بیماری نجفی شهردار تهران چیست؟

pegiu
آیا میدانید بیماری نجفی شهردار تهران چیست؟در این مطلب بخوانید

بیماری شهردار تهران چیست؟

احمد نجفی شهردار تهران که مدت زیادی از شهردار شدن او نمیگذرد با حاشیه های بسیاری مواجه شده است.یکی از حاشیه های جدید احمد نجفی بیماری احمد نجفی می باشد که در اذهان عموم سوال شده است.برای بسیاری از مردم این سوال ایجاد شده است که بیماری احمد نجفی چیست و چرا به علت بیماری اش در خطر رد صلاحیت بود.به گزارش الودکتر  محمدعلی نجفی زمانی که برای تصدی سمت شهرداری تهران پیشنهاد و مطرح شد، بسیاری از منتقدان او را فاقد صلاحیت دانستند.

بیماری علی نجفی

مهمترین دلیلی که منتقدان عنوان می کردند، سلامت نجفی بود. او یک بار به علت بیماری قلبی از ریاست سازمان میراث فرهنگی استعفا داده بود و بعدتر نیز بحث دیسک کمر او مطرح شده بود.

منتقدان معتقد بودند که شهرداری تهران محلی برای یک بیمار نیست و فردی را می خواهد که بتواند 24 ساعته پای کار باشد. همین موضوع طی 6 ماهه گذشته موجب شد تا بسیاری به نجفی خرده بگیرند که چرا صبح ها دیر سرکار حاضر می شود و عصر ها زود می رود. آنها می گفتند شهردار نباید رفتار یک کارمند را داشته باشد.

اما با وجود تمام این مسائل شهردار یک روز نیز به علت بیماری غیبت نداشت تا نشان دهد خبری از بیماری قلبی نیست تا اینکه چهارشنبه آخر سال 95 خبر استعفای او به علت بیماری منتشر شد.

همگان بعد از شنیدن خبر به یاد بیماری قلبی او افتادند و به شورا تاختند که چرا با وجود اطلاع قبلی نجفی را انتخاب کرده اند اما موضوع چیز دیگری بود.

نجفی در متن استعفای خود علت را یک بیماری جدید عنوان کرد که نیاز به درمان دارد. بیماری مرموز که هیچگاه هیچکدام از مسئولان شهری نام آن را بر زبان نیاوردند.

اما نجفی چه بیماری دارد؟

او به صراحت امروز در صحن شورای شهر اعلام کرد که بیماری او قلبی نیست اما اشاره ای هم به نام بیماری نکرد.

در مورد بیماری او حدس هایی زده می شود. عده ای معتقدند که او به سرطان پرستات مبتلا شده است. این حدس زمانی به یقین نزدیک شد که امروز صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران گفت: «بیماری نجفی بیماری رجل سیاسی است، چون رجل هستند» و محسن هاشمی رئیس شورا نیز در جواب گفت: «هر کس این بیماری را نگیرد رجل سیاسی نیست»

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ