لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

در پی زلزله وحشتناک کرمانشاه، مردم زلزله زده ی کرمانشاه به یک سری اقلام نیازمندند که کمک همه مردم ایران را می طلبد. برای اطلاع از لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه این خبر را مطالعه کنید.

لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

در پی زلزله وحشتناک کرمانشاه، مردم زلزله زده ی کرمانشاه به یک سری اقلام نیازمندند که کمک همه مردم ایران را می طلبد. گفته می شود همانند گذشته تا کنون کمک های مردمی برای رساندن اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بی نظیر بوده است اما یقینا این کمک ها ادامه خواهد داشت، به همین اگر شما تا کنون کمکی نکرده اید و قصد کمک دارید، طبق گفته های هلال احمر و مسئولین کرمانشاه ما برای شما وسیله ها و اقلام مورد نیاز برای زلزله زدگان کرمانشاه را فراهم کرده ایم که به شرح زیر است:

۱. پتوی سالم و تمیز
۲. لوازم گرمایشی
۳. چادر
۴. کنسرو و خشکبار و آب معدنی
۵. لوازم بهداشتی
۶. داروهای ضروری
۷. شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد

کمک ها را به سازمان هلال احمر تحویل دهید.

آدرس جهت دریافت کمک های غیرنقدی و اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده کرمانشاه، توسط تهرانی‌ها: میدان انقلاب خیابان کارگر جنوبی کوچه شهید مهدیزاده جمعیت هلال احمر شهرتهران 
شماره تلفن: 66923040 
به گفته مسئولین جمع آوری کمک های مردمی، تمرکز اصلی جمع آوری کمک های نقدی است تا بتوان براساس نیازهای مردم زلزله زده اقلام مورد نیاز را تهیه و ارسال کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
جلیل

جلیل

1397-01-16 - 19:57 پاسخ

سلام خدااز خیرین راضی باشد ولی برای تحویل دادن کمکها خودشان نزاره گر باشند خوبه چون این کمکها به بعضیها نمیرسد بعضیها بیشتر هم میبرند ممنون

1396-10-08 - 17:22 پاسخ

کمک به زلزله زدگان غرب کشور