رفع چین و چروک پوست بدون جراحی با هایفوتراپی - کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

رفع چین و چروک پوست بدون جراحی با هایفوتراپی

رفع چین و چروک پوست بدون جراحی با هایفوتراپی

هایفوتراپی یا اکسیر جوانی  برای آقایان و خانم ها بسیار جذاب است و تقریبا اکثرا به دنبال آن هستند. اگر می خواهید پوستی صاف و کشیده و عاری از هرگونه چین و چروک داشته باشید ما شما را در کلینیک زیبایی از هر گونه چین و چروک در پوست یا شکم رها می کنیم چون هایفوتراپی بدون جراحی است و روشی نوین برای پویایی و جوان سازی پوست شما محسوب می شود.

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

 

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی به معنای امواج اولتراسوند یا فراصوت پرتوان و در زبان لاتین High-Intensity Focused Ultrasound  گفته می شود که مخفف آن HIFU  می باشد. هایفو در این روش از انرژی های میکرو امواج فراصوت متمرکز استفاده می کنند که الیاف کلاژن را منقبض می کند و رشد آن را تحریک می کند و یک کلاژن جدید ایجاد می کند که به صورت یک لیفت طبیعی و بدون عمل جراحی انجام می شود و بدون دوره ی نقاهت پس از عمل استفاده می‌شود. الیاف کلاژن باعث استحکام ساختارهای مختلف بدن می شود و کاهش کلاژن باعث می شود که حالت ارتجاعی پوست از بین برود و باعث بروز چین و چروک و خطوط روی پوست می شود.

 

هایفوتراپی در کل برای سفت کردن و لیفت پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد و در ایران و جهان طرفداران بسیاری دارد. و یکی از جدیدترین و بهترین درمان ها برای لیفت پوست گردن، صورت، ابرو،چانه و … به کار می رود تمامی این درمان ها توسط مجرب ترین شخص به نام دکتر الیاسی در کلینیک زیبایی غرب تهران انجام می شود.

کاربرد هایفوتراپی در کلینیک زیبایی چیست؟

هایفوتراپی کاربردهای فراوانی دارد که در این مقاله به مهمترین آن ها می پردازیم.

1- از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست

2- سفت کردن پوست هایی که در قسمت گونه ها و پلک ها دچار شل شدگی شده اند

3- درمان و احیای پوست های نازک شده

4- چین و چروک های پوست اطراف دهان را از بین می برد

5- از بین بردن خطوط فک

 هایفوتراپی در کلینیک زیبایی غرب تهران برای چه افرادی مناسب است؟

این نوع روش جوان سازی پوست برای تمام افرادی که دچار شل شدگی پوست شده اند و قابل مشاهده است و کسانی که می خواهند لیفت صورت و یا ابرو انجام دهند بسیار مناسب است و در صورت هر گونه سوالی قبل از این کار توصیه می شود با دکتر الیاسی مشاوره نمائید.معمولا افرادی که سی سال به بالا دارند می توانند این کار را انجام دهند. مردان متقاضیان بسیار خوبی جهت هایفو می باشند زیرا با این روش بعد از آن نیازی به دوره نقاهت ندارند و بلافاصله ای اجازه را دارند که به فعالیت های روزانه خود برسند و به همین دلیل است هایفو بهترین روش است.

 

اثربخشی و نتایج

1- لیفت کردن ابروها (بدون عمل جراحی)

2- لیفت کردن صورت و گردن (بدون عمل جراحی)

3- از بین بردن غبغب (بدون جراحی)

4- سفت و محکم نمودن پوست صورت و گردن (بدون عمل جراحی)

5- رفع چین و چروک های که اطراف چشم ها به وجود آمده اند

6- رفع افتادگی پلک بالا

7- افتادگی های زیر چانه را از بین می برد

8- چین و چروک های صورت و بالای گردن را از بین می برد

9- از بین بردن خطوط خنده و گریه

هزینه

هایفو نیز مثل خیلی از خدمات دیگر پزشکی زیبایی بستگی به نوع خدمت و ناحیه ی مورد نظر دارد و همینطور تعداد جلساتی که دکتر الیاسی برای شما در این خصوص تعیین می کند.

هایفو یک درمان کاملاً غیرتهاجمی جهت لیفت پوست است که به نسبت سایر لیفت ها از درد بسیار کمی برخوردار است. دکتر الیاسی متخصص کلینیک زیبایی غرب تهران در طول مشاوره، روش هایفو را برای لیفت نواحی صورت، گردن و به ویژه زیر چانه، گونه، اطراف چشم و پیشانی به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند. و به دلیل اینکه دستگاه HIFU دارای سرعت بسیار بالا می باشد، درمان در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و پس از اینکه درمان شدید بلافاصله متوجه تغییر خواهید شد.

هایفو چه عوارض و مزایایی دارد؟

در روش هایفو همانطور که گفتیم توسط امواج فراصوت، بافت پوست از این طریق انرژی گرمایی دریافت می کند و منقبض می شود که همین باعث سفت شدن فوری پوست می‌ شود و این نتایج با گذر زمان باعث لیفت و رفع افتادگی پوست می‌شود. پس از هایفو، اثرات آن هنوز باقی می مانند و همچنان باعث افزایش رشد پروتئین کلاژن جدید و همینطورساختار پوست را مستحکم می سازد.

به دلیل اینکه به 4.5 میلی متر از لایه های پوست دسترسی دارد بهترین متد برای بهبودی چین و چروک پوست است. در واقع این امواج باعث تحریک لایه عمیق عضلانی صورت می شوند و کاملا بدون درد و ایمن خواهد بود و هیچ گونه عمل جراحی انجام نمی شود. دوره نقاهتی ندارد و درمان در کمترین زمان و با سرعت انجام می شود و عوارض بعد از جراحی شامل آن نمی شود.

 وضعیت بیماران پس از هایفوتراپی چگونه است؟

بعد از هایفوتراپی بیماران هیچ‎گونه دوره نقاهت ندارند و بهبودی که مرتبط با این روش غیر تهاجمی باشد وجود ندارد، بنابراین تمامی بیماران قادر هستند بلافاصله فعالیت ‌های روزمره خود را انجام دهند و اغلب پس از درمان، بیماران بلافاصله متوجه نتایج فوری در سفتی پوست خود می‌شوند.

 

آیا هایفوتراپی با درد همراه است؟

عوارضی که از روش هایفوتراپی ایجاد می شوند بسیار اندک می باشد و میزان احساس ناراحتی و درد از شخصی به شخص دیگر متغیر است. اکثر افراد در مرحله دریافت انرژی گرمایی آن را به خوبی تحمل می‌کنند و هر گونه درد یا ناراحتی به همراه این روش، موقتی است و اصولا فقط در طی این دوره بروز خواهد کرد.

اثرات هایفوتراپی تا چه مدت باقی خواهند ‌ماند؟

بیماران بعد از این دوره می‌توانند بعضی از اثرات اولیه ی درمان و لیفت پوستشان را مشاهده کنند. سفت شدن پوست که در طی 3 الی 4 ماه صورت می گیرد و همینطور کلاژن‌ های جدید جایگزین کلاژن‌های قدیمی می شوند و در واقع فرایند بازسازی کلاژن ها تا حدود 6 ماه پس از شروع درمان ادامه خواهد  داشت. روند پیری پوست نیز با همین سرعت ادامه خواهد داشت، اما نتایج هایفو کلینیک زیبایی دائمی بوده و محو نخواهد شد.

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی

کلینیک زیبایی و دندانپزشکی دکتر الیاسی مرکز زیبایی دکتر الیاسی با همکاران مجرب و باسابقه و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ودر اختیار داشتن دستگاههای مدرن آماده ارائه خدمات...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • لغو پاسخ