علت جدایی کامیابی نیا از پرسپولیس

پانته آ توتونپیان
جدایی کامیابی نیا از تیم پرسپولیس با تصمیم برانکو اعلام شده است.

علت جدایی کامیابی نیا از پرسپولیس

شنیده ها هاکی از آن است که برانکو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفته تا کامیابی نیا را از ترکیب نهایی تیم پرسپولیس کنار بگذارد.

کمال کامیابی نیا که پیشتر از این،سابقه عضویت در تیم‌های مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران را دارد ، در ۵م  تیر ماه سال ۱۳۹۴ به پرسپولیس پیوست. 

به کمال کامیابی نیا که از ستارگان هافبک تیم پرسپولیس تهران است،24 ساعت فرصت داده شده است تا در مورد حضور نهایی اش در تیم پرسپولیس تصمیم گیری کند.

قرارداد کامیابی نیا با تیم پرسپولیس تا سال 97 بسته شده است و در سال 96 به همراه پرسپولیس قهرمان لیگ فوتبال ایران شد.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس فردا در چهارمین جدال فصل خود برابر سیاه جامگان قرار خواهد گرفت تا امیدوار به کسب پیروزی و حفظ جایگاه خود در صدر جدول باشد. بر این اساس برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان این تیم برای حضور در اردوی پیش از جدال برابر سیاه جامگان را مشخص کرد که در اتفاقی شائبه برانگیز نام کمال کامیابی نیا در آن قرار ندارد.

در این رابطه شایعاتی مبنی بر قهر این بازیکن در تمرین روز گذشته با توجه به عدم تعهد مسوولان باشگاه نسبت به مسائل مالی مربوط به او شنیده می‌شود که باعث شد با لباس شخصی در تمرین حضور یابد.

موضوعی که باعث شد برانکو در خلال نشست امروز تیمش پیش از جدال برابر سیاه جامگان نیز به آن ورود کند و در رابطه با دلیل خروج نام کامیابی نیا از لیست پرسپولیس گفت: کمال در لیست ما نیست. به خاطر اینکه از وضعیت خودش ناراضی است و به او 24 ساعت فرصت دادیم تا فکر کند و قرار است امروز با او صحبت کنیم. دلیل آن خیلی مهم نیست او از موقعیتی که در تیم دارد،‌ناراضی است اما فردا همه بازیکنان در لیست ما هستند و بازی فردا یک تست عمومی برای بازی با الاهلی خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ