بیوگرافی فلوید می ودر

پانته آ توتونپیان
فلوید می ودر نامی است که بی شک تمامی علاقمندان به ورزش بوکس، وی را می شناسند.

 فلوید می ودر کیست؟

فلوید می ودر نامی است که بی شک تمامی علاقمندان به ورزش بوکس، وی را می شناسند. او یکی از حرفه ای ترین بوکسورهای جهان است که اهل امریکاست و تا کنون شکست ناپذیر ظاهر شده و از 50 رقابتی که تاکنون داشته 49 مسابقه را پیروز شده است. گفته می شود وی چندسال بعنوان پردرامدترین ورزشکار سال شناخته شد.                                                                            

خداحافظی فلوید می ودر از دنیای بوکس:

زمانی که فلوید می ودر از بوکس خداحافظی کرد نه تنها موفق ترین بوکسور دنیا که ثروتمندترین ورزشکار هم به شمار می رفت. او آنقدر پول دارد که به او لقب «آقای پول» داده اند. ثروت او از هر ورزشکار دیگری در دنیا بیشتر است. از کریستیانو رونالدو گرفته تا لیونل مسی و تایگر وودز و لبرون جیمز.

آقای پول اما خداحافظی اش را پس گرفت و دوباره برگشت. جاه طلبی در 40 سالگی و البته کسب پول بیشتر اهداف اصلی اوست. او می خواست باز هم پولدارتر شود و باز هم ثابت کرد شماره یک بوکس دنیاست.

مسابقه  کانر مک گریگور و فلوید می ودر :

او با کانر مک گریگور بوکسوری که از خود می ودر خیلی جوان تر است مسابقه داد و باز هم قدرتش را به رخ کشید. این مسابقه در تاریخ 26 آگوست برگزار  شد، مسابقه ای که لاس وگاس میزبان آن بود و احتمالا یکی از پربیننده ترین مسابقات بوکس دنیا.

ین مسابقه نکته حیرت آوری داشت. کانر مک گریگور ایرلندی تا به حال بوکس کار نکرده است. در واقع او در رقابت های مبارزه آزاد رزمی بازی می کند که بار بسیار خشونت آمیزی دارد. اما مک گریگور برای میلیون ها دلار فعلا تغییر رشته داد تا در مقابل برترین بوکسور سالن های اخیر به میدان برود.         فلوید می‌ودر (Floyd Mayweather) بوکسور آمریکایی در پنجاهمین پیروزی اش موفق شد کانر مک گرگور(Conor McGregor) اسطوره «یو اف سی» را در راند دهم شکست دهد و جایگاه خودش را بعنوان یکی از اسطوره های جاودان بوکس تثبت کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ