بیوگرافی رضا پرستش

پانته آ توتونپیان
رضا پرستش جوان 25 ساله ایرانی و به دلیل شباهت زیادی که با مسی فوتبالیست مشهور دارد به شهرت رسیده است.

رضا پرستش بدل ایرانی مسی

رضا پرستش در 30 آبان ماه سال 1371 به دنیا آمده است.رضا پرستش 25 ساله است و به دلیل اینکه با مسی فوتبالیست مشهور آرژانتینی شباهت زیادی دارد مشهور شده است.رضا پرستش حتی مدل مو و مدل لباس را از مسی تقلید می کند.

دعوت مسی از رضا پرستش:

رضا پرستش در مورد دعوت مسی از رضا پرستش با برخی از منابع خبری صحبت کرده است. رضا پرستش، مسی ایرانی ادعا کرده که لیونل مسی برایش دعوت‌نامه فرستاده تا او به بارسلونا سفر کند.

تحصیلات رضا پرستش:

رضا پرستش در رشته ی شهرسازی تحصیل کرده است.

قد رضا پرستش:

رضا پرستش تقریبا کوتاه قد است.قد رضا پرستش 1.69 متر و وزن رضا پرستش 76 کیلوگرم است.

دستگیری رضا پرستش

رضا پرستش در روز 18 اردیبهشت سال 96 دستگیر و به کلانتری منتقل شد.علت دستگیری رضا پرستش ازدحام جمعیت در اطرافش بود.

فوتبالیست شدن رضا پرستش

بدل مسی فوتبالیست میشود،شنیده ها حاکی از آن است که بدل مسی تصمیم گرفته است به جرگه فوتبالیست ها بپیوندد.رضا پرستش که به علت شباهت بسیار زیادش به مسی بازیکن فوتبال  در بین  مردم به شهرت بالایی رسیده است تا آنجا که  تصویر رضا پرستش در روزنامه های آرژانتینی و اسپانیایی نیزز منتشر شده است.

رضا پرستش مدتی است به تمرینات ورزشی میپردازد.هدف رضا پرستش وارد شدن به مستطیل سبز به عنوان بازیکن است.
 بدل ایرانی مسی قرار است بایک تیم فوتبال قراردادامضا کندو از قوچان‌نژاد برای این قرارداد مشورت می‌گیرد.

دیدار رضا پرستش با ژاوی

یکی ازاتفاقات جالبی که درمیان صدها اتفاق عجیب برای مسی افتاد، حضور ژاوی هرناندز بازیکن سابق بارسلونا درایران بود که در تیم السد قطر دربرابر استقلال بازی کرد و رضا بااین بازی توانست هرناندز را ببیند و پیراهنش را بعنوان هدیه از وی بگیرد و ای پیراهن را قاب کرده و به دیوار اتاق زده است. یکی از نرات جالب رضا پرستش این است که دوست ندارد فقط به عنوان بدل باشد و علاقه دارد به عنوان شخصیت  دوم مسی درکنار دست لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم بارسا بازی کند.
رضا پرستش معتقد است هرگونه تغییر در چهره مسی باید درچهره وی هم آشکار شود چون مردم از بدل مسی هم توقع این کار را دارند ولی در برهه ای اززمان که مسی رنگ موهایش را خیلی روشن کرد، رضا پرستش به دلیل فرهنگ متفاوت ایران نتوانست این کار را انجام دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ