دستگیری ممد لمینت

parya
محمد قادری،معروف به ممد لمینت با دندان های لمینت شده برجسته ،عضو فعال اینستاگرام که به واسطه لمینت دندان هایش در فضای مجازی شهرت پیدا کرده بود،تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

محمد قادری،معروف به ممد لمینت  با   دندان های لمینت شده برجسته  ،عضو فعال اینستاگرام که به واسطه لمینت دندان هایش در فضای مجازی شهرت پیدا کرده بود،تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

سید محمد رضا قادری معرف به ممل لمینت متولد 1369/7/20 در تهران است وی ساکن محله اقدسیه تهران است وی در رشته معماری تحصیل کرده است مملی در پیج اینستاگرامش کارهای تبیلیغاتی میکند و از این راه کسب درآمد مینمایید.

مملی از اینستاگرام معروف شد. صفحه او 272 هزار فالوئر دارد. هر کدام از 762 عکسی هم گذاشته هزاران لایک خورده. از هفده هجده هزار لایک گرفته تا سی و هزار خرده ای. تعداد کامنت ها هم دست کمی از لایک ها ندارد. ممل کارهای دیگری هم روی صورتش کرده، عکس هایش می گویند که او بینی  اش را جراحی کرده و حداقل موقع عکس گرفتن هم دستی به سر و صورتش می کشد و با یک کرم گریمی عیب هایی را که بقیه ندیده اند، می پوشاند. اما مهمترین چیزی که ممل را معروف کرده، همان دندان های براق است. این دندان ها و البته عکس هایی که او از فرد مورد علاقه  اش در اینستاگرامش می گذارد، کامنت های ممل را زیاد کرده. یک عده دندان های او را مسخره کرده اند و یک عده هم حسرت رابطه عاشقانه او را خورده اند.

البته بعضی ها هم طبق معمول فحاشی کرده اند.
اما محمدرضا قادری چطور مملی لمینت شد. مملی توضیح می دهد: «ماجرا از یک شوخی بین من و آرش استیلاف، مجری شبکه چین شروع شد. او از من اجازه گرفت که عکس قدیمی و عکس جدیدم را در صفحه  اش بگذارد. یک کلیپ ساخت زیرش نوشت ممد لمینت، حضرت لمینت. این شوخی یکهو گسترش پیدا کرد. آرش شوخی کرد، توهین نکرد. الان دیگر موضوع از شوخی گذشته و کار به توهین و مسخره کردن رسیده».

ممد لمینت می داند که خیلی ها به دندان هایش  گیر داده اند. به خاطر همین از آنها خواسته تا مسخره  اش نکنند: «هر کسی یک ایرادی دارد. یکی بینی  اش مشکل دارد و جراحی کرده، یکی قدش کوتاه، یکی قدش بلند است. یکی هم دندان هایش مشکل داشته. توهین و مسخره نکنید». ممد چند فن پیج هم دارد. پیج هایی که گفته می شود برای معروف شدن بیشتر، خودش درست کرده و خودش هم اداره  اش می کندوی دراین باره می گوید: «حاضرم قرآن بیاورم و قسم بخورم که من برای خودم فن پیج نساخته ام. حدود پانزده شانزده فن پیج است که عکس های من را برمی دارند و در صفحه شان می گذارند».

از دلایل مهم تحت تعقیب بودن ممد لمینت انتشار عکس و فیلم های نامتعارف با موازین اسلامی می باشد.به همین دلیل پیج و کانال او نیز بسته شده است

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ