بهمن ورمرزیار محکوم به اعدام کیست؟

pegiu
با بهمن ورمرزیار و علت اعدام بهمن ورمرزیار آشنا شوید

بهمن ورمرزیار

در فضاهای مجازی کمپینی ایجاد شده است که در آن از مجریان عدالت خواسته شده تاحکم اعدام بهمن ورمرزیار را عفو کنند

بهمن ورمرزیار کیست؟

برای افرادی که این نام را در فضاهای اجتماعی و مجازی میبینند سوال می شود که بهمن ورمرزیار کیست؟بهمن ورمرزیار پسر جوانی است که به علت دزدی مسلحانه از طلا فروشی به همراه دوستش دستگیر و مجازات شده است.علت حکم اعدام بهمن ورمرزیار هم دزدی مسلحانه است .برادر بهمن ورمرزیار با پیجی که داشت از همه مردم درخواست نمود تا حکم اعدام بهمن ورمرزیار را عفو کنند و در آن مادر بهمن ورمرزیار را میبینیم که حال مناسبی ندارد.مردم نیز با تگ کردن مسئولین و رییس جمهور خواستار عفو اعدام بهمن ورمرزیار شده اند.قرار بود که حکم اعدام بهمن ورمزیار؛ به جرم سرقت مسلحانه؛ ساعت شش صبح روز امروز سه شنبه به اجرا درآید، که انتشار گسترده ویدئویی از مادربهمن ورمرزیار در فضای مجازی ، که از مسئولان نظام درخواست توقف اجرای حکم را داشت؛ و دستور رهبر انقلاب؛ اجرای این حکم متوقف شد.

مادرش گفته بود؛ او هیچ سابقه ای نداشته و پس از سرقت مسلحانه طلاها را بازگردانده و بشدت از کارش نادم است. بهمن ورمزیار ۴ سال پیش در همدان یک سرقت مسلحانه انجام می دهد و روز بعد خود را به همراه اموال مسروقه تحویل پلیس می دهد. وی به جرم محاربه امروز صبح قرار بود اعدام شود.

پرویز پرستویی با انتشار یک فیلم در اینستاگرامش از مادر این جوان همدانی که از مسوولین تقاضای عفو داشت را منتشر کرد.

حکم اعدام بهمن وزمرزیار

حکم اعدام بهمن ورمرزیار طبق گفته هایه برادرش سه شنبه 28 ام فروردین اجرا می شد اما طبق خبر هایی که شنیده میشود فعلا حکم اعدام بهمن ورمرزیار لغو شده است.

برادر بهمن ورمرزیار

اجرای حکم بهمن ورمرزیار

با وجود خبر هایی که در فضاهای مجازی دیده شد مبنی بر اینکه بهمن با عفو رهبری از اعدام رهایی یافته است اما طبق خبرگزاری های رسمی حکم اعدام بهمن ورمرزیار روز چهارشنبه اجرا شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ