بازگشت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

mahdie.mohtashami
محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان که سال هاست از یکدیگر جدا شده‌اند دیشب در عکسی که دخترانشان منتشر کردند در کنار هم دیده شدند.

بازگشت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان 

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان که سال هاست از یکدیگر جدا شده‌اند دیشب در عکسی که دخترانشان منتشر کردند در کنار هم دیده شدند. این جشن به مناسبت سردبیری محمدرضا شریفی نیا در مجله چشمه برگزار شد.

محمدرضا شریفی‌نیا در ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۴ در خاتون‌آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان زاده شد.

آزیتا حاجیان متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.
آنها دارای دو دختر شدند که هر دوی آنها نیز بازیگر هستند: مهراوه شریفی‌نیا (متولد ۱۳۶۰) و ملیکا شریفی‌نیا (متواد ۱۳۶۵).

ملیکا شریفی نیا اوایل سال ١٣٨۶ با امیررضا طلاچیان ازدواج کرده است. ولی معلوم نیست چرا ملیکا شریفی نیا که بسیار در اینستاگرام فعال می باشد حداقل در ۲ سال گذشته هیچ عکس و یا تبریک تولد همسرش و یا تبریک سالگرد ازدواجشان چیزی ننوشته است 
مهراوه شریفی نیا (متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰، تهران) ازدواج نکرده ، همسری ندارد
وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می‌باشد. شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو می‌باشد او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود. پدرش (محمدرضا شریفی نیا) و مادرش (آزیتا حاجیان) هنگام تولد او ۲۶ و ۲۴ سال سن داشتند. نام مهراوه را پدرش براى او انتخاب کرد. بازی و چهره ی او شباهتهای بسیاری به مادرش دارد. در دوران کودکى بسیار خوش‏اخلاق و خندان بود.از دوازده سالگى پیانو زد. توسط پدرش به داود میرباقرى معرفى شد و در سریال «امام على (ع)» هم بازى کرد.

شریفی‌نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاه یک استاد دانشگاه در فیلم پری داریوش مهرجویی در سال۱۳۷۳ کارش را آغاز کرد.قبل از آن هم از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی امام علی (ع ) ساخته داود میرباقری در نقش ولیدبودکه با پخش این مجموعه در سال ۱۳۷۵ مطرح شد. پس از بازی در فیلم پری او فیلم آدم برفی که کار دیگر داوود میرباقری بود را در سال ۱۳۷۳ بازی کرد که البته  این فیلم به مدت سه سال توقیف شد. محمد رضا شریفی‌نیا به جز بازی در فیلمهای سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی سمتهای دیگری مثل دستیارکارگردان، برنامه‌ریز، عکاس را هم بر عهده داشت. شریفی نیا در خبری به شایعات ازداوجش با رز رضوی پایان داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ