گلابی خوردن قاضی پور در مجلس

parya
گلابی خوردن نادر قاضی پور یکی از اتفاقات نادر و جالبی است که روزهای اخیر اخبار و حواشی مختلفی را به خود اختصاص داده و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

گلابی خوردن نادر قاضی پور یکی از اتفاقات نادر و جالبی است که روزهای اخیر اخبار و حواشی مختلفی را به خود اختصاص داده و مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. روز یکشنبه 29 مردادماه، آخرین روزی بود که در صحن علنی مجلس به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در دولت دوازدهم پرداخته می شد. دراین جلسه حواشی متعددی وجود داشت که از چشمان تیزبین خبرنگاران و عکاسان  دور نماند.
در یکی ازاین حواشی، نادر قاضی پور نماینده پرحاشیه ارومیه طی حرکتی جالب در حین روند رسیدگی به صلاحیت وزرا با سرعت به خارج از صحن دوید و پس از چند ثانیه با شش عدد گلابی در دست مجدد به صحن مجلس بازگشت  و درادامه آنها را خورد. 
این اتفاق واکنش های بسیاری را از سمت مسئولان به دنبال داشت. که اظهارات قاضی پور در پاسخ به این واکنش ها در نوع خود جالب و شنیدنی بود، به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی لاهوتی نماینده لنگرود قصد داشت در مخالفت با طرحی صحبت کند، در این هنگام قاضی پور نماینده ارومیه به جایگاه هیات رئیسه رفت و مشغول صحبت کردن با پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت.
لاهوتی خطاب به وی گفت: شما که گلابی ات را هم خورده ای، یک لحظه اجازه دهید با رئیس حرف بزنیم.
در ادامه نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه با تذکر ماده ۷۹ آیین نامه داخلی مجلس گفت آقای لاهوتی با صحبت هایشان گاهی توهین می کنند ما با این کارمان خواستیم بگوییم رئیس جمهور واردات میوه خارجی را قطع کند و به داد کشاورزان برسد، من عمدا این کار را کردم می دانستم اینجا فضول هست و فضول ها عکس می اندازند.
وی تاکید کرد: این کار را کردیم که نشان دهیم نمایندگان به فکر کشاورزان و کارگران هستند.
وی خطاب به لاهوتی اظهار داشت: آقای لاهوتی من نوکر کشاورزان و کارگران هستم و افتخار می کنم که رانت نخوردم و اختلاس و پارتی بازی نکردم. فقط از کشاورزان ایران دفاع کردم همانطور که از چایکاران و برنجکاران گیلان دفاع می کنم. آذربایجان غربی محل تامین میوه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ای کاش حساسیت به وجود آمده نسبت به گلابی‌های قاضی‌پور جرقه‌ای در ذهن مسئولان دولتی شود تا به فکر کشاورزان باشند و از تولید داخلی حمایت کنند.

نادر قاضی‌پور پیرامون گلابی خوردنش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به حواشی به وجود آمده در جلسه رأی اعتماد به وزرای دولت دوازدهم اظهار داشت: بهتر است کسانی که در ارتباط با میوه خوردن من به اظهار نظر می‌پردازند به فکر گلابی‌های انبار شده کشاورزان در میادین میوه و تره‌بار باشند.

وی با انتقاد از واردات بی‌رویه میوه‌های خارجی در دولت یازدهم عنوان کرد: ای کاش حساسیت به وجود آمده نسبت به گلابی‌های قاضی‌پور جرقه‌ای در ذهن مسئولین دولتی شود تا به فکر کشاورزان باشند و از تولید داخلی حمایت کنند.

قاضی‌پور تصریح کرد: پیش از آنکه یک نماینده مجلس شوم یک کشاورز هستم و برای حمایت از کشاورزان و رونق بازار میوه هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم و به خاطر مردم از آبروی خودم هم می‌گذرم.

این مسئول در ارتباط با رأی اعتماد به وزیر جهاد کشاورزی اذعان کرد: مشکلات پیش‌ آمده در ارتباط با خرید تضمینی میوه‌های تولید داخل، مطالبات چغندرکاران و بدهی چای‌کاران، ناتوانی در ایجاد بازار عرضه داخلی و خارجی محصول کشاورزی به‌ویژه برای کشورهای همسایه، عدم‌ حمایت از تولید داخل و واردات بی‌رویه محصولات تراریخته از جمله دلایل رأی منفی من به وزارت محمود حجتی بود که در دولت دوازدهم نیز این موارد را همواره پیگیری خواهم کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ