بیماری الناز شاکردوست چیست

mahdie.mohtashami
الناز شاکر دوست با بازی در فیلم دو طبقه بالای پیلوت جان خود را به خطر انداخت.

به گزارش الو دکتر الناز شاکر دوست با بازی نقشی خطرناک و پر خطر خودش را به خطر انداخت و راهی بیمارستان کرد. وی بر سر صحنه ی فیلمبرداری فیلم سینماییدو طبقه روی پیلوت ساخته جدید ابراهیم ابراهیمیان بود.

گلایه های الناز شاکر دوست از عوامل فیلم دو طبقه روی پیلوت در صفحه ی اینستاگرامش

الناز شاکر دوست: ” تمام دردهایی که لحظه لحظه کشیدم به اندازه ی دردی که قلبم از باور این جمله کشید که سینما بی رحم است، نبود. بیش از ده روز است که حتی یک نفر از اعضای پروژه ای که به خاطرش مصدوم شدم حتی تی حتی حالی از من نپرسیده اند! (البته که سخت مشغول فیلم برداری هستید با توقف کمتر از سه روز و جایگزینی بازیگر، خسته نباشید عزیزان) ولی… با این همه آه چه خواهید کرد؟ فیلم دو طبقه روی پیلوت دارد روی چه چیزی بنا می شود؟”

آیا الناز شاکردوست ضربه مغزی شد؟

خیلی دور از ذهن نیست که هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون و به صورت کلی افراد مشهور در جامعه در تیررس رسانه ها و بعضا سایت ها زرد و کذب نویسان باشند اما گاهی اوقات این اخبار کذب در برخی فضاها ایجاد استرس و یا نگرانی برای عزیزان این افراد میکند. بعد از حادثه برای الناز شاکردوست در جنگل بهشهر به سرعت اخبار مختلف در مورد سلامتی او در فضای مجازی منتشر شد و تا ضربه مغزی شدن او پیش رفت. هر چند که پس از این حادثه و انتشار این اخبار ابراهیم ابراهیمیان این خبرها را تکذیب کرد اما تا زمانیکه الناز شاکردوست هوشیاری خود را به دست آورده و پیغام صوتی منتشر نکرد بود این حواشی کم و بیش ادامه داشت.

واکنش سحر قریشی به بستری شدن الناز شاکر دوست

سحر قریشی با انتشار عکس الناز شاکردوست روی تخت بیمارستان در اینستاگرامش نوشت: «الناز عزیزم بانوی زیبا انشاالله که خیلی زود حالت خوب بشه. پ.ن:یِ جاهایی یِ وقتایی باید دست برداشت از حرف های مفت. قلب یِ مادر رو لرزوندن نَ خنده داره نَ لایکش مزه داره

مریم کاویانی هم با انتشار عکس الناز شاکردوست در اینستاگرامش نوشت: «الناز عزیزم حاضرم پرستار تو باشم با آرزوی سلامتی شما بانوی نازنین

به گزارش الو دکتر فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی کیومرث پور احمد با بازی الناز شاکر دوست ، جواد عزتی و هادی حجازی فر به عنوان بازیگران اصلی در حال تصویربرداری است.

مهرهای تی 11 و تی 12 الناز شاکر دوست آسیب دید

ستون مهره ساختمانی است که از سر تا لگن امتداد دارد و تنه در اطراف آن شکل گرفته است. این ساختمان از استخوان ها، عضلات، و دیگر بافت ها تشکیل شده است.

ستون فقرات یا ستون مهره یا اسپاین Spine از بیش از سی استخوان کوچک تر به نام مهره Vertebrae تشکیل شده است که روی یکدیگر قرار گرفته اند. در اطراف مهره ها عضلات، لیگامان ها، اعصاب و دیسک بین مهره ای قرار گرفته اند. کل ستون مهره از بالا تا پایین چهار قسمت دارد که در هر کدام از آنها مهره ها نه در امتداد یک خط مستقیم، بلکه به شکل یک قوس هستند. پس ستون مهره از چهار قسمت قوسی شکل تشکیل شده است که عبارتند از :

  • قوس بالایی که در زیر سر قرار گرفته است، قوس گردنی یا سرویکال Cervical بوده و تحدب آن به سمت جلو است این قوس از ۷ مهره تشکیل شده است. این مهره ها را از بالا به پایین و از یک تا هفت بصورت C1-C7 نامگذاری میکنند.
  • قوس وسطی را قسمت سینه ای یا توراسیک Thoracic میگویند که تحدب به سمت عقب دارد و از ۱۲ مهره تشکیل شده است. قفسه سینه یا قفسه صدری در اطراف این ۱۲ مهره تشکیل شده است. مهره های سینه ای را از بالا به پایین و از یک تا دوازده بصورت T1-T12 نامگذاری میکنند.
  • قوس پایینی همان قسمت کمری یا لومبار Lumbar است که به سمت جلو تحدب دارد و از ۵ مهره تشکیل شده است. این ناحیه وزن تنه را تحمل کرده و کمردرد بیشتر در این محل احساس میشود. مهره های کمری را از بالا به پایین و از یک تا پنج بصورت L1-L5 نامگذاری میکنند.

قسمت خاجی یا ساکروم Sacrum که از به هم چسبیدن چند مهره کوچک درست شده است. استخوان خاجی یا ساکروم ۵ مهره به هم چسبیده است. این استخوان جزیی از حلقه لگن است پس ستون مهره از طریق مهره های خاجی یا ساکروم به لگن متصل می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ