همسر فقیهه سلطانی کیست

همسر فقیهه سلطانی کیست؟ فقیهه سلطانی فرزند آیت الله سلطانی بازیگر 43 ساله (1353/5/29) که در اردیبهشت 1394 با جلال امیدیان متولد اول فروردین 1357، فوتبالیست اسبق اصفهان ازدواج کرده است. جلال امیدیان همسر فقیهه سلطانی از ازدواج سابق خود یک دختر دارد و حاصل ازدواج وی با فقیهه سلطانی یه دختر به نام گندم است.

همسر فقیهه سلطانی کیست؟ فقیهه سلطانی فرزند آیت الله سلطانی بازیگر 43 ساله(1353/5/29) که در اردیبهشت 1394 با جلال امیدیان متولد اول فروردین 1357، فوتبالیست اسبق اصفهان ازدواج کرده است. جلال امیدیان همسر فقیهه سلطانی از ازدواج سابق خود یک دختر دارد و حاصل ازدواج وی با فقیهه سلطانی یه دختر به نام گندم است.

بیوگرافی مختصر فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی فرزند آیت الله سلطانی بازیگر ایرانی متولد29 مرداد ۱۳۵۳ در همدان و ساکن تهران است. او فارغ‌ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۱ آغاز کرده است. سلطانی بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساخته رخشان بنی اعتماد آغاز کرد. بسیار اهل ورزش است، می گوید اگر بازیگر نمی شد حتما جهانگرد می شدم پدرش آیت الله سلطانی بود.

همسر فقیهه سلطانی کیست

 فقیهه سلطانی در اردیبهشت ۹۴ با جلال امیدیان فوتبالیست اصفهانی ازدواج کرد، جلال امیدیان سابقا یکبار ازدواج کرده بود و یک دختر نوجوان نیز دارد، جلال امیدیان متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در اصفهان فوتبالیست است او سابقه بازی در مس کرمان، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان را دارد. جلال امیدیان همسر فقیهه سلطانی در جدیدترین گفتگوی خود در برنامه خوبی از خودتونه اعلام کرد کارت مربیگری ام را گرفته ام. در اصفهان تنیس هم کار می کنم . دو سال کنار آقای فرهاد کاظمی بودم.

نحوی آشنایی فقیهه سلطانی با همسرش جلال امیدیان

سلطاانی: دوست من مهسا مهجور، بازیگر خوب تئاتر که هم من و هم آقای امیدیان را می شناخت، برای آشنایی ما یک طرح ریخته بود و ما در جریان برنامه ریزی ایشان، در یک خیریه با هم دیدار کردیم و همان جا این کششی که باید ایجاد می شد، ایجاد شد؛ یعنی محبت در نگاه اول اتفاق افتاد، ایشان در همان اولین دیدار گفتند قصد ازدواج دارند و در مدت کمی ازدواج صورت گرفت.

فقیهه سلطانی طی یادداشتی اعلام کرده بود کسی که باعث شد روی گل تنهایی رو ببوسم و کنار بگذارم همسرم جلال امیدیان است. او در این باره تصریح کرد: من تنهایی ام را خیلی دوست دارم اما فکر می کنم آقای امیدیان کسی است که می تواند جایگزین تنهایی من شود و الان او را از تنهایی ام بیشتر دوست دارم.

تاثیر ازدواج بر زندگی فقیهه سلطانی

 به نظر من ازدواج کردن نه برای من که برای اکثر آدم‌ها باعث می‌شود یکسری از استرس‌ها و نگرانی‌ها از زندگی کنار برود و افراد بر رسالتی که در زندگی دارند، متمرکز بشوند. این اتفاق بسیار مبارک است، این‌که دیگر ذهنت پراکنده نیست. چون به هر حال انسان ذاتا به دنبال کسی است که در کنارش آرامش بگیرد و وقتی این فرد پیدا می‌شود، ذهن آدم از این استرس‌ها پاک می‌شود، دغدغه‌های ذهنی کاهش پیدا می‌کنند و تمرکز روی کار بیشتر می‌شود. به نظر من کسانی که ازدواج می‌کنند می‌توانند خیلی متمرکزتر کار کنند.

خیلی‌ها با همین تصور که ازدواج تنهایی و دغدغه‌های انسان را کم می‌کند، وارد زندگی مشترک می‌شوند، اما گاهی متوجه می‌شوند که طرف مقابلشان همان فردی نیست که در دوران آشنایی و نامزدی نشان می‌داد. به نظر من بستگی به انتخاب ما دارد، از طرف دیگر برخی از خانم‌ها خیلی از طرف مقابل متوقع هستند و همیشه منتظرند طرف مقابل خوشبخت‌شان کند. مثلا دوستان من مدام از من می‌پرسند که شوهرت برایت چه کار می‌کند، چه مادی و چه معنوی. این ماجرا دوطرفه است و باید هر دو برای خوشبخت کردن طرف مقابلمان تلاش کنیم و این انتظارها فقط از مردها نباشد. در جامعه امروزی که خانم‌ها شاغل هستند و ساعت‌های بسیاری در خانه حضور ندارند به تبع انتظارشان نباید مانند خانم‌هایی باشد که در گذشته تنها خانه‌دار بودند و فقط از شوهرشان توقع داشتند. به نظر من این ماجرا و اختلافاتی که گفتید به توقع برمی‌گردد، گاهی هر کدام از طرفین توقعات بسیار زیادی از طرف مقابلشان دارند و زمانی که توقعاتشان برآورده نمی‌شود، طرف مقابل از چشمشان می‌افتد. از طرف دیگر عشق مانند گلی است که باید آبیاری شود تا خشک نشود و باید راه‌هایی برای زنده و با طراوت نگه داشتن این عشق پیدا کنیم که از بین نرود.

فرزند دار شدن فقیهه سلطانی

به نظر من کسانی که از فرزنددار شدن فرار می‌کنند، خبر از شیرینی‌اش ندارند. بعد از ازدواج زمانی که می‌بینی آدم زندگی‌ات را درست انتخاب کرده‌ای و تکلیف زندگی‌ات روشن است، احساس می‌کنی که لازم است یک شیرینی به زندگی‌ات اضافه کنی و ناخواسته این احساس نیاز به وجود می‌آید. هدف زندگی انسان به کمال رسیدن و به کمال رساندن است و این حس خیلی قشنگی است. من تا پیش از مادر شدن این حس را تجربه نکرده بودم. مادر شدن حس بسیار زیبایی است و اگر هر زنی بداند چه حس قشنگی است از فرزنددار شدن، فرار نمی‌کند.

دختر فقیهه سلطانی” گندم خانم امیدیان در یک روز زیبای زمستانی به دنیا آمد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ