روغن خراطین چیست

روغن خراط از آن روغن هایی است که می توانید 100 درصد به آن اعتماد کنید و نباید به اینکه از چه چیزی استخراج می شود حساسیت نشان دهید. در ادامه بیشتر با خواص روغن خراط اشنا خواهید شد.

روغن خراطین از جمله روغن هایی است که بسیار کامل و دارای بسیار خواص مناسبی برای شما می باشد. این روغن از نوعی کرم گرفته می شود که یکی از مهمترین خواص ان که مورد توجه خانم ها نیز قرار خواهد گرفت حجم دهندگی شگفت انگیز ان است. این روغن در طب بوعلی سینا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه با روغن خراطین چیست آشنا می شوید و خواص و مضرات آن را خواهید شناخت.

روغن خراطین چیست ؟

روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% طبیعی است که از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود. روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طول تاریخ همواره زیبایی یکی از مهمترین مسایلی بوده که بشر به دنبال آن بوده و تحقیقات بسیار زیادی راجع به آن انجام داده است. روغن خراطین بهترین کارآیی را در افزایش سایز و حجم اندامهای مختلف بدن دارد. بیشتر خواص روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه ، لب ، باسن ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان میباشد.

خواص روغن خراطین برای خانم ها

لب: یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن خراطین تارگت با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

سینه: روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

گونه: گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.با استفاده از روغن خراطین اصل میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

خواص روغن خراطین برای آقایان

آلت تناسلی آقایان:هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:

افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان ، ارضای قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد بنفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم ، افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه لارجرباکس و …استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه شود.

طریقه مصرف روغن خراطین و مدت زمان جواب دهی آن

از هفته دوم استفاده از روغن خراطین ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند.
قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. هر ۲۴ ساعت یکبار این عمل را تکرار کنید.
تذکر: پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.
تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

روش ساخت روغن خراطین

اگر خراطین نیم کوب را در روغن زیتون بریزید و در آفتاب قرار دهید پس از ۱۵ روز، روغن طبیعی خراطین به شما می دهد.

نکته درمورد روغن خراطین :

 استعمال طولانى مدت این روغن بر یک عضو سبب بزرگ شدن و فزونى حجم آن مى ‏شود.

لذا هرگز در استفاده از این روغن زیاده روی نکنید.

مصرف خوراکى این دارو نیز ممنوع است.

نام دیگر روغن خراطین  روغن کرم خاکی می باشد که در ادامه از مزایای استفاده از آن باز هم برایتان مطالبی خواندنی خواهیم داشت.

روغن کرم خاکی

در طب قدیم ایران به روغن خراطین معروف بوده که از آن برای حجیم کردن آلت , سینه , گونه و هر قسمت از بدن استفاده می شده است. این محصول یکی از مواد اولیه ای است که امروزه در جهان توسط شرکت های آرایشی بهداشتی بزرگ و با سابقه مورد استفاده قرار میگیرد. اولین تحقیقات در سال 1985 میلادی توسط شرکت داو انجام گرفت و در سال 1987 برای اولین بار این محصول به اسم کرم A SKIN در جهان شهرت یافت. از آن پس شرکتهای بزرگ از روغن کرم به دلیل داشتن امگا3,امگا6 , امگا9 و پروتیـن فراوان در کرمهای نرم کننده, جوان کننده پوست و حجیم کننده استفاده میکنند. . یکی از خواص مهم کرم خاکی این است که اگر از وسط 2نصف شود میتواند اندام از دست رفته خود را خیلی سریع باز سازی کند از این رو خاصیت ترمیم کنندگی آن بسیار چشمگیر است. حکیم بو علی سینا برای درست کردن روغن کرم از روغن کنجد یا زیتون کمک میگرفت که درصد روغن کرم خاکی در آن کمتراز2% بود.
روغن حاصله از کرم های خاکی بین یک تا دو درصد از وزن خشک متغیر و ترکیب روغن کرم های خاکی مشابه ترکیب روغن ماهی است. روغن کرم های خاکی حاوی منبع بسیار زیادی از اسید های چرب و امگا 3 می باشد. پودر کرم خاکی نیز حاوی 5 تا 20 درصد از چربی کل می باشد. بسیاری از اسیدهای چرب موجود در روغن ماهی تن به مقدار کمی در بدن کرم های خاکی وجود دارد ولی با این تفصیل بعضی از اسیدهای چرب با یک یا چند پیوند یگانه در بدن کرم های خاکی وجود دارد وآنالیز عدد یودی ما بیانگر پیوندهای چند گانه این روغن است که برای پوست و موی انسان بسیار ضروری و مفید است.

از تأثیرات شگفت انگیز فرآورده های کرم خاکی علی الخصوص ” روغن کرم” که منبع سرشاری از پروتئین ومواد مغذی فراوان دیگر است ، دیده شده. تأثیر روغن کرم خاکی در تقویت و رشد مو و نرم کنندگی پوست و همچنین خاصیت حجم دهندگی، باعث شده تا شرکتهای تولید کننده محصولات بهداشتی- آرایشی از آن به عنوان یکی از مواد ضروری و اولیه محصولات خود استفاده کنند . امروزه در سراسر جهان از روغن کرم خاکی در صنایع بهداشتی ،آرایشی و همچنین در صنعت داروسازی استفاده میشود .

ذکر چند نکته مهم
پودر کرم خاکی یک دهم وزن کرم خاکی تازه را دارد پس اگر از کرم خاکی تازه استفاده میکنید باید 5 کیلو کرم خاکی تازه را با یک لیتر روغن کنجد مخلوط کنید و این را هم بدانید کسانی که از ما کرم خاکی تازه برای روغن تهیه میکنند بیشتر از یک کیلو کرم خاکی تازه استفاده نمیکنند , که این باعث پایین آمدن کیفیت آن میشود. ما برای درست کردن روغن خراطین از 20 کیلو کرم خاکی تازه استفاده میکنیم بدون حرارت  چون حرارت باعث از بین رفتن پروتین بدن کرم خاکی میشود و اثر گذاری آن را به شدت پایین میاورد.
در بعضی از فرمول ها , دارچین , جوزهندی , میخک و زنجبیل هم برای از بین بردن بوی بد و گرم تر شدن روغن استفاده میکنند که ترجیحا استفاده نشود بهتر است چون روغن کرم خاکی طبعی گرم دارد و استفاده از این گیاهان در روغن باعث گرم تر شدن بیشتر آن و جوش زدن میشود.
 

نحوه  و موارد مصرف

1 – برای زیبائی و سفیدی پوست , چین و چروک
پوستتان را با آب و صابون شسته تا تمیز شود و یا بعد از حمام که پوست شما تمیز است چند قطره را روی پوست زده و ماساژ دهید تا جذب پوست شود. روزی یک مرتبه – 2ساعت بعد از حمام شسته شود
2 – برای دردهای مفصلی و رماتیسمی و کمر درد
چند قطره در قسمتی که درد دارد زده و ماساژ دهید . روزی 2 تا 3 بار – شسته نشود
3 – چروک بعد از زایمان
پوست را تمیز کرده و چند قطره از روغن را زده و ماساژ دهید. روزی 2 تا 3 بار – شسته نشود
4 – رشد مجدد مو , کاشت مو و شوره سر
پوست سر را تمیز کرده و یا بعد از حمام که پوست تمیز است چند قطره کف سر زده و با نوک انگشتان خود ماساژ دهید تا جذب پوست شود. بعد از 12 ساعت میتوانید سرتان را بشوئید .
5 – بدن سازی
بعد از تمرین آن قسمت از موضع مورد نظر را تمیز کرده و روغن را استعمال کنید. زمانی که بدن هنوز گرم است و گردش خون بالاست استفاده شود بهتر است.
6 – ماساژ
بجای روغن ماساژ از روغن کرم خاکی استفاده شود.
7 – برای حجم دهندگی
حجم دهندگی این روغن مهمترین شاخصه این محصول است. در این مورد چند نکته ضروریست که باید توجه نمائید
(1) باید آن قسمت از موضع مورد نظر شما با آب و صابون شسته شود تا منفذهای پوست باز شود.
(2) باید پوست آن موضع مورد نظر به قرمزی برسد که برای این منظور 2 راه دارید.
الف – با مالش دست پوست را به قرمزی برسانید مثل زمانی که پوستتان را کیسه میکشید.
ب – و یا از دستگاه وکیوم (باد کش) مخصوص آن موضع به مدت 10 دقیقه استفاده شود تا تجمع خون در آن موضع به نهایت خود برسد. برای تهیه دستگاه باد کش مورد نظر هر عضو که مد نظر شماست میتوانید از داروخانه های سراسر کشور تهیه کنید. با دستگاه سریعتر نتیجه میگیرید.
(3)– چند قطره از روغن را بر آن قسمت مالیده و ماساژ میدهید تا روغن جذب پوست شود. زمان 2تا 3 دقیقه روزی یک بار
(4)– بعد از آن یک پارچه تمیز را با آب سرد خنک کرده و روی موضع میگذاریم تا روغن جذب شده زیر پوست تثبیت پیدا کند. زمان 5 دقیقه

چند نکته مهم

چون روغن کرم خاکی طبع گرم دارد برای کسانی که طبعی گرم دارند ممکن است باعث زدن جوش شود (مثل زمانی که این افراد خرما میخورند و صورتشان جوش میزند) که در آن صورت یا کمتر استفاده کنند و یا هم زمان از عرقیات گیاهی مثل عرق بهار نارنج و یا کاسنی مصرف کنند تا باعث جوش نشود.
دوستان از ما میپرسند که برای حجم دهندگی روغن خراطین بهتره یا روغن زالو؟
در کتب سنتی ما از جمله کتاب قانون در طب ابن سینا برای حجم دهندگی از هر دو روغن نام برده شده و تفاوتی با هم ندارند ولی بعضی پوست ها به روغن خراطین بهتر جواب میده و بعضی پوستها به روغن زالو. 

منبع: عطاری تارگت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
رسول نوروزیان

رسول نوروزیان

1396-11-28 - 20:37 پاسخ

سلام.آیا میتوان روغن خراطین را برای حجم دادن با دوز خیلی کم به زیر پوست تزریق کرد؟لطفا جواب را با دلیل به آدرس ایمیلم بفرستید.تشکر