مرضیه ابراهیمی قربانی اسیدپاشی اصفهان ازدواج کرد

pegiu
مرضیه ابراهیمی قربانی اسید پاشی های زنجیره ای اصفهان ازدواج کرد و راهی خانه بخت شد

مرضیه ابراهیمی قربانی اسید پاشی عروس شد

مرضیه ابراهیمی دختر زیبای اصفهانی که در ماجرای اسید اصفهان دچار سوختگی شدید در ناحیه صورت شد ، ازدواج کرد و با پوشیدن لباس عروسی و برگزاری مراسم ود عروس شد .مرضیه ابراهیمی عروس زیبای اصفهان امید را در دل دیگر قربانیان اسید پاشی زنده کرد.

روز اسید پاشی چه شد؟

مرضیه برای پارک کردن ماشین از آینه به پشت سر نگاه کرد؛ این آخرین باری بود که او چهره خود را «سالم» در آینه می‌دید. خبر اسیدپاشی‌های زنجیره‌ای در اصفهان پیچیده بود اما مرضیه گمان نمی‌کرد که خودش «آخرین هدف اسیدپاش» باشد. شیشه پنجره ماشین را تا نیمه پایین داد.

چند دقیقه بعد موتورسواری با یک بطری پر از اسید از پیچ خیابان مهرداد به او نزدیک شد و در یک لحظه اسید را از نیمه باز پنجره ماشین، روی صورت او خالی کرد و پا به فرار گذاشت. اکنون هفت ماه از آن روز می‌گذرد. چشم چپ مرضیه نابینا شده و نیمی از صورت و بدنش سوخته است.

رادر مرضیه ابراهیمی که همراه شوهرخواهرش، مهرداد، کارهای درمانی خواهرش را دنبال می‌کند می‌گوید که «مرضیه اصلا دوست ندارد درباره اسیدپاشی حرف بزند و او و مهرداد هستند که پیگیری‌های مربوط به پرونده را انجام می‌دهند

لحن صدای آقای ابراهیمی آرام است اما این حادثه آنچنان او را تحت تاثیر قرار داده که هنوز، ساعت، روز و محل وقوع حادثه را به خوبی به یاد دارد؛ ساعت ١٨:٣٠ بیست و سوم مهرماه ٩٣، خیابان توحید، نبش مهرداد.

او می‌گوید خواهرش بعد از گذشت هفت ماه از این حادثه، «هنوز با صدای اگزوز موتور از جا می‌پرد و اولین کاری که بعد از نشستن در خودرو می‌کند، بالا دادن شیشه پنجره آن است، حتی اگر در ظل گرما باشد». همسر، برادر و سایر اعضای خانواده مرضیه ابراهیمی، سعی می‌کنند به او انگیزه بدهند تا برای ادامه زندگی امیدوار باشد؛ همان چیزی که اسیدپاش می‌خواست از او و دیگران بگیرد اما آقای ابراهیمی می‌گوید «مرضیه به همه نشان خواهد داد که اسیدپاش موفق نشده است».

ماجرای عروسی مرضیه ابراهیمی:

مرضیه ابراهیمی در زمان وقوع حادثه عقد بود ،همسر او مهرداد ٢٨ ساله بود و استاد زبان انگلیسی دانشگاه است،در این مدت مهرداد یکی از افراد مهم زندگی مرضیه بود که در همه شرایط با او ماند و عشق را به تمام معنا به همسرش ثابت کرد..

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ