پاسخ مهناز افشار به وارد کردن شیر خشک فاسد توسط همسرش

mahdie.mohtashami
مهناز افشار به مردم اعلام کرده است بیشتر از آنها نگران این موضوع است. همسر مهناز افشار 7 ماه به این جرم در زندان بوده است. مهناز افشار اعلام کرده است به شدت پیگیر این اتهام است.

پاسخ مهناز افشار به وارد کردن شیر خشک فاسد توسط همسرش

مهناز افشار اعلام کرده است بیشتر از همه نگران اتهام وارد شده به همسرش می‌باشد. مهناز افشار اعلام کرده است همسرش به دلیل این اتهام 7 ماه در زندان به سر برده است. مهناز افشار گفته است در مورد اتهام همسرش یاسین رامین هیچ فراری نمی‌کند از موضوعی به این مهمی، مهناز افشار بیان کرده است بیشتر از هرکس دیگر نگران و پیگیر این موضوع می‌باشد. مهناز افشار بیان کرده است من یک مادر هستم و قطعا موضوعی به این مهمی برایم کاملا مهم است که فرزندم را با چه پولی بزرگ می‌کنم. مهناز افشار اعلام کرده است هرچند که من زنی مستقل از نظر مالی باشم باز هم برایم مهم است که همسرم چه انسانی است. مهناز افشار بیان کرده است اجازه دهید یاسین رامین محکوم شود ببینید به چه چیزی متهم می‌شود. 

یاسین رامین با وثیقه ۸.۵ میلیارد تومانی آزاد شده است. شکایت از یاسین رامین به وسیله هلال احمر انجام شده است. 
 

بیوگرافی یاسین رامین

محمد یاسین رامین متولد ۱۳۶۰، فرزند ارشد محمد علی‌ رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که پیش از این یک بار ازدواج کرده است. پسر رامین در دولت احمدی‌نژاد از معاونین و مشاورین رئیس سازمان هلال احمر بود. مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۷ با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرده است. همچنین صیغه عقد این زوج توسط سید محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران در تاریخ ٢١ خرداد ١٣٩٣ خوانده شده است. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ