حکم قاتل اهورا چیست

حکم قاتل اهورا صادر شد. اهورا پسر 3 ساله ای است که بر اثر تجاوز کشته شد. برای اطلاع از جزئیات حکم قاتل اهورا، این خبر را تا انتها بخوانید.

حکم قاتل اهورا

بعد از 2 ماه انتظار، حکم قاتل اهورا صادر شد. قاتل اهورا مردی متجاوز بود که مدتی پس از ازدواج با مادر اهورا، با تجاوز به اهورا پسر 3 ساله گیلانی وی را به قتل رسانید. امروز 16ام آذرماه 96، حکم قاتل اهورا صادر شد. برای اطلاع از جزئیات حکم قاتل اهورا این خبر  را تا انتها مطالعه کنید.

حکم قاتل اهورا چیست

به گزارش خبر فوری به نقل از میزان، سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان، از صدور رای پرونده اهورای ۳ ساله در شعبه ۳ دادگاه کیفری ۱ استان گیلان خبرداد.

وی در تشریح این خبرگفت: متهم برای عنوان اتهام به قتل به قصاص نفس محکوم شد و برای جرم تفخیذ به عنف (لواط غیرمدخوله) به ۱۰۰ ضربه شلاق و ۲ سال تبعید محکوم و جهت عنوان اتهام لواط مدخوله تبرئه شد.

وی ادامه داد: برای جرم کودک آزاری به ۶ ماه حبس و پرداخت ارش و برای شرب خمر به ۸۰ ضربه شلاق به عنوان حد محکوم شد.

سیاوش پور تصریح کرد:حکم قاتل اهورا صادره قطعی نیست و با فرض اعتراض قابلیت تجدید نظر در دیوان عالی کشور را دارد.

رئیس کل دادگستری گیلان در پایان خاطرنشان کرد:حکم صادره با پیک و همراه نامه‌ای از سوی اینجانب، به جهت رسیدگی فوق العاده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

اهورا کودک ۲ سال و ۸ ماهه گیلانی است که روز ۲۲ مهرماه پس از اینکه توسط ناپدری‌‌اش مورد آزار و اذیت قرار گرفت، با کوبیده شدن سرش به دیوار توسط ناپدری به قتل رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ