چند واحد کامپوزیت است؟

برای اصلاح طرح لبخند نیاز به چند واحد کامپوزیت است؟

اصلاح طرح لبخند در افراد مختلف متفاوت و به شکل ظاهری ساختار فک و میزان گسترش خط لبخند آنها بستگی دارد و می تواند با اصلاح 2 تا 10 دندان انجام شود. اصلاح ساختار لبخند تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس و ظاهر صورت دارد.

کلینیک دندانپزشکی نارمک نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک دندانپزشکی نارمک کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

یکی  از کاربردهای کامپوزیت در دندانپزشکی تکنیک کامپوزیت ونیر است که در آن روی دندان های بدرنگ و تخریب شده و بد فرم را با کامپوزیت پوشاند و به آن فرم مناسب داده می شود که در مورد کامپوزیت ونیر می توان گفت اگر توسط دندانپزشک ماهر و مسلط انجام شود روشی بدون ضرر و مناسب برای زیبایی لبخند های شما است. درمانی ماندگار که می تواند لبخندی منحصر به فرد را برایتان به ارمغان آورد. خوشبختانه با پیشرفت های زیادی که در علم دندانپزشکی در دو دهه اخیر صورت گرفت شاهد بودیم که هر روز مواد جدیدتری برای ترمیم و زیبایی دندان ها ساخته می شد. امروزه با استفاده از کامپوزیت ونیر می توان یکی از بهترین درمان ها را برای ایجاد لبخندی زیبا در بیماران انجام داد.

یکی دیگر از کاربردهای کامپوزیت بستن فاصله های دندانی در افرادی است که دندانهایشان به دلایل مختلف دارای فاصله یا دیاستم است. در این روش با استفاده از کامپوزیت همرنگ دندانها فاصله های بین دندانی که ظاهر نامناسبی را برای افراد ایجاد کرده است بسته شده و بدین ترتیب لبخند زیبایی به فرد مورد معالجه اهدا می شود.

کلینیک دندانپزشکی نارمک

کلینیک دندان‌پزشکی نارمک با 4 سال سابقه درخشان در کلیه امور درمانی با بهترین متخصصین از جمله متخصص و جراح فک و صورت در زمینه جراحی و ایمپلنت (جراحی لثه-...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • المیرا آزاده

    قیمت عصب وشی و پر کردن تقریبا چقدر؟

  • اکبری

    سلام هزینه کامپوزیت از چقدر هستش؟؟

  • منصوری

    سلام من با مشکل دندان درد به دندانپزشک مراجعه کردم پس از مشاهده عکس گفتند مشکلی وجود ندارد و به متخصص ریشه هم مراجعه کنم اما متخصص ریشه پیدا نکردم ایا شما متخصص دارید؟ امکان دارد عکس را ارسال کنم تا در صورت تایید مشکل ریشه مراجعه کنم؟

  • حسین مرادی

    سلام حدود یکسال پیش دندونم عصب کشی کردم ولی همچنان درد میکنه بوی بدی میده

    • کلینیک دندانپزشکی نارمک

      سلام به متخصص n2 مراجعه کنید

  • لغو پاسخ