بیوگرافی میثم ابراهیمی

parya
میثم ابراهیمی خواننده جوان و 33 ساله ی کشورمان است که این روزها طرفداران بسیاری را جذب کرده است.

میثم ابراهیمی خواننده ی جوان و دوست داشتنی کشورمان است که از خوانندگان داخلی می باشد. میثم ابراهیمی از سال 1385 شروع به کار کرده و سابقه 11 ساله برای فعالیت جدی خود دارد. میثم ابراهیمی شهریور ماهی است و در سال 64 متولد شده است. وی اهل پایتخت می باشد.میثم ابراهیمی از خوانندگان تحصیلکرده ی کشورمان می باشد.

در رشته موسیقی فوق دیپلم و در رشته مدیریت فرهنگی لیسانس دارد می گوید از کودکی می خواندم، یادم است در گروه های سرود عضو بودم، گروه سرود تواشیح و گاهی هم در هیئت ها می خواندم آن موقع کلاس موسیقی به صورت الان نبود زیاد هم به موسیقی بها داده نمیشد.

اولین آهنگ تا سریال دردسرهای عظیم

میثم ابراهیمی اولین بار در سال ۸۶ برای شبکه سه خوانده است، آهنگی که بیش از دو سال در آنتن شبکه بود و همان شد که بیشتر تلاش کند و آهنگ های بهتری رو آماده کند صدای او با خواندن تیتراژ و تک اهنگ های سریال دردسر های عظیم شناخته شد.

میثم ابراهیمی در بخش مسابقه صدا برنامه سه شو بعنوان داور حضور داشت.

تیتراژها

این خواننده جوان پاپ، تیتراژهای متعددی را برای برنامه های تلویزیونی و سریال های تلویزونی خوانده است.

برنامه ها:

1. “خانه فیروزه ای” (87 الی 89) – شبکه سه سیما

2. “امروز هنوز تموم نشده” (سه فصل) – شبکه اول سیما

3. “خانه مهر” – شبکه جهانی جام جم

سریال ها:

1. دردسرهای عظیم – سال 1393 – شبکه سه سیما (آهنگ چشمامو بستم)

2. سر به راه – نوروز 94 – (آهنگ عشق)

 آلبوم های میثم ابراهیمی :

1. نبض – سال 1392

2. تگرگ – سال 1393

میثم ابراهیمی در آلبوم تگرگ با مازیار فلاحی، محمد علیزاده، میلاد ترابی، پازل بند (علی رهبری و آرین بهاری)، علیرضا طلیسچی، مهرزاد امیرخانی، فواد غفاری، امیربهادر دهقان و آرش پاکزاد همکاری نموده است. همچنین قطعه مشترکی را با مازیار فلاحی خوانده است.

تک آهنگ ها

خونه فیروزه ای، همین امروز، شکوه جاودان، درد دل، کسی رو ندارم، چرا دستات سرده، خیانت کردنم خوبه، شهر باران، فوق العاده، به تو مدیونم، با تو بد نمیشم، عادت نکردم، چشمام و بستم، تو میدونی، قبول کن، اشک، خودتم میدونی، دوراهی، تگرگ 2، عشق، نارنجی ، دوست دارمت ،  ستاره بارون ، خستم ،  خواهش ، یادگاری ، خاطره ، اونم رفت ، تو و من ، چی میشه ، یه ثانیه 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ