تماس رایگان از آمریکا به عراق و ایران

mahdie.mohtashami
شبکه مخابراتی AT&T به منظور آسان سازی مکالمات مردم با خانواده‌های خود، تماس‌های ـمریکا با ایران و عراق را به مدت 2 روز رایگان اعلام کرد.

تماس رایگان از آمریکا به ایران و عراق

شبکه مخابراتی AT&T به منظور آسان‌سازی ارتباط ساکنین آمریکا با عزیزان خود در ایران و عراق مکالمات خود را رایگان کرد. این رایگان سازی به مدت دو روز در روزهای  ۱۳ نوامبر تا ۱۵ نوامبر رایگان اعلام کرد. 

شرکت ارتباطات راه دور آمریکا ( AT&T)

شرکت ارتباطات راه دور آمریکا ( AT&T) بزرگ‌ترین شرکت مخابرات تلفن ثابت، سرویس‌دهنده اینترنت پهن‌باند، اشتراک تلویزیون اینترنتی و دومین اپراتور شبکه تلفن همراه آمریکا است.[۷] مرکز این شرکت، در شهر دالاس، تگزاس است.

این شرکت، در سال ۲۰۱۲ به عنوان هفتمین شرکت بزرگ آمریکایی بر پایه میزان درآمد، انتخاب شد. ای‌تی اند تی، همچنین پنجمین شرکت بزرگ غیرنفتی در ایالات متحده، پس از اپل، وال‌مارت، جنرال الکتریک و بنک آو آمریکا است. این شرکت، سومین شرکت بزرگ ایالت تگزاس، پس از اکسان‌موبیل و کونوکو فیلیپس و نیز بعنوان بزرگترین شرکت شهر دالاس شناخته می‌شود. ای‌تی اند تی، در سال ۲۰۱۲ در فهرست بزرگترین شرکت‌های دنیا، رتبه هفدهم را به خود اختصاص داد. این شرکت در سال ۲۰۱۱ با ۱۰۰٫۷ میلیون مشترک، به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه جهان شناخته شد.

شرکت ای‌تی اند تی، یکی از هفت شرکت عامل منطقه‌ای بل‌ساوت بود، که با نام شرکت ساوث‌وسترن بل شناخته می‌شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ