بازگشت شجاعی به تیم ملی

بعد از اتفاقات و واکنش های فراوان بالاخره مسعود شجاعی بازیکن کنار گذاشته شده تیم ملی ایران به تیم ملی فوتبال بازگشت.

بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی

چندی پیش مسعود شجاعی و احسان حاج صفی لژیونرهای ایرانی  تیم پانیونیوس یونان که در برابر تیم اسرائیل بازی کردند و به گفته مسئولین وزارت ورزش تخلف کردند، و از همراهی با تیم ملی محروم شدند. بعد از گذشت حدود دوماه ازاین اتفاق به گفته صدا و سیمای جمهوری اسلامی مشکلات شجاعی حل شده است و فدراسیون فوتبال توانسته مجوزبازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی را هم دریافت کند. با گرفتن مجوز بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی، شجاعی در اردوهای بعدی تیم ملی حضور خواهد داشت و به همراه تیم ملی راهی جام جهانی 2018 روسیه خواهد شد.

علت محرومیت شجاعی از حضور در تیم ملی

معاون وزیر ورزش درباره حضور دو بازیکن ایرانی، احسان حاج صفی ومسعود شجاعی در ترکیب پانیونیوس برابر نماینده رژیم صهیونیستی گفت: به دلیل اینکه شجاعی و حاج صفی خط قرمز نظام را زیر پا گذاشتند دیگر جایی در تیم ملی فوتبال ایران ندارند.

محمدرضا داورزنی گفت: در ۳۸ سال گذشته هیچکدام از ورزشکاران ما در صحنه‌های مهم حتی المپیک حاضر نبودند مقابل ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی که ما آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم به میدان مسابقه بروند و اتفاق اخیر در شرایطی رخ داد که ما بار‌ها با تهدیدهای کمیته بین المللی المپیک مواجه شده بودیم اما به دلیل اینکه این رژیم اشغالگر خط قرمزی برای ایران و ملت‌های مظلوم جهان است طبیعی بود که این حساسیت برای ملت شریف ما وجود داشته باشد. خیلی از جا‌ها بوده است که ورزشکاران کشورمان طلای المپیک را از دست دادند تا پای ارزش‌های ایران اسلامی بایستند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ