بیوگرافی نصرالله رادش

parya
نصرالله رادش متولد سال 45 و اهل بهبهان استان خوزستان می باشد. وی بازیگر با اسعداد سینما و تلویزیون است که اکنون ساکن تهران و شهرک اکباتان است.

 فعالیت هنری

نصرالله رادش بازیگر سینما و تلویزیون 51 ساله ی بهبانی که اکنون ساکن تهران و شهرک اکباتان است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1371 با بازی در مجموعه پنچری ساخته هرمز هدایت آغاز نمود.

مهران مدیری

رادش از سال  68 تا 70 در فرهنگسرای نیاوران تئاتر کار کرد، فوق دیپلم تئاتر را هم گرفت که آقای مدیری وی را انتخاب کردند و شروع به همکاری کردند.

مدیری درسال 73 وی را برای مجموعه ساعت خوش کشف کرد و وی درآن سریال شناخته شد و پس ازآن نیز مهران مدیری از او  برای اکثر آثارش استفاده کرد. او مدتی کم کار شد تا اینکه مدیری بار دیگر به سراغ وی رفت و او را به باغ مظفر دعوت کرد. او درآن سریال با نقش حیف نون بر سر زبان ها افتاد. چند سال بعد رامبد جوان از وی برای بازی در سریال مسافران دعوت کرد و سبب شد که نصرالله راد بازهم در ذهن ها باقی بماند.

رادش درباره کم کاریش می گوید: « قبلنا یک مدلی بودم که نمی‌ دانم اسمش را بگذارم تنبلی یا نداشتن روابط عمومی خوب؛ آن اوایل خیال می‌ کردم اگر بازیگری خوب باشد همین کافی است و خودشان می‌آیند دنبالش، اما این‌طور نبود. بازیگر خودش باید دنبال نقش برود، اما من زیر بار این قاعده نمی‌ رفتم شاید یکی از دلایل کم‌کاری‌ام هم همین است بلد نیستم با ارتباطات برای خودم کار بتراشم، اصولا انسان سمجی نیستم»

ازدواج مجدد

نصرالله رادش مدتی در بیمارستان بستری بود و در طول مدت درمان همسر سابقش بعد از 8 سال زندگی مشترک در همان موقع درخواست طلاق خود را داده بود و به همین دلیل از او جدا شد . وی دراین باره می گوید : همسر سابقم می گفت که هنوز هم می بینمش فکر میکنه حرف حرف خودمه، اما اصلا اینجوری نیست، در مورد زمان طلاق می گوید : من خیلی بهش وابسته بودم وقتی که تصمیم گرفت با من زندگی نکنه خیلی داغون شدم».حاصل آن ازدواج پسری به نام پرهام بود. رادش در سال 96 مجدد ازدواج نمود و عکسی از خود و همسر جدیدش منتشر کرد.

مجموعه تلویزیونی

پنچری   

پرواز ۵۷ 

ساعت خوش        

سال خوش          

هوای تازه

روزگار جوانی (سری اول)     

روزگار جوانی (سری دوم)     

زیر آسمان شهر

او مثبت +o         

باغ مظفر 

مرد هزارچهره       

دفتر مشق           

مسافران

مهمانان ویژه        

در حاشیه

فیلم سینمایی

شیرهای جوان      

سرتو بدزد رفیق    

نظام از راست

خنده در باران

شبکه نمایش خانگی

گنج مظفر           

شوخی کردم!

عطسه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ