ترفندهایی برای پرپشت نشان دادن موها

sahar.d
اگر موایتان کم پشت است نگران نباشید. با این ترفندها به راحتی می توانید موهایتان را حجیم و پرپشت کنید.

کم پشتی موهای یکی از عواملی است که به شدت سبب کاهش اعتماد بنفس خانم ها می شود و تاثیرات روحی منفی بر آن ها می گذارد. اما لازم نیست نگران کم پشتی موهایتان باشید، کافیست با ترفندهای پرپشت نشان دادن موها آشنا شوید تا اعتماد بنفس خود را دوباره بدست بیاورید.

برای پرپشت کردن موهای نازک و کم پشت، پوش دادن را فراموش نکنید

از قدیم یکی از معمول ترین کلک ها برای حجیم تر و پرتر نشان دادن موها پوش دادن آنها بوده است. یکی از روش هایی که آرایشگران وقتی مشتری آنها موهایش برای درست کردن مدل مویی به اندازه کافی پرپشت نیست، استفاده می کنند. وقتی خودتان می خواهید موهایتان را پوش بدهید، فقط باید تمام موهایتان را بالای سر مثل تاج جمع کرده و بعد با شانه آنها را عقب سر جمع کنید.این کار را با فاصله 6 تا 7 سانتی از ریشه مو شروع کنید. وقتی این کار را انجام دادید، با نوک انگشتان موها را صاف و مرتب کنید.

فرق سرتان را تغییر دهید

وقتی موها مدام در یک جهت بخوابند صاف می‌شوند و به سختی می‌توان به آنها حجم داد. اگر می‌خواهید موهای خود را از این حالت صافی و تختی بردارید فقط کافیست موهای خود را در جهت مخالف شانه بزنید.کمی اسپری مو به کف دست خود بزنید و موها را در جهت مخالف ثابت کنید این روش در عین راحتی بسیار  در پرحجم نشان دادن مو تاثیر دارد.

موس استفاده کنید

استفاده از موس می‌تواند باعث شگفتی شما شود. ابتدا موهای خود را مرطوب کنید. به میزان یک توپ گلف موس روی کف دست خود اسپری کنید. بعد شانه رو روی موس بزنید تا مقداری از کف موس روی شانه قرار بگیرد و به آرامی روی موها بکشید. به این ترتیب تمام سر خود را با موس شانه کنید و موس را در همه مو خود پخش کنید. به این روش شما احساس بدی نخواهید داشت از اینکه میزان زیادی موس و محصولات روی مو شما هست درعوض موهای خود را به صورت یکسان ضخیم کرده‌اید.

همیشه موهایتان را بر عکس خشک کنید تا موهای تان پرپشت شود

این روش یکی از قدیمی ترین و معمول ترین کلک ها بوده و برای خانمهایی با بلندی متوسط مو بهترین روش است. وقتی در حالت ایستاده موهایتان را خشک می کنید، اجازه ندهید جاذبه زمین حجم موهایتات را بگیرد. پس سر موهایتان را به سمت بالا گرفته و از پایین انها را  سشوار بکشید؛ با این کار حجم موهایتان بیشتر می شود، اما اگر می خواهید یک مرحله جلوتر بروید، بعد از خشک کردن موها اسپری حجم دهنده نیز استفاده کنید. فقط یکی دو پاف کفایت می کند!

برای پرپشت نشان دادن موهای تان، مدل موهایتان را عوض کنید

یک مدل موی جدید ظاهر شما را کاملا عوض می کند. مهم نیست موهایتان چه اندازه ای باشد، بلند، کوتاه یا متوسط. می توانید موهایتان را لایه لایه کوتاه کرده و خرد کنید. با این کار نه تنها ظاهرتان کاملا تغییر می کند؛ بلکه موهایتان حجیم تر دیده می شود.موهای خرد شده هم برای کسانی که موهای نازک دارند و هم کسانی که می خواهند قسمت بالای موهایشان حجیم تر شود مناسب است. اگر چه این مدل مو شاید ابتدا تغییر اساسی در ظاهر موی شما ایجاد نکند، اما بدون شک کمک می کند تا حجم و ضخامت موها بیشتر نشان داده شود. شاید بهترین نام برای این مدل مو مدل «لیر» باشد.

موها را ویو کنید

موهای ویو شده و حالت دار ضخیم‌تر به نظر می‌آیند. موهای صاف همیشه نازک و ظریف هستند و اگر حجم موهای شما کم است سعی کنید با ویو و فر آن را بیشتر نشان دهید. از موادی که استفاده می‌کنید مطمئن شوید تا موهای شما نریزد. به جای استفاده از مواد فر و ویو کردن مدت دار می‌توانید با بیگودی و یا روش‌های دیگر موهای خود را ویو کنید که هم پرحجم‌تر به نظر می‌آید و هم بسیار زیباتر.

رنگ موی روشن انتخاب کنید

اگر می‌خواهید چهره خود را تغییر دهید و حتما رنگ روشن را برای موهای نازک استفاده کنید. رنگ‌های روشن مو را کلفت‌تر و ضخیم‌تر می‌کنند به همان اندازه که رنگ‌های تیره موها را نازک و ظریف نشان می‌دهند. حتی چند تار هایلایت در پرتر نشان دادن موها موثر است.

درمان طبیعی کم پشتی مو با آلوورا را امتحان کنید

آلوورا صدها سال است که به عنوان درمان بسیاری از دردها و بیماری ها استفاده می شده، اما آیا می دانید می توانید به کمک آن موهایی حجیم و ضخیم داشته باشید؟ این گیاه درمان طبیعی موهای ریخته شده است، مغذی پوست کف سر و نرم کننده، و در عین حال رشد طبیعی موها را بهتر می کند. خیلی راحت ژل داخل آلوورا را کف سر مالیده و اجازه دهید نیم ساعت تا یک ساعت بماند، سپس با شامپو بشویید.

انتخاب محصولات مراقبت از موی مناسب

برای حجم دادن و ضخیم شدن موها به شدت توصیه شده که از یک شامپوی دو کاره معتبر استفاده کنید. شامپوهای حجم دهنده بهتر از ماسک مو یا نرم کننده هستند؛ چون ماسک و نرم کننده به جای پر کردن و بیشتر کردن ضخامت موها باعث نرم کردن و نازک تر نشان دادن موها می شوند.

صرف نظر از اینکه می خواهید برای یک مراسم خاص بهترین ظاهر را داشته باشید یا فقط تصمیم گرفته اید که تغییری ایجاد کنید، این روش های ساده،  کم هزینه و با ماندگاری خوب بهتان کمک می کند شکل و مدل کلی موهایتان را عوض کنید!

     

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ