کشته شدن قاتل شهید محسن حججی

پانته آ توتونپیان
برخی منابع خبری از کشته شدن قاتل شهید محسن حججی خبر می دهند.

فیلم کشته شدن قاتل محسن حججی:

برخی منابع خبری از کشته شدن قاتل شهید محسن حججی خبر می دهند.

فیلمی از کشته شدن قاتل شهید محسن حججی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که گفته می شود مربوط به لحظه ی به هلاک رسیدن قاتل شهید حججی است.

شنیدن به هلاکت رسیدن قاتل تروریست داعشی و عامل شهادت حججی پس از خشم فراگیر مردمی از خبر شهادت حججی توسط نیروهای تروریست داعشی  چون آبی بروی آتش اما نه چندان کار ساز بود.برخی منابع خبری از کشته شدن قاتل شهید محسن حججی خبر می دهند که هلاکت رسیدن قاتل بی رحم   داعشی   را با سرعت بالایی انتشار میدهند.
قاتل شهید حججی که نتوانسته بود ذره ای ترس را در دل محکم شهید حججی وارد کند اکنون جواب گستاخی اش را  دیده با به هلاکتش دل خانواده شهید حججی و مردم ایران منی آرام گرفته شد.

 البته برخی از منابع خبری دیگر به هلاکت رسیدن قاتل شهید حججی را تکذیب کرده اند:

?تکذیب ویدئوی منتسب به هلاکت شهید حججی

?ویدئوی منتشر شده از هلاکت یک داعشی قدیمی است و ارتباطی با  به هلاکت رسیدن قاتل حججی ندارد.
?چنانچه از پوشش حاضران در آن مشخص است، مربوط به فصول سرد است و همچنین بنا بر اعلام برخی منابع یکی از افراد حاضر در این فیلم رزمنده ای است که چند ماه قبل به درجه رفیع شهادت نایل آمده است

چیزی که در این ویدیو مشخص است این است که تعدادی از رزمندگان مدافع حرم یک مزدور داعشی را به هلاکت رسانده‌اند اما هویت دقیق این تروریست دقیقا مشخص نیست و توسط هیچ منبع معتبری تایید نشده است.

[video1]

عکس قاتل شهید محسن حججی:

آیا قاتل شهید محسن حججی به قتل رسیده است؟

در این فیلم منتشر شده که گفته می شود مربوط به جنازه ی قاتل شهید حججی است،تصویری از یک جنازه دیده می شود که بسیار شبیه به قاتل حججی است.هنوز هیچ منبع رسمی و موثقی صحت این خبر را تایید نکرده است.داعش در این خصوص اعلامیه ای نداده است.

جزییات قتل شهید محسن حججی:

در مردادماه ۱۳۹۶ خورشیدی و در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ التَنْف –منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق– توسط نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از دو روز به‌دست داعش به‌قتل رسید. ابتدا خبرگزاری اسپوتنیک نیوز، به نقل از رسانه‌های وابسته به داعش، خبر اسارت وی را اعلام کرد.

داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادّعای به اسارت درآوردن محسن حُججی را داشت، اعلام کرد که وی را به کشته‌اند. وی دهمین عضو از لشکر زرهی ۸ نجف اشرف است که طی جنگ در خاک سوریه کشته شد. وی پیش از اسارت از ناحیه پهلو زخمی شده بود و طی دو روز اسارت توسط نیروهای داعش در مناطق تحت کنترل آنها چرخانده شده بود.

بیوگرافی شهید محسن حججی:

شهید محسن حججی متولد سال 1371 در شهر نجف آباد اصفهان بود.شهید محسن حججی هنگام شهادت تنها 26 سال سن داشت.

وی در زمینهٔ ترویج و تبلیغ کتاب از اعضای فعّال مؤسسه احمد کاظمی بود و به فعالیت‌های خیریه و نیکوکارانه و کمک به محرومیت‌زدایی در مناطق فقیر ایران می‌پرداخت. اطرافیان وی می‌گویند که وی نحوه از دنیا رفتنش را پیش بینی و آرزو کرده بود «جوری شهید شود که هم مثل امام حسین (ع) باشد و هم مثل مادرش، فاطمه زهرا (س)» وی پس از استخدام در سپاه عصرها در کتابفروشی کار کرده و درآمد حاصل از آن را در اردوهای جهادی برای فقرزدایی خرج می‌کرد. حُجَجی در هنگام مرگ، فرزندی دو ساله داشت. محسن حججی دانش‌آموخته مرکز آموزش علمی کاربردی علویجه در رشته تکنولوژی کنترل ورودی سال ۸۷ بود. وی همچنین از خادمینِ راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران جنگ ایران و عراق بود.

عکسی از فرزند شهید محسن حججی :

زمان تشییع جنازه شهید محسن حججی

سپاه پاسداران انتقام خون شهید حججی را گرفت

نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عملیاتی را برای گرفتن انتقام خون شهید محسن حججی در سوریه آغاز کردند. نیروهای سپاه پاسداران ایران در عملیات مستقیم میدانی علیه عناصر داعش در سوریه شرکت دارند.محسن حججی

به گزارش شبکه المیادین؛ در بیانیه ای آماده است؛ فرزندان امام خامنه ای از سپاه پاسداران، عملیات گرفتن انتقام خون شهید محسن حججی را که داعش چند روز پیش سر او را در سوریه قطع کرد، آغاز کردند. 

 در این بیانیه مطرح شد:سپاه پاسداران عملیات خود را برای نابودی کامل داعش در سوریه آغاز کرد.
شبکه المیادین تصاویر اختصاصی از عملیات نیروهای سپاه پاسداران در منطقه «حمیمه» سوریه را پخش کرد. این تصاویر نشان می دهد نیروهای سپاه پاسداران به طور مستقیم در صحنه میدانی در سوریه می جنگند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ