بهترین لباس های گلدن گلاب 2018

بهترین لباس های گلدن گلاب 2018 را در این مطلب ببینید.

بهترین لباس گلدن گلاب 2018

مراسم گلدن گلاب 2018 انجام شد.همیشه به دنبال مراسم های مهم حاشیه هایی نیز وجود دارد یکی از این حاشیه ها لباس هایی است که افراد حضور یافته در مراسم ها به تن دارند.در این مطلب برای شما بهترین لباس های مراسم گلدن گلاب را آورده ایم.بهترین مدل لباس بازیگران زن در مراسم گلدن گلوب 2017در ادامه مطب ببینید.

گلدن گلاب چیست؟

جایزه گلدن گلوب ( Golden Globe Award – گوی زرین ) نام مجموعه جوایزی است که هر ساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه نخستین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هر سال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه به فیلم یا برنامه تلویزیونی خاصی تعلق نمی‌گیرد و تنها برای یک عمر فعالیت هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود.

بهترین لباس های بازیگران در گلدن گلاب 2018:

 نکته جالبی که در لباس های گلدن گلاب امسال دیده می شد رنگ تیره یا مشکی اکثر لباس ها بود که علت آن این بود،برای اعتراض به تبعیض های جنسیتی که اخیرا بسیار به آن توجه شد !

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ