دی جی فسنقری کیست؟

پانته آ توتونپیان
دی جی حسین فسنقری موزیسین خوش ذوقی است که مدتی پیش با انتشار کلیپ هایش در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.

بیوگرافی دی جی فسنقری:

دی جی حسین فسنقری موزیسین خوش ذوقی است  که مدتی پیش با انتشار کلیپ هایش در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.

حرکات عجیب و جالب دی جی فسنقری در مراسم ها و میهمانی ها منحصر به فرد است و شبیه آن را در هیچ کجا ندیده ایم.

دی جی فسنقری بارها در مصاحبه هایش گفته است که فقط و فقط برای مراسم های آقایان شرکت می کند و تا به حال در هیچ مراسم مختلطی برنامه اجرا نکرده است.

دی جی حسین فسنقری، در سال 1361 در شهر سبزوار متولد شده است و متاهل است.

تحصیلات دی جی حسین فسنقری:

فسنقری با وجود اینکه دانش آموخته ی رشته ی مهندسی عمران است و مدرک لیسانس این رشته را دارد،اما با توجه به علاقه ای که به هنر داشته است،در رشته ی عمران فعالیتی نکرده و موسیقی را برای کسب درآمد انتخاب نموده است.او در دانشگاه سبزوار تحصیل کرده است و از این دانشاه فارغ التحصیل شده است.البته در کنار موسیقی گاهی اوقات در کنار دوستانش کار نقشه برداری ساختمان نیز انجام می دهد.

شباهت حسین فسنقری با امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما:

ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی باعث شد که دی جی حسین فسنقری بار دیگر بر سر زبان ها بیافتد و این موضوع به دلیل شباهت زیاد امیر خسرو عباسی با دی جی حسین فسنقری است.

ویژگی‌های دی جی حسین فسنقری

آرایش و ظاهر وی شبیه دی‌جی‌های معمول نیست، مثلاً از کت و شلوار براق استفاده نمی‌کند و موهایش روغن زده و مرتب نیست، تی‌شرت ساده‌ای به تن می‌کند و معمولاً با حرکاتی عجیبش سعی دارد شور مجالس را بیشتر کند.ترجیع بند سخنان وی «مردم» است. وی معتقد است که شاد بودن همه چیز را تضمین می‌کند.
بزرگمهر حسین‌پور کاریکاتوریست و طنز پرداز معتقد است که ویژگی فسنقری رضایت و خوشحال بودن در لحظه است. او مردی خوشحال است که از کارش راضی است و تمام انرژی اش را برای کار می‌گذارد و دل به کارش می‌دهد. او دوست دارد متفاوت و خلاق باشد، حرف‌های جدید بزند و حرکات جدید انجام دهد و تمام تلاشش را بکند تا دیگران را شاد کند.
برخی معتقدند که در سال‌های پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران که با شادی مردم به‌طور ایدئولوژی‍ک و سیستماتی‍ک مبارزه شد و در نتیجه مردم به افسردگی و سرخوردگی دچار شدند. و در شرایطی که جامعه آن‌قدر در افسردگی تنیده شده است، حضور امثال فسنقری در نظر مردم دارای اهمیت بوده و ی‍ک نعمت الهی دانسته‌شده است.
فسنقری بن‌مایه‌های طنز دارد و یقیناً در زندگی عادی و در بین خانواده دوستان محل زندگی خود از این بن مایه‌های طنز استفاده می‌کند. حالت گرد کردن چشم‌ها و دیالوگ‌های او قابل تمسخر نیست بلکه هنر طنز اوست.
ویژگی ویدئوهای فسنقری این است که در یک فضای ناآگاهانه تولید شده‌اند، لذا قابل تکرار نیستند. حتی اگر باشند، ممکن است به اندازه‌ی آن اولی به دل بیننده نچسبند. در واقع فسنقری در آن لحظه اجرا اصلا نمی دانسته که کارش بازتاب وسیعی داشته و جمعیت زیادی را غافلگیر خواهد کرد. همین آگاهانه نبودن، در جذاب‌تر شدن فضا و محبوبیت وی موثر بوده است.
او اهل فسنقر روستایی از توابع سبزوار است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ