تجاوز سرایدار به دانش آموز مدرسه دخترانه+عکس

باز هم خبر تجاوز اما این بار در مدرسه و به دانش آموز

تجاوز سرایدار به دانش آموز مدرسه دخترانه

تجاوز یک سرایدار در مدرسه به دانش آموزان باز خبر های تجاوز را تازه کرد.در خبر تجاوز این بار یک دختر 12 ساله که در محیط امن مدرسه بود را گرفتار کرد.در این تجاوز یک سرایدار به دانش آموز مدرسه تجاوز کرد.اما این تجاوز در سکوت نماند و با اعتراض گسترده مردم رو به رو شد.این تجاوز که در اسلام آباد ارومیه صورت گرفت خشم مردم را به پا نمود و مردم با حمله به مدرسه و آتش زدن آن خشم خود را نشان دادند.در این حمله مردم با شعارهایی مثل بی شرف مرد سرایدار را خطاب می کردند.

جزییات خبر

تصاویری در شبکه های مجازی منتشر شده است که  حاکی از حمله اهالی یک روستا به مدرسه دخترانه را دارد که در خبرهای مربوط به آن نوشته شده که خانواده های دانش آموزان به یک مدرسه دخترانه حمله کرده اند به دلیل اینکه سرایدار این مدرسه به یکی از دانش اموز کلاس ششم تجاوز نموده است.

این اتفاق در یک مدرسه دخترانه در روستای اسلام آباد شهرستان ارومیه رخ داده و مردم روستا به مدرسه یورش برده و با معلمین و مسئولان مدرسه درگیر شده اند.

در تصاویر منتشر شده وضعیت درگیری شدید به نظر میرسد چرا که یک خودرو واژگونی شده دیده میشود که مردم در حال شکستن شیشه های آن هستند.

 
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ