بهترین رنگ مو برای پوست گندمی چیست؟

sahar.d
اگر پوست گندمی دارید و قصد رنگ کردن موهایتان را دارید، با این مطلب همراه شوید تا بهترین رنگ مو برای پوست گندمی را به شما معرفی کنیم.

پوست گندمی یکی از زیباترین و جذاب ترین رنگ پوست ها است.افراد گندم گون همواره بانمک، جذاب و دوست داشتنی هستند. برای بیشتر شدن این جذابیت بهتر است بدانند چه سبک آرایش و چه رنگ مویی برای آن ها مناسب تر است. در این مطلب بهترین رنگ مو برای پوست های گندمی را به شما معرفی می کنیم.

تشخیص سرد یا گرم بودن پوست

برای تشخیص رنگ موی مناسب چهره خود ابتدا باید تشخیص دهید تن پوست شما گرم و یا سرد است. اگر جواهرات نقره به پوست صورت شما می آیند این بدین معنا است که رنگ پوست شما سرد است و اگر جواهرات طلا بیشتر مناسب پوست شما هستند تن پوست شما گرم است. می توانید برای تشخیص تن پوست گرم و یا سرد به سراغ رگ های پوستی زیر ساعد خود بروید اگر رگ های زیر ساعد شما آبی باشند پوستی با تن سرد دارید و اگر رگ های زیر ساعد شما سبز هستند پوستی با تن گرم دارید.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی کدام است؟

اگر شما پوست گندمی دارید و به دنبال رنگ مویی هستید که حالت طبیعی صورت شما را حفظ کند بهتر است از رنگ مو هایی استفاده کنید که تناژ سبز درون پوست شما را به خوبی خنثی کند. رنگ های طلایی و قرمز که با نام رنگ های سری G و R  شناخته می شوند برای افراد با رنگ پوست گرم و گندمی بسیار مناسب تر هستند.

اگر تن پوست شما گرم و گندمی است و چشم های قهوه ای دارید بهترین رنگ مو برای مو های شما رنگ قهوه ای طلایی و قهوه ای مایل به قرمز و بلوطی است.

رنگ های تیره و مشکی هرگز انتخاب خوبی برای افراد با رنگ پوست گندمی نیستند. و اگر شما تمایل دارید که از رنگ های طلایی استفاده کنید باید رنگ طلایی را با درجه روشن بر روی موهای خود نزنید زیرا این رنگ ممکن است برای پوست های گندمی نارنجی در بیاید. رنگ موی عسلی و رنگ موی فندقی و مسی و هم چنین رنگ موهای قهوه ای برای افراد با پوست گندمگون بسیار مناسب هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ