جاستین بیبر کیست؟

جاستین بیبر کیست؟با هم در این مطلب با جاستین بیبر آشنا شویم.

جاستین بیبر کیست؟

جاستین بیبر نوجوان معروفی است که در امر موسیقی بسیار موفق عمل نموده و طرفداران زیادی در سر تا سر جهان دارد.اما جالب اینجاست که جاستین بیبر زندگی قابل توجه ای داشته و با توجه به معروفیت بالایی که دارد محبوبیت جاستین بیبر در بین مردم آمریکا بسیار پایین است.علت آن هم حرکات نا به جا و زننده حاستین بیبر در جوامع عمومی می باشد.اگر می خواهید زندگی جاستین بیبر را بدانید و جاستین بیبر را بشناسید ادامه مطلب را بخوانید.در ادامه به معرفی کامل جاستین بیبر و فعالیت های جاستین بیبر پرداخته شده است.

بیوگرافی جاستین بیبر:

نام اصلی     جاستین دِرو بیبر
نام مستعار     جِی‌بی
زادروز     ۱ مارس ۱۹۹۴ ‏(۱۹ سال)
‎۱۰ اسفند ۱۳۷۲
لندن، انتاریو،کانادا
اهل کشور     Flag of Canada.svg کانادا
سبک‌ها     پاپ، آراندبی، تین پاپ
کار(ها)     خواننده، بازیگر، ترانه‌سرا، آهنگساز، تهیه‌کننده
ساز(ها)     آواز، گیتار، کیبورد، ترومپت، پیانو، درام
مدت کار     ۲۰۰۹ – اکنون

اولین زندگی جاستین بیبر:

جاستین بیبر در لندن (انتاریو) به دنیا آمد و در شهر استردفورد (انتاریو) بزرگ شد ، مادرجاستین بیبر «پتی مالته» وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد ، وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش «جرمی بیبر» برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می آورد بزرگ کرد.

در حالی که جاستین بزرگ می شد مادرش نحوه ی نواختن پیانو ، درام ، گیتار و ترومپت را به او آموخت ، اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که جاستین بیبر ۱۲ ساله بود در مسابقه ای محلی که در شهر استردفورد برگزار می شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید.

سپس مادرجاستین بیبر فیلم هایی از این مسابفه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند ، پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم های جدیدی از جاستین در یوتوب کرد ، او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیوهای پسرش به ۱۰ میلیون رسید.

حرفه موسقی جاستین بیبر:

بعد از محبوبیت ویدیو های جاستین بیبر در یوتوب «اسکوتر براون» به طور تصادفی یکی از ویدیوهای جاستین بیبر را مشاهده کرد ، براون که تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود ، شروع به تماشای تمام ویدیوهای او در مسابقه ی مدرسه کرد و در نهایت با پتی تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العادهٔ پسرش صحبت کند.

پتی در ابتدا علاقه ایی به این که پسرش یک سوپر استار شود نشان نمی داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون ، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد ، یک هفته ی بعد براون ، جاستین بیبر را با «آشر» خواننده ی معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد ، به این ترتیب بود که جاستین بیبر به گروه سرگرمی ریموند و براون (شرکت سرگرمی آشر ریموند و اسکوتر براون) پیوست ، در اکتبر ۲۰۰۸ جاستین بیبر قرارداد خود را با کمپانی ایسلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه های او شد ، در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.

اولین اهنگ جاستین بیبر:

بعد از محبوبیت ویدیو های جاستین بیبر در یوتوب «اسکوتر براون» به طور تصادفی یکی از ویدیوهای جاستین بیبر را مشاهده کرد ، براون که تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود ، شروع به تماشای تمام ویدیوهای او در مسابقه ی مدرسه کرد و در نهایت با پتی تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العادهٔ پسرش صحبت کند.

پتی در ابتدا علاقه ایی به این که پسرش یک سوپر استار شود نشان نمی داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون ، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد ، یک هفته ی بعد براون ، جاستین بیبر را با «آشر» خواننده ی معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد ، به این ترتیب بود که جاستین بیبر به گروه سرگرمی ریموند و براون (شرکت سرگرمی آشر ریموند و اسکوتر براون) پیوست ، در اکتبر ۲۰۰۸ جاستین بیبر قرارداد خود را با کمپانی ایسلند رکوردر امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه های او شد ، در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.

کسب درآمد از موهایش:

حالت خاص موهای جاستین بیبر در بین دختران نوجوان محبوب است و استایل موهای او در بین پسران جوان بسیار کپی شده*است.این نوع استایل پس از جاستین بیبر در بین لزبینها نیز مجبوبیت پیدا کرده*است.

در فوریه ۲۰۱۱، جاستین بیبر فرم موهای خود را تغییر داد و آن را کوتاه کرد. پس از کوتاه کردن،جاستین قسمتی از موهایش را برای فروش در سایت ای*بی قرار داد که پس از ۹۸ پیشنهاد، به قیمت ۴۰،۶۶۸ دلار به فروش رفت. سپس سودش را به یک مؤسسهٔ حفاظت از حیوانات بخشید.

جاستین بیبر خواننده ی جوان کانادایی این روزها سر و صدای زیادی بین مردم به پا کرده. جاستین خوانندگی را از 3 سال پیش شروع کرد ، در سال 2007 مادرش کلیپ هایی از جاستین در سایت یوتیوب گذاشت که مورد توجه بسیاری از مردم واقع شد به طوری که کلیپ هایش بازدیدی بیش از 10,000,000 نفر داشتند. بعد از گذشت 7 ماه که جاستین کلیپ های خود را در یوتیوب می گذاشت با استقبال بیشتری مواجه شد و این چنین بود که توسط مدیران MTV کشف شد و اکنون تبدیل به ستاره ی بزرگی شده. جاستین در سال 2008 قرارداد خود را با استدیو Island امضاء می کند و اولین تک آهنگ خود را به نام One Time بیرون می دهد. جاستین متولد اول مارس 1994 (16 سال) است.

جزییات خصوصیات جاستین بیبر :

خواننده های مورد علاقه: کریس براون (Chris Brown) آشر (Usher) تی بن Ti bone و …
برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه: امریکن آیدول (AMERICAN iDOL)
اسم مامانش پتی PATTY اسم باباش جرمی Jeremy Bieber که وقتی جاستین خیلی کوچیک بوده طلاق گرفتن! نا خواهری: جازمین نابرادری:جکسون
اسم دوستای صمیمیش: رایان و کریستین
اسم سگش: سمی sammy
غذای مورد علاقه: ماکارونی و از چیزای شیرین هم خوشش میاد
شکلات مورد علاقه: مارس Mars
نوشیدنی مورد علاقه: آب پرتغال
از سبزیجات خوشش میاد!
دانش آموز ممتاز و درس ادبیات انگلیسیس هم از همه ی درساش بهتره!
جاستین به چشم ها و لبخند یک دختر توجه میکنه و از دخترایی که شوخ طبع اند خوشش میاد!
از بستنی کاکائویی خوشش نمیاد!!!!!!!!!
وقتی 13 سالش بود توی مراسم رقص مدرسشون اولین بوسشو کرد! Big Grin (توی آمریکا در ماه های سپتمبر و اکتبر یه مراسم رقصی هست که البته فقط برای راهنمایی ها و دبیرستانیاس ابتدائیا ندارن که تو این مراسم باید لباس مجلسی بپوشن و با date شون برقصن!
میتونه طبل و شیپور و گیتار و پیانو بزنه!!
دست چپه!

جاستین بیبر چگونه خواننده شد:

جاستین کلا” به آواز و خوانندگی و اینا علاقه ی زیادی داشت وتوی یه مسابقه ی خوانندگی محلی خودشون شرکت کرده بودو مامانش هم از خوندنش فیلم میگرفت و میزاش یوتوب! بیشترم آهنگای آشر و کریس براون اینارو میخوند! تا اینکه مامانش دید خیلی بیننده هایه ویدئو هاش زیاد شده پس بزام ویدئو گرفت و گذاشت تو یوتوب تا اینکه اسکوتر براون Scooter braun کشفش کردو رفت به usher معرفیش کرد.آشر هم خوندنشو دید خوشش اومد و بردش لس آنجلس تا برای مدیر یکی از شرکت هایی که خواننده ها باهاشون قرار داد بستن =Island def Jam (مثله hollywood record deals و اینا میدونین که چی میگم؟) و این اتفاقات 7 ماه بیشتر طول نکشید و جاستین به رویاهای خود دست یافت!!!! ( راستی جاستین توی استانفورد-اونتاریو ی کانادا زندگی میکرده که الان آتلانتا هستن توی آمریکا) اصلا فکر نمیکرده این اتفاقات واقعا میفته و همینجوری دوروبره خونش و آهنگ میخونده واسه خودش!

جاستین بیبر :

اولین بار که اسکوتر اومد دنبال من که بریم آتلانتا (13 سالش بوده)و منو ببره پیش آشر. آشر داشت ماشینشو پارک میکرد. و اولین بارم بود که یه سفر خارج از کشور میکردم! منم که آشر دیدم بهش گفتم: سلام آشر من عاشق آهنگاتم میخوای یکیشونو برات بخونم؟؟ آشر گفت: نه رفیق کوچولو بیا تو بیرون سرده! 

فساد و رفتارهای زننده و غیر اخلاقی بیبر به قدری افزایش یافته است که صدای مردم آمریکا را در آورده و به خاطر تاثیرات منفی این خواننده نوجوان روی جوانان آمریکایی داشته، که به تازگی کمپینی در وب‌سایت وزارت خارجه آمریکا به راه افتاده تا برای اخراج بیبر از این کشور امضاء جمع‌‌آوری کند. این کمپین تاکنون توانسته بیش از 230 هزار امضا جمع‌آوری کند و حتی واکنش کاخ سفید را نیز در بر داشته است. کارنی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده است به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

متن درخواست اخراج جاستین بیبر از آمریکا بدین شرح است:


ما مردم ایالات متحده، احساس می کنیم که در حال اشتباه در فرهنگ عامه کشورمان هستیم. ما می‌خواهیم بیبر به دلیل رواج کارهای مخرب و خطرناک، بی پروایی و استعمال مواد مخدراز کشورمان اخراج و گرین کارتش باطل شود. او نه تنها امنیت ما را به خطر می‌اندازد بلکه تاثیر بدی بر جوانان کشور ما دارد. ما از مردم می‌خواهیم برای حذف جاستین بیبر از جامعه ما این دادخواست را تایید کنند.
گفتنی است، جاستین بیبر،‌ خواننده 19 ساله کانادایی در تازه‌ترین جنجال رسانه‌ای‌‌ در روز پنج شنبه ۲۳ ژانویه،‌ به جرم کورس گذاشتن در خیابان و رانندگی تحت تاثیر الکل، ماری جوانا و دارو بازداشت شده است.

پلیس ساحلی میامی گفته است که این خواننده پاپ روز سه شنبه در خیابان بازداشت شده و با پلیس نیز همکاری نکرده است. او به مقاومت در برابر پلیس و داشتن گواهینامه منقضی متهم شده است.

بازداشت او یک هفته بعد از آن اتفاق می‌افتد که همسایه‌اش او را متهم کرد که به خانه او تخم مرغ پرت کرده است.

گزارش پلیس حاکی از آن بود که به ملک همسایه‌اش به میزان قابل توجهی آسیب رسانده است. در پی جست‌وجوی خانه او توسط پلیس، یکی از همراهانش نیز به اتهام همراه داشتن مواد مخدر بازداشت شده بود.
باشگاه خبرنگاران در تاریخ 4 مرداد 1392، گزارشی از جاستین بیبر تهیه کرد و در آن نسبت به رواج بی‌فرهنگی و بی‌اخلاقی میان نوجوانان هشدار داده بود، به‌طوری که دادخواست اخیر مردم آمریکا مبنی بر اخراج این خواننده، مهر تاییدی است بر هشدارهای مطرح شده.

بر همین اساس، باشگاه خبرنگاران قصد بنا به درخواست مخاطبان گرامی، یک بار دیگر گزارشی را که در تاریخ 4 مرداد 1392 در رابطه با جاستین بیبر  تهیه کرده بود را منتشر کند.

جاستین بیبر و سلنا گومز:

در بسیاری از جوامع جاستین بیبر و سلنا گومز با هم دیده شده اند و مدتی نیز به صورت آشکار با هم رابطه داشتند .که چندی پیش سلنا با فرد دیگری دیده شد.اما به تازگی دوباره خبر هایی به گوش می رسد که سلنا و جاستین بیبر دوباره با هم رابطه خود را از سر گرفته اند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ