حکم قاتل بنیتا چیست؟

پانته آ توتونپیان
حکم قاتل بنیتا اعلام شد. قاتل های بنیتا کودک هشت ماهه ای که چند هفته پیش ربوده شد و در خودروی ربوده شده پدرش کشته شد محاکمه شد.

حکم قاتل بنیتا اعلام شد

محاکمه قاتل بنیتا

ظهر امروز دادگاه بنیتا برای متهمان پرونده ی بنیتا ،کودک هشت ماهه ای که در خودروی پدرش بود و خودرو به سرقت رفت انجام شد . این ماجرا که در فضای مجازی به سرعت پخش شد سبب گردید متهمان از ترس خودروی پدر بنیتا را در محلی رها کرده و فرار کنند و همین امر به کشته شدن بنیتا دختر هشت ماهه در خوردو منجر گردید.

پدر و مادر بنیتا در جلسه محاکمه دادگاه

حرف های قاتل بنیتا:

متهم به قتل بنیتا: این حرف ها چرت و پرت است من قاتل نیستم!

امروز قبل از آغاز دومین جلسه دادگاه بنیتا، متهم ردیف اول پرونده در واکنش به این گفته که متهم به قتل عمدی یک کودک هشت ماهه هستید، اتهامی که می تواند تو را به چوبه دار و اعدام برساند چه حسی داری گفت:

این حرف ها همه چرت و پرت است، من قاتل نیستم، من بچه ای را نکشتم.

حکم قاتل بنیتا:

در حالیکه همه منتظر اعلام اشد مجازات برای قاتلان بنیتا هستند بالاخره در حکمی که در این پرونده برای متهمان ربودن خوردوی پدر بنیتا صادر گردید قتل بنیتا نیز ثبت شده است و  متهمان این پرونده محکوم به قتل عمد هستند.

آیا قاتلین بنیتا هر دو اعدام می شوند؟

 بله این امکان که دو نفر برای قتل یک نفر قصاص شوند وجود دارد. البته باید ثابت شود هر دو عمل قتل را انجام داده اند و به عبارتی در قتل شراکت داشته اند. در این صورت اولیا دم مقتول باید یک دیه کامل مرد به قاتلان را بپردازند تا بتوانند قاتلان بنیتا را قصاص کنند.

هنوز حکم نهایی قاتل بنیتا اعلام نشده است.

در صورتی که برای قاتلان بنیتا حکم اعدام صادر شود،زمان اعدام قاتل بنیتا از طریق همین مطلب اطلاع رسانی می شود.

سومین متهم پرونده قتل «بنیتا» دستگیر شد 

 سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: 
? سومین متهم پرونده بنیتا که متواری بود، بازداشت شد و تحقیقات از وی،  به خاطر حضور در صحنه سرقت خودرو و حضور در تحصیل اموال مسروقه در قیامدشت، در دادسرای امور جنایی تهران در حال انجام است.

ماجرای قتل بنیتا:

ماجرای قتل بنیتا یکی از ماجراهایی بود که در تب و تاب پس از  قتل آتنا در فضای مجازی به صورتی گسترده پخش شد و مردم بسیاری غرق در اندوه منتظر مجازات قاتلین بنیتا کودک هشت ماهه بودند در این واقعه تلخ بنیتا کودک هشت ماهه درون ماشین پدرش بود و هنگامی که پدر بنیتا از خودرو پیاده شد تا درب پارکینگ را ببندد خودرو ربوده شد و طبق گفته های متهمان آنها نمیدانستند که بنیتا در خودروی به سرقت رفته ی پدرش است که پس از آن سارقان خودرو،خودرو را که بنیتا کودک هشت ماهه در آن بوده را در یکی از بیابان های اطراف پاکدشت از ترس شناخته شدن رها کردند اما متاسفانه کودک هشت ماهه طاقت نیاورد و در اثر گرما و گرسنگی جانش را از دست داد.

علت مرگ بنیتا جمود نعشی اعلام شد.

عکس بنیتا در ماشین یعنی خودروی پدرش به هیچ وجه در شبکه های اجتماعی منتشر نشده است  و هیچگونه عکسی از بنیتا در خودروی پدرش پس از پیدا شدن آن وجود ندارد.

عکس های مراسم خاکسپاری بنیتا را از این مطلب بببینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ