امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما

پانته آ توتونپیان
بهاره رهنما،هنرپیشه سینما و تلوزیون برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرده است.

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما:

ازدواج دوم بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی،خبری بود که شب گذشته درشبکه های مجازی سر و صدای زیادی بلند کرد و بهاره رهنما را بار دیگر بر سر زبان ها انداخت.

بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلوزیون و همسر سابق پیمان قاسم خانی،مدتی پس از جدایی از همسر اولش با شخصی به نام امیر خسرو عباسی ازدواج کرده است.ازدواج مجدد بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در تشریفات لوکس یکتا انجام گرفت .

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما از سرمایه داران معروف است و به گفته ی برخی از نزدیکان بهاره رهنما امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی و بهداشتی ژاکس است.

ازدواج مجدد بهاره رهنما در ٤ شهریور ١٣٩٦ با امیرخسرو عباسی بار دیگر او را وارد حاشیه های خبری نمود.

تصاویری از مراسم ازدواج بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی در فضای مجازی منتشر شده است.

بهاره رهنما از ازدواج اولش با پیمان قاسم خانی نویسنده،بازیگر و کارگردان خوب کشورمان یک دختر به نام پریا دارد مه در خارج از کشور مشغول تحصیل در زمینه موسیقی می باشد.

عکس های ازدواج دوم بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی:

عکس کارت عروسی بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی:

عکس ماشین عروس بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی:

شباهت جالب امیر خسرو عباسی با دی جی فسنقری:

بیوگرافی بهاره رهنما:

بهاره رهنما  در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. رهنما دارای  لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاداست.

او برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسر قبلی اش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال 1380 بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.
بهاره رهنما سابقه بازی در سریال های تلوزیونی زیادی را دارد که اکثر آنها  دارای نقشی کمدی هستند.

صحبت های پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما در مورد کار هنری او:

پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما):

«در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم ندیده بودم.»

پیمان قاسم خانی (همسر سابق بهاره رهنما):

«وقتی وارد کار فیلمنامه‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌گفتند بازی کن، می‌گفتم من بازیگر نیستم فیلمنامه‌نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی‌کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می‌گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ