ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان

پانته آ توتونپیان
ماندانا روحی نام همسر اول رامبد جوان است که در سال 1370 با هم ازدواج کرده اند.

ماندانا روحی کیست؟

ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان بود. رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بود.اما برخلاف ازدواج هنرمندان ازدواج ماندانا روحی و رامبد جوان بسیار بی صدا بود و  سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان و ماندانا روحی این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.

یکی از صحبت های ماندانا روحی و رامبد جوان در مصاحبه ای که صورت گرفت به شرح زیر است که خواندن آن خالی از لطف نیست :
رامبد خیلی اخلاق گراست . مثلا اینکه من و رامبد مثلا همه آدم ها مشکل داشتیم و به جایی رسیدیم که دیدیم نمی توانیم یک چیزهایی را تحمل کنیم . شاید اگر خیلی ها بودند تصمیم می گرفتند بروند دنبال یک زندگی دیگر ولی برای رامبد این مهم بود که این زندگی را نگه دارد . این برای من خیلی مهم است ، نمی خواست مدارا کند . قدر این چیزی را که داشت ، می دانست . جایی که خیلی آدم ها وا می دادند .
در پاسخ نیز رامبد گفت: همان چیزی که گفتم زن و شوهری فرق دارد ، مثل بچه دار شدن . تو وقتی بچه ای به دنیا می آوری ، نمی توانی بگویی این بچه ام زشت است یا میزان هوشش خوب نیست ، برود یکی دیگر بیاید . نمی شود به زنت هم بگویی برو یکی دیگر بیاید . باید این را داشته باشی .
این مال من است چون انتخابش کردم به زور که وادارم نکردند . چون انتخاب کردم باید ادامه بدهم و قواعد این بازی را رعایت کنم .
 با توجه به گفته های بالا متاسفانه رامبد جوان علاوه بر جدایی از ماندانا روحی ، بعد ها از سحر دولتشاهی هم جدا شد و در میان اخبار طلاقش بار دیگر تن به ازدواج داد و با نگار جواهریان زندگی مشترک خود را شروع کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ