در كلينيك فیزیوتراپی «دي‌توان» اولين قدم براي درمان چيست؟ - فیزیوتراپی دی‌توان

در كلينيك فیزیوتراپی «دي‌توان» اولين قدم براي درمان چيست؟

در كلينيك فیزیوتراپی «دي‌توان» اولين قدم براي درمان چيست؟

وقتی بیمار به کلینیک ما برای درمان مراجعه می‌کند، اولین اقدام معاینه کامل توسط پزشک است؛ چراکه در این معاینه قرار است مشکل بیمار تشخیص داده شود و طبق تشخیص داده شده، درمان تجویز می‌شود. مهم‌ترین کاری که باید یک فیزیوتراپیست انجام دهد این است که به طور کامل بیمار را از مشکلش آگاه سازد، یعنی خود بیمار باید بداند که مشکلش در کدام قسمت است و چگونه درمان می‌شود تا یک تصویرسازی در ذهن خود از ضایعه داشته باشد. به عنوان مثال وقتی گفته می‌شود مینیسک پاره شده است باید فرد از طریق مولاژ یک بار مینیسک را دیده باشد و بداند که مینیسک چیست و چه شکلی دارد. شرح کامل و دقیق از شرایط بیمار باعث می‌شود فرد با اطمینان خاطر بیشتر کار درمانی خود را شروع کند و از روند درمان خود به طور دقیق آگاه باشد. همچنین این روند درمانی مزیت دیگری که به دنبال دارد این است که اگر فرد دچار درد اضافه‌ای شود آگاه به این درد خواهد بود و برای درمان اقدام سریع‌تری انجام خواهد.

کلینیک فیزیوتراپی دی‌توان نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با کلینیک فیزیوتراپی دی‌توان کلیک کنید.
بپرس مشاوره رایگان

ما اعتقاد داریم که برای طراحی مناسب یک برنامه درمانی و آنچه بدن شما به آن نیاز دارد گوش دادن و توجه به شما برای درک علائم و نشانه‌های بیماری‌تان بسیار مهم است. ما مهارت و تجربه کافی برای درمان طیف وسیعی از مشکلاتی که ممکن است باعث شود شما نتوانید از زندگی روزمره خود لذت ببرید را داریم. پس از معاینه و ارزیابی و به دنبال آن تشخیص علت مشکل شما درمانگر شما در مورد راه‌های مختلف درمانی که اعتقاد دارد برای‌تان مفید است، با شما صحبت می‌کند. پس از آن تلاش ما این خواهد بود که بهترین خدمات درمانی را برای حل مشکل شما ارایه دهیم.

کلینیک فیزیوتراپی دی توان با دارا بودن فضا، تجهیزات مناسب و پرسنل با تجربه و متخصص آماده پذیرش بیماران مختلفی است که به خدمات فیزیوتراپی در سطح مطلوب نیاز دارند.

فلسفه کلینیک فیزیوتراپی دی توان با فلسفه اکثر مراکز فیزیوتراپی تفاوت دارد. ما بر این باوریم که مراجعین تمایل دارند ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن بهبود یافته، بتوانند مانند گذشته فعالیت‌های مفرح مورد علاقه خود را انجام دهند و در نهایت از زندگی خود لذت ببرند. ما در کلینیک فیزیوتراپی دی توان بر آنیم تا بهبود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای بیماران خود به ارمغان آوریم.

رمز موفقیت کلینیک فیزیوتراپی دی توان در این است که ما بیمار را جزئی جدا نشدنی از مجموعه درمانی دی توان به حساب می‌آوریم و درباره روند بهبود بیمار اطلاعات ضروری را در اختیار وی قرار می‌دهیم و بر این باوریم که بیمار باید در فاصله بین دو مراجعه به کلینیک، بهبود محسوس و قابل توجهی کسب كند.

کلینیک دی توان مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات الکتروتراپی، لیزر پرتوان ۳۰w، شاک ویو، تکارتراپی، مگنت تراپی، سیستم ارزیابی و امکانات تمرین درمانی است. ما همواره به دنبال جدیدترین روش‌های درمانی و تجهیزات مدرن هستیم تا بتوانیم درمان‌های فیزیوتراپی پیشرفته و به‌روز را به بیماران خود ارائه دهیم که این خود  اطمینان از برخورداری از بهترین تجهیزات، ارائه بالاترین عملکرد بدون به خطر انداختن آرامش و راحتی بیمار را به همراه دارد.

کلینیک دی توان به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های الکتروتراپی، اولتراسوند، مگنت تراپی، سیستم‌های ارزیابی و امکانات تمرین درمانی مجهز است. ما همواره در جست‌وجوی جدیدترین تجهیزات هستیم تا بتوانیم روش‌های فیزیوتراپی پیشرفته و به‌روز را در این مرکز به بیماران‌مان ارائه دهیم. اطمینان از برخورداری از بهترین تجهیزات، ارائه بالاترین عملکرد، بدون به خطر انداختن آرامش و راحتی بیمار را به همراه دارد.

توانبخشی،‌ فیزیوتراپی و درمان انواع دردها در اين مركز مجهز با پرسنلي پويا و زحمتكش انجام مي‌گيرد.

در علم پزشکی، توانبخشی یا بازتوانی فرآیندی است که در آن به فرد توانخواه کمک می‌شود تا توانایی از دست رفته خود را که پس از یک واقعه، بیماری یا آسیب منجر به محدودیت عملکردی وی شده‌ است مجددا به دست آورد. توانبخشی حوزه علمی بسیار وسیعی در مجموعه خدمات بهداشتی و درمانی محسوب می‌شود و به افراد کمک می‌کند تا پس از ابتلا به مشکلاتی مانند سکته مغزی، ضایعات نخاعی، جراحی‌های ارتوپدی، ضربه مغزی، سوختگی، کم شنوایی، اختلال پردازش مرکزی شنوایی، مشکلات تعادل و غیره، تا حد امکان بر مشکل خود غلبه كرده و استقلال عملکردی قبلی را بازیابد.

کلینیک فیزیوتراپی دی توان يكي از مراكز مهم و تخصصي در زمينه فيزيوتراپي است. اين كلينيك داراي بهترين و متبحرترين متخصصان جامعه پزشكي است همچنين داراي پرسنلي باتجربه است كه افراد مي‌توانند با خيالي آسوده به اين مركز مراجعه كرده و به بهبود و سلامت خود دست يابند.

 

کلینیک فیزیوتراپی دی‌توان

اسماعیل بختیاری صبور، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و کارشناسی ارشد از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران با بیش از 20 سال سابقه کار به...

سوالات خود را از دکتر بپرسید
  • Akbar ata

    سلام.مادرم تنگی کانال وسرخوردگی ۲دیسک کمر داره ایا میتونم ۲مرحله صبح وعصر در روز انجام بدم بخاطر مشکلات کاریم ممنون

  • زینب عباس زاده

    سلام من سال پیش در تصادف تاندون مچ پای چپم اسیب دید و بعد از درمان همچنان درد داشت متاسفانه دوباره ب علت پیچ خوردگی ب تجویز پزشک ۳ هفته گچ گرفتم همچنان درد داره ایا احتیاج ب فزیوتراپی داره؟

  • firozeh bavaghar

    سلام مادرم چندساله روماتیسم داره و برای درد کمرش ک از قبل دیسک داشتن و عمل کردن ب دکتر مراجه کردن و دکتر براشون ۱۰روز جلسه فیزیوتراپی تجویز میکنه متاسفانه بعد از جلسات فیزیوتراپی مچ یکی از پاها ب شدت شروع میکنه ب درد گرفتن در حدی ک اصلا نمیتونه راه بره و فقط موقع راه رفتن درد دارن ایا این درد طبیعیه بعداز فیزیوتراپی ؟ و باید چکاری انجام بدن ممنون

  • رضا حسنی

    سلام، من دو ماهه گرفتار نرمی کشکک زانوی چپ شدم و حالا پای چپم ورم کرده و حسابی درد داره و امکان راه رفتن به سختی واسم فراهمه، الان سه روزه که صبح ها فیزیوتراپی میکنم ولی تغییری در وضعیتم ایجاد نشده حالا پای راستم هم داره به همین بیماری مبتلا میشه و آرام آرام مثل شرایطی که واسه پای چپم پیش اومده بود داره واسه اون هم بروز میکنه، سوالاتم از خدمت شما اینه که آیا می تونم روزانه دو نوبت صبح و غروب فیزیوتراپی کنم چون میترسم هر دو پام درگیر بشه و نتونم حرکت کنم؟ و دیگه اینکه آیا با فیزیوتراپی این مشکل حل میشه یانه؟ و اگه حل میشه قطعی حل میشه یا دوباره بعدا بروز میکنه و برمیگرده؟ ممنونم از صبوری و لطفتون

  • لغو پاسخ