بهترین رنگ مو برای موهای کم پشت

sahar.d
اگر موهایتان کم پشت است با این مطلب همراه شوید تا با یکی از ترفندهای پرپشت نشان دادن موها آشنا شوید.

اگر موهای کم پشت دارید و دوست دارید موهایتان حجیم تر و زیباتر دیده شود باید به رنگ مویی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید. در این مطلب رنگ موهایی که باعث پرپشت دیده شدن موهایتان می شود را به شما معرفی می کنیم.

رنگ کردن چگونه باعث پرپشت دیده شدن موها می شود؟

تابحال توجه کرده اید که بعد از رنگ کردن موها ظاهر آن ها هم بهتر می شود؟ این خطای دید نیست. بعد از رنگ کردن موها حجیم تر و ضخیم تر می شود، و تا مدتی ظاهر بهتری دارد. 

این قشنگی برای همیشه دوام ندارد، اما رنگ کردن موها یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند موهای ضخیم تر داشته باشند، خصوصا اگر قرار است به یک مهمانی خاص یا عروسی دعوت شوید. با این حال یک آرایشگر حرفه ای انتخاب کنید که در انتخاب رنگ موی مناسب، مدل مو و آرایشی که بهتان می آید، راهنمایی تان کند.  بعد از تمام شدن کار توجه کنید که موهایتان چقدر نسبت به قبل حجیم تر شده است.

رنگ های روشن را انتخاب کنید

اگر می‌خواهید چهره خود را تغییر دهید و حتما رنگ روشن را برای موهای نازک استفاده کنید. رنگ‌های روشن مو را کلفت‌تر و ضخیم‌تر می‌کنند به همان اندازه که رنگ‌های تیره موها را نازک و ظریف نشان می‌دهند. رنگ های خیلی تیره سبب دیده شدن بیش از حد فرق سر می شوند و این باعث کم پشت تر دیه شدن موها می شود. 

موها را هایلایت کنید

هایلایت کردن یکی از ترفندهایی است که به پرپشت دیده شدن موها کمک می کند. زمانی که لا به لای موهای یکدست شما هایلایت های رنگی میاد ، موهاتون از اون چیزی که هست خیلی پر پشت تر به نظر می رسه و حسابی زیباتون می کنه. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ