رنگ سال 2018 چه رنگی است.

رنگ سال 2018 مشخص شد. برای اطلاع از اینکه رنگ سال 2018 چه رنگی است، این خبر را بخوانید.

رنگ سال 2018

درماه دسامبر هر سال، رنگ سال بعدی انتخاب می شود. در دسامبر 2017 نیز رنگ سال 2018 انتخاب شد. دراین ماه موسسه پینتون، رنگ سال 2018 را تعیین کرد. مردم بخصوص بانوان با دانستن رنگ هر سال تم لباس، منزل و یا عروسی و تولد را با رنگ آن سال ست می کنند. برای اطلاع ازاینکهرنگ سال 2018 چه رنگی است، این خبر را تا انتها بخوانید.

موسسه پینتون در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی، رنگ سال ۲۰۱۸ را تعیین می کند. این شرکت به عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال در جهان شهرت دارد. این موسسه هر ساله در ماه دسامبر رنگ پیشنهادی برای سال آینده را اعلام می کند. این موسسه از سال ۲۰۰۰ همه ساله رنگ سال را انتخاب می کند امسال نیز رنگ سال ۲۰۱۸ را انتخاب و اعلام می نماید. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا واقع شده است. باتوجه به غیر رسمی بودن اعلام رنگ توسط این موسسه در ابتدای کار ، اما توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.

رنگ سال ۲۰۱۸ چه رنگی است ؟

طبق رسم هرساله ی موسسه پینتون که در ماه دسامبر رنگ سال را انتخاب می کند، در دسامبر 2017، رنگ سال 2018 را رنگ بنفش انتخاب کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ