خبر خودکشی آزاده نامداری صحت دارد؟

پانته آ توتونپیان
خبر خودکشی آزاده نامداری در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.آیا این خبر صحت دارد؟ آیا آزاده نامداری خودکشی کرده است؟

ماجرای خودکشی آزاده نامداری بعد از بازگشت از سوییس:

چندی پیش انتشار گسترده ی عکس های آزاده نامداری در پارکی در سوییس در شبکه های اجتماعی برای این مجری پر حاشیه تلوزیون خبر ساز شد.

علت خبر ساز شدن مجدد آزاده نامداری بعد از جدایی ش از فرزاد حسنی،بی حجاب بودن آزاده نامداری در این عکس ها بود.

البته طبق اعلام برخی از منابع خبری غیر رسمی مدتی پیش فردی که اقدام به انتشار عکس های بی حجاب آزاده نامداری کرده بود شناسایی و دستگیر شده است.

با این وجود هنوز هم شایعه سازها دست از سر آزاده نامداری برنداشته اند و باز هم اخبار ضد و نقیصی درباره ی این مجری تلوزیونی وجود دارد.

یکی از شایعه هایی که اخیرا درباره ی آزاده نامداری در شبکه های مجازی دست به دست می شود،شایعه خبر خودکشی آزاده نامداری بعد از برگشت به ایران است.

یکی دیگر از حواشی آزاده نامداری ازدواج وی با فرزاد حسنی مجری این روزهای برنامه اکسیردر سال 92 بود اما بعد از گذشت یک سال  در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند.

بعد از بازگشت نامداری از خارج از کشور، وی پست های جنجالی بسیاری در اینستاگرامش قرار داد. آزاده نامدارى مجرى جنجالى، به حواشى اخیرش در سفر به خارج با انتشار عکسی در اینستاگرام از درددلش گفت.

فعالیت های آزاده نامداری

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم 1، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.

او سال 1391 را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد.

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

با آغاز سال 1392 نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری گری و تهیه کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش گردیده است. در تاریخ 25 مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست.

این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال 94 با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

نامداری در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم سینمایی مالاریا به ایفای نقش پرداخت. او همچنین کتابی در سال 1395، در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ