چگونه لینک کانال تلگرام بسازیم؟

toranj
چگونه لینک کانال تلگرام بسازیم؟ یکی از بیشترین دغدغه های این روزهای کاربران تلگرام برای داشتن کانالی خصوصی و یا عمومی. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید کانال دلخواه خود را در تلگرام داشته باشید.

از قابلیت های تلگرام ساختن سوپر گروه ، گروه ، کانال های خصوصی و عمومی که می توانید حتی برای تبلیغ محصولات خود و یا درآمد زایی نیز از انها استفاده کنید.

ساختن کانال های سرگرمی و یا آشپزی از جمله کارهایی است که مادران ما می خواهند داشته باشند. ممکن است شما جوان ها نیز بخواهید از تخصص خود درآمد زایی کنید و به خاطر نداشتن مکان مناسب تصمیم گرفته اید تا کانالی را در تلگرام بسازید تا بتوانید به راحتی از تخصص خود برای آینده تان استفاده کنید.

چندی پیش قابلیت ساخت کانال در تلگرام اضافه شده که مورد استقابل خیلی ها در تلگرام قرار گرفت با توجه به درخواست کاربران وب سایت مبنی بر اینکه برای یک کانال چطوری می شود دو لینک ساخت یک لینک به صورتی عادی که در قسمت آموزش ساخت کانال تلگرام گفته شده و لینک به صورت کانال خصوصی هم در کنار آن فعال باشد پس باز هم با ما همراه باشید ….

 چگونه لینک کانال تلگرام بسازیم؟

توجه کنید که فایده لینک خصوصی برای کانال این هست که کاربر برای دیدن مطالب کانال شما حتما باید وارد کانال بشه که به این صورت میتونید تعداد اعضای بیشتری داشته باشید …

 

در صورتی که برای اولین بار هست قصد ساخت کانال تلگرام را دارید این کار بسیار ساده هست مراحل ساخت کانال را دنبال کنید در قسمتی که باید نوع کانال خود را انتخاب کنید که شامل عمومی Public و خصوصی یعنی Private شما با علامت زدن گزینه خصوصی یک لینک مثل لینک گروه تلگرام را می بینید که باید آن را کپی کنید و کانال خود را به صورت عمومی بسازید

حالا میتونید تست کنید که هم با لینک خصوصی و هم با لینک عمومی میتوانید وارد کانال خود شوید به همین سادگی …

حالا در صورتی که قبلا برای خود کانال ایجاد کرده باشید چطوری باید لینک خصوصی و لینک عمومی برای یک کانال داشته باشید ؟!

 

روش اول

باید از تلگرام پلاس استفاده کنید که میتونید تلگرام پلاس را از لینک زیر دریافت کنید

دانلود تلگرام پلاس

وارد کانال خود شده سه نقطه بالا را انتخاب کنید سپس گزینه Add member را انتخاب کنید
ر صفحه جدید گزینه مشخص شده در تصویر را انتخاب کنید و در آخر لینک را کپی کنید
روش دیگه با استفاده از تلگرام اصلی

 

باید بگم این کار کمی ریسک داره (چون احتمال در زمان بدست اوردن لین خصوصی کسی کانال با لینک عمومی شما ایجاد کند !) برای ساخت لینک خصوصی باید شما ابتدا کانال خود را از حالت عمومی به خصوصی تبدیل کنید برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید

وارد کانال تلگرام خود شوید سه نقطه بالای صفحه را انتخاب کنید گزینه Channel info را انتخاب کنید
دوباره سه نقطه را انتخاب کنید و گزینه Edit را انتخاب کنید
در مرحله بعد برای اینکه کانال شما از حالت عمومی به صورت خصوصی تبدیل شود باید ایدی کانا خود را پاک کنید که در تصویر مشخص شده و بعد از حذف ایدی گزینه مشخص شده برای تایید را انتخاب کنید
خب تا اینجا کانال شما از حالت عمومی به خصوصی تبدیل شده باید بدست اوردن لینک خصوصی گزینه Members را انتخاب کنید سپس گزینه Invite via Link را انتخاب کنید و گزینه Copy Link را انتخاب کنید …
حالا میتونید مجدد ایدی برای کانال خود وارد کنید

میتونید تست کنید که هم با لینک خصوصی و هم ایدی میتونید وارد کانال خود شوید .

همچنین برای افزایش تعداد بازدید کنندگان کانال خود میتوانید کانال خود را در ادرس زیر ثبت کنید

آموزش ساختن آی دی در تلگرام
علاوه برشماره تلفن میتوانید در تلگرام یک شناسه (ID) نیز برای خود تعیین کنید تا دیگران شما را بر اساس آن جستجو و پیدا نمایید و به شماره تلفن برای چت و اضافه کردن شما به لیست دوستان نیازی نباشد.

 

برای تنظیم آی دی در گوشی وارد بخش Setting (تنظیمات) برنامه شوید (در بخش از بین بردن استیکر تلگرام  همین پست توضیح داده شده است)

 

سپس از بخش Info گزینه Username را انتخاب و یک آی دی منحصر به فرد تعیین کنید.پس از تعیین، تیک منو بالا برنامه را انتخاب کنید. در صورتی شناسه مورد تایید تلگرام باشد در قسمت Username نمایش داده میشود و از این پس میتوانید از این شناسه برای معرفی اکانت خود به دوستان استفاده کنید.

لینک جوین یا لینک ورود، لینکی است که کاربران توسط آن می توانند به کانال شما وارد شده و بلافاصله عضو آن شوند. تفاوت تگ کانال (مانند : Channel_Name@) و لینک در آن است که، کاربرانی که بر روی لینک کلیک می کنند باید در جواب سوال تلگرام ابتدا Open و سپس OK را انتخاب نمایند تا بتوانند کانال شما را مشاهده کنند. مزیت این لینک برای شما این است که کاربران حتما عضو کانال میشوند…
برای ایجاد آن به دو روش می توانید اقدام کنید:

۱- روش اول :

شما باید نرم افزار تلگرام پلاس ( نسخه غیر رسمی تلگرام ) را از مارکتهای معتبر نصب کنید، بعد از وارد شدن به تلگرام پلاس با شماره خودتون ثبت نام می کنید (دقیقا مانند تلگرام اصلی)، و وارد می شوید ، حالا به کانالی که خودتون ساخته اید می روید، سپس بر روی نام کانال کلیک می کنید در صفحه جدید بر روی گزینه Add member کلیک کرده و  گزینه Invite to Group Via Link را انتخاب می کنید. حالا لینک موجود را کپی کرده و استفاده نمایید.

 

۲- روش دوم :
در این روش (که کمی هم ریسک داره) شما ابتدا به کانالی که خودتون سازنده اون هستید می روید، سپس بر روی نام کانال کلیک می کنید در صفحه جدید بر روی گزینه سه نقطه که در بالای سمت راست صفحه قرار دارد کلیک می کنید و وارد صفحه تنظیمات کانال می شوید. خوب در این قسمت باید نام اصلی کانالتون که بعد از telegram.me/ نوشته شده را حذف کنید! و بر روی علامت تایید (تیک بالای صفحه) کلیک کنید. (توجه داشته باشید، در این لحظه ممکن است فردی دقیقا نامی که شما حذف کردید را از تلگرام درخواست کند و چون شما آن را حذف کرده اید پس مالک آن نیستید و به شخص جدید تحویل داده می شود – اما احتمال این اتفاق بسیار بسیار کم است) حالا در صفحه پیش رو گزینه Members را انتخاب کنید و سپس گزینه Invite Via Link را انتخاب کنید. در این صفحه لینک جوین تحویل شما می گردد می توانید آن را کپی کرده یا به اشتراک بگذارید . بعد از این مرحله به صفحه تنظیمات و Edit کانال بروید و مجددا نام قبلی کانال خود را وارد کنید و تایید نمایید.

چگونه برای پیام های خود برچسب (#) بزاریم
با استفاده از این قابلیت میتوانید یک سری از پیام هایتان که برای شما مهم هستند را برچسب گذاری کنید تا در موقع نیاز قادر باشید آن ها را سریع تر جستجو و مشاهده کنید.
برای اینکار در هنگام ارسال پیام هشتگ مورد نظر خود را به اول پیام اضافه کنید.
برای مشاهده پست های مرتبط با هشتگ کافیست در کادر جستجو هشتگ را تایپ کنید یا بر روی یکی از هشتگ های موجود در متن پیغام ها کلیک کنید.

چگونه قرار دادن لینک تلگرام در اینستاگرام

شاید این سوال خیلی از شما باشد که چگونه لینک تلگرا م را در اینستاگرام بگذاریم این کار بسیارساده است که من در این نوشته برای شما توضیح می دهم..

این امکان وجود ندارد که شما در پست هایتان لینک تلگرام را قرار دهید تنها راهی که این کار را می توان انجام داد این است که لینک را به عنوان آدرس وب وارد کنید. در حساب اینستاگرام شما به صورت لینک آبی نمایش داده می شود .این مراحل را انجام دهید وارداین گزینه EDIT YOUR PROFILE شوید.

در کادر مشخص شده آدرس ولینک تلگرام خود را وارد کنید.

ساخت لینک گروه در تلگرام

امروزه بسیاری از فروشندگان و شرکت ها و حتی افراد عادی هستند که برای خود در تلگرام گروه تشکیل می دهند ، گاه دوست دارند که این گروه برای خود لینکی داشته باشد تا کاربران با لمس آن وارد گروه شوند . در ابتدا باید بدانید این کار تنها توسط مدیر گروه انجام می گیرد و اصلا کاربران نمی توانند این کار را انجام دهند : اگر شما هم گروهی دارید که دوست دارید برای آن لینکی بسازید با ادامه این پست با ما همراه باشید :

۱) برای خود گروهی بسازید
۲) سپس در قسمت بالا صفحه برروی عکس مربوط به گروه کلیک کنید
۳) در این قسمت بر روی Add member کلیک کنید
۴) در صفحه ای که برای شما باز می شود بر روی Invite to Group via Link کلیک کنید .
هم اکنون مشاهده می کنید که لینک گروه برای شما ساخته شده است . اگر قصد دارید لینک گروه را کپی کنید می توانید از گزینه Copy Link کلیک کنید . در صورتی که میخواهید لینک را تغییر دهید باید مراحل از اول اجرا نموده و سپس گزینه Revoke Link را بزنید . اگر میخواهید لینک را انتشار دهید باید Share Link را کلیک نمایید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
پفکستان

پفکستان

1396-09-14 - 12:03 پاسخ

سلام خیلی مطلب خوب و مفیدی بود و خوب هم توضیح دادید متشکر از سایت خوبتون