استفاده ی باشگاه خونه به خونه از جادو جنبل+مدرک

طی پیدا شدن مدرکی جنجالی پرده از جادو حنبل در فوتبال برداشته شد. این مدرک از استفاده باشگاه خونه به خونه از جادو جنبل خبر می دهد.

استفاده ی باشگاه خونه به خونه از جادو جنبل+مدرک

مدتی است در فوتبال خبرهای عجیبی مبنی بر استفاده جادو و جنبل منتشر می شود. به تازگی مدرکی مبنی بر استفاده باشگاه خونه به خونه از جادو و جنبل در فضای مجازی منتشر شد. این مدرک شامل تصاویری است که فردی را نشان می دهد که به درون دروازه ی تیم گل گهر سیرجان مایعی را می ریزد، مدرک دیگر عکسی از کاغذی است که به گفته ی خبرگذاری ها روی کاغذ ورد نوشته شده است.

به نقل از تسنیم، در حاشیه بازی گل‌گهر سیرجان و خونه‌به‌خونه بابل در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، صحبت‌هایی مبنی بر ریخته شدن مایعی مجهول در دروازه‌های ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به گوش رسید و حتی عکس‌هایی در این خصوص منتشر شد.

در همین حال علی گویینی مسئول چمن ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان ادعا کرد که یکی از اعضای تیم خونه‌به‌خونه، دعایی درون دروازه تیم خود قرار داده که توپ‌جمع‌کن ورزشگاه، این دعا را بیرون آورده است. وی عکس‌هایی در اختیار تسنیم قرار داده و ادعا کرده که این کاغذها در حوله دروازه‌بان و درون دروازه خونه‌به‌خونه بوده است.

وی همچنین ادعا کرد که مواد زیر به همراه یک سرنگ خون‌آلود در کمد رختکن تیم خونه‌به‌خونه بوده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ