بدل مسی در اسپانیا خبرساز شد

بدل مسی دراسپانیا خبر سازشد، رضا پرستش که بدل ایرانی لیونل مسی می باشد، به اسپانیا سفر کرده است و مردم بارسلونا با وی سلفی میگیرند.

بدل مسی در اسپانیا خبرساز شد

رضا پرستش که بدل لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونا می باشد، برای دیدار با لیونل مسی به اسپانیا سفر کرده است. امشب بارسلونا با مالاگا دیدار دارد و بدل مسی برای دیدن این بازی در ورزشگاه به اسپانیا سفر کرده است. جالب است بدانید مردم با بدل مسی سلفی میگیرند. سلفی گرفتن مردم با بدل مسی در اسپانیا خبر ساز شد. رضا پرستش بدل مسی پیش ازاین هم گفته بود که در سر دارد با مسی دیدار کند.

گویابدل مسی در اسپانیا خبر ساز شده است و توجه خبرگزاری های خارجی را هم به سمت خود جلب کرده است. باید منتظر ماند و دید که ملاقات بدل مسی با وی چه واکنشی را از سمت خود مسی دارد و چه حواشی و پیامدهایی را خواهد داشت.

رضا پرستش، بدل مسی با سفرش به اسپانیا بیش از پیش معروف خواهد شد و مردم بیشتری وی را خواهند شناخت و ممکن است تیتر روزنامه های خارجی هم شود.

دعوت مسی از رضا پرستش بدل مسی:

پیش از این بدل مسی در مورد دعوت مسی از خودش با برخی از منابع خبری صحبت کرده بود. رضا پرستش، مسی ایرانی ادعا کرده بود که لیونل مسی برایش دعوت‌نامه فرستاده تا او به بارسلونا سفر کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ